Inderdaad, dat ook nog eens. Twee goals kwamen uit pure vleugelaanvallen.quote:
Ja mgoed.. elke systeem werkt, zolang het maar naar behoren uitgevoerd wordt..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Het is makkelijker om uit te lopen naar 1-5 dan om op 0-2 te komen, maar goed.
Misschien dat ik af en toe wat hardleers overkom en iedereen tot vervelens toe probeer te overtuigen, maar dit komt puur door het feit dat ik er zelf zo van overtuigd ben. 4-3-3 vind ik een geweldig systeem, mits het goed wordt uitgevoerd. Ajax voert het al jaren niet goed uit en nu er ineens wél wordt gepresteerd in een totaal ander systeem, wil men dit niet doorzetten. Maar waarom niet? Ryan Babel en Klaas Jan Huntelaar zijn beide potentiële basisspelers, maar in het 4-3-3-systeem zal er één naar de vleugel moeten spelen en dus is een tweespitsensysteem alleen al voor de spitsen beter. Daarbij komen ook Wesley Sneijder, Edgar Davids, Gabri en Johnny Heitinga veel beter tot hun recht in een systeem met vier middenvelders, ook ideaal toch? Ik snap gewoon niet dat men telkens maar 4-3-3/3-4-3 wil blijven proberen, terwijl dit één van de redenen is waardoor PSV de laatste jaren het Nederlandse voetbal heeft gedomineerd.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo kijkbuiskinders, ik ben er weer. Ondanks dat ik niet heb kunnen posten heb ik de afgelopen week toch weer flink kunnen lachen om deze reeks
Wat vind jij een goede opstelling?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:24 schreef PizzaSalami het volgende:
Owh, gaan we weer over de opstelling praten.
Hehe, paar leuke zinnen in dat stuk.quote:
Praag. Ik probeerde nog door de lijn te breken om sneller bij de tram te komen. Dat was dom.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat vind jij een goede opstelling?
[afbeelding]
Deze?
Ik denk zelfs dat je zeer tevreden mag zijn als ze samen 35 miljoen euro opbrengen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Gezien posts van vanmorgen wil er iemand met mij een wedje leggen dan Huntelaar en Sneijder samen niet meer dan 40 miljoen gaan opleveren?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Gezien posts van vanmorgen wil er iemand met mij een wedje leggen dan Huntelaar en Sneijder samen niet meer dan 30 miljoen gaan opleveren?
't Lek is boven, beste malibu!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Goh, Ajax speelt ook 2 wedstrijden goed...
Ja dat zouden ze in R'dam ook graag willen...2 wedstrijden goed spelenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Goh jij komt ook weer trollen.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |