Lien is een beetje rebels, dus misschien dat jij de eer van de vrouwen hoog kunt houden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii
ZO, bijna heel topic gemistHele/halve dag school! STOM!
Lief dat jullie rekening hebben gehouden met Lienelien en mij![]()
(TT)
Hoe is het hier?
Vind ik wel. Gelukkig is dit een land waar je je mening mag uitbrengen. Dit doe ik dan ook graag: ik vind dit tofffffffffffffffffffffffffquote:
Ja maar ik verveel mequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lien is een beetje rebels, dus misschien dat jij de eer van de vrouwen hoog kunt houden.
Doe een dansje danquote:
Dat is nog vrij decent uitgedruktquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lien is een beetje rebels, dus misschien dat jij de eer van de vrouwen hoog kunt houden.
Of maak foto's van je werkomgeving, ook spannendquote:
Ik heb mn camera niet standaard iedere dag bijquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Of maak foto's van je werkomgeving, ook spannend
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hahah perv !
(ps, ik sta er wel achter tho)
hahahahahahahhaha. Betrapt op een spelfaut hahahahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb mn camera niet standaart standaard iedere dag bij
gossiequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:16 schreef Freshthinking het volgende:
Ze breken de Pepsi stage af!
typefoudquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hahahahahahahhaha. Betrapt op een spelfaut hahahahaha![]()
Tnx voor de verbetering.quote:
Wie? fanatieke coca cola drinkers?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:16 schreef Freshthinking het volgende:
Ze breken de Pepsi stage af!
Nee, vakkundige slopersquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie? fanatieke coca cola drinkers?
Niet? Kom op, gooi er een leuke anekdote uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |