* ReMcOrE heeft medelijdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
Deze knaap heeft het gezien, en word moe.. 3:15 nog
Deze knaap ook, nog 3 uurquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb ook wel behoefte om nu huiswaarts te keren, alleen kan m'n afstudeerbegeleider die zodirect langskomst dat niet echt waarderen vermoed ik zo...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
ik zou ook wel naar huis willen, maar ja om 3 uur heb ik een gesprek met mijn praktijkopleider..dus ik moet maar ff wachten. En dan om 4 uur wel naar huis, en dan zit mijn stageweek eropquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel behoefte om nu huiswaarts te keren, alleen kan m'n afstudeerbegeleider die zodirect langskomst dat niet echt waarderen vermoed ik zo...![]()
je MOET vrij nemenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Freshthinking het volgende:
Krijg net te horen dat ik voor deze maand nog twee verplichte atv-dagen heb staan die ik op moet nemen. Het moet niet gekker worden hier
verplicht vrijquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:47 schreef Freshthinking het volgende:
Krijg net te horen dat ik voor deze maand nog twee verplichte atv-dagen heb staan die ik op moet nemen. Het moet niet gekker worden hier
jij wel weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ga afsluitenik wens iedereen een prettige dag verder, ben er vanavond wel weer
Géééééék he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef lienelien het volgende:
Damzkieee, waarom ben jij geek?
Succes he, laat ff weten hoe t gingquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik ga afsluitenik wens iedereen een prettige dag verder, ben er vanavond wel weer
succes, laat effe weten hoe het ging.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef ReMcOrE het volgende:
LOL. Na-apertquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
succes, laat effe weten hoe het ging.
Wtfanders zeg je effe precies hetzelfde op hetzelfde moment.
Zitten op een meter van elkaar. Maar dit keer wisten we echt niet wat we postenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef DaFan het volgende:
Jullie zitten op een stoeltje met de laptop he?
Nee, we zitten aan een L vormig bureau met zn 2enquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef DaFan het volgende:
Jullie zitten op een stoeltje met de laptop he?
Maar er staat dus niet gek met meer e´s, maar juist geek met meer e´s. Je ken ook dit teken?: èquote:
Gèèèèèèèèèèèèèèkquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar er staat dus niet gek met meer e´s, maar juist geek met meer e´s. Je ken ook dit teken?: è
Tofquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Juist ja. En da´s héél wat anders van géééééééééék
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |