verhuurd aan Manchester City, heb niet het gevoel dat hij nog terugkomt ook al kunnen we hem goed gebruiken...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Proberen ze Luque volgende zomer nog steeds te halen?
Anders:
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Alex - Salcido
------------------Simons----------------
Mendez(Aissati) -------------------Afellay
----------------Luque-------------------
--------Farfan---------Koné
![]()
Weg: (Cocu), Vayrynen, Reiziger, Lamey, Feher, Tardelli
![]()
Is Beasley eigenlijk verkocht?
Je verwacht dat EN Farfan EN Kone EN Alex EN Gomes allemaal blijven?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Proberen ze Luque volgende zomer nog steeds te halen?
Anders:
Gomes
Kromkamp - Da Costa - Alex - Salcido
------------------Simons----------------
Mendez(Aissati) -------------------Afellay
----------------Luque-------------------
--------Farfan---------Koné
![]()
Weg: (Cocu), Vayrynen, Reiziger, Lamey, Feher, Tardelli
![]()
Is Beasley eigenlijk verkocht?
Whoa, Kone is niet zo gewild, Farfan lijkt me ook te blijven, bij Alex bestaat een grote kans dat hij weggaat idd, En Gomes blijftquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:25 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Je verwacht dat EN Farfan EN Kone EN Alex EN Gomes allemaal blijven?
Idd ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef ASSpirine het volgende:
Vayrynen in basis graag... Je zou hem toch eens wat meer kansen moeten geven...
Inderdaad! In Italie, Engeland en Spanje spelen gelukkig maar maximaal 1 wedstrijd per week en nooit doordeweeks! En alle clubs hebben in NL last van geblesseerdenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:19 schreef ErikT het volgende:
Ik heb het idee dat het seizoen door de play-offs veel te kort en dus te druk gemaakt wordt, waardoor je een waslijst aan geblesseerden krijgt. Zoveel geblesseerden kan geen toeval zijn.
Ik denk dat het op deze manier onmogelijk is dat een Nederlandse club de finale haalt in de Champions League. Na ja, in ieder geval nóg moeilijker. Kut KNVB, stelletje debielen, dit had iedereen toch kunnen bedenken in het licht van de al jaren durende discussie over de overvolle speelagenda.
daar hebben ze iets bredere selectiesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad! In Italie, Engeland en Spanje spelen gelukkig maar maximaal 1 wedstrijd per week en nooit doordeweeks! En alle clubs hebben in NL last van geblesseerden.
Ik wel, voetballen kan hij wel maar mijn god wat is dat een klootzak. Past voor geen centimeter in de clubcultuur van PSV, hoe die tegen trainers tekeer gaat is toch niet normaal meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef djnospinzone het volgende:
Ik zou Mido niet zo vervelend vinden
Ook niet allemaal hoor. Zo weet ik bijvoorbeeld dat PSV een grotere selectie heeft dan Chelsea.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar hebben ze iets bredere selecties
Dat liep ook niet altijd even lekker, na de wedstrijd tegen Newcastle bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:42 schreef twi het volgende:
Kezman is/was ook een klootzak, maar voelde zich prima bij PSV.
ja, maar er zatr nogal een verschil in tegenstander. Het scheelt wel ff of je tegen Liverpool of de semiprofs van Zulte Waregem speeltquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ajax heeft tien Europese wedstrijden dit seizoen gespeeld, PSV acht.
misschien dat hij juist in de rust van PSV beter en ontspannener tot zn recht komt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik wel, voetballen kan hij wel maar mijn god wat is dat een klootzak. Past voor geen centimeter in de clubcultuur van PSV, hoe die tegen trainers tekeer gaat is toch niet normaal meer.
PSV moet een hecht collectief blijven waarin iedereen gelijk is en als iemand hier niet voor geschikt is is het Mido wel![]()
Dat is waar, maar PSV speelde ook tegen Bordeaux en Galatasaray. Dat zijn toch ook geen wereldformaties vergeleken met Bremen en Espanyol.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar er zatr nogal een verschil in tegenstander. Het scheelt wel ff of je tegen Liverpool of de semiprofs van Zulte Waregem speelt
Werder is de enige echt topploeg die ajax tegen heeft gehad. Espanyol schat ik niet hoger in dan Bordeaux en Gala. Verder heeft ajax nauwelijks goede Europese clubs ontmoet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, maar PSV speelde ook tegen Bordeaux en Galatasaray. Dat zijn toch ook geen wereldformaties vergeleken met Bremen en Espanyol.
De selectie van PSV stelt hem ook niet in staat om veel te rouleren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Werder is de enige echt topploeg die ajax tegen heeft gehad. Espanyol schat ik niet hoger in dan Bordeaux en Gala. Verder heeft ajax nauwelijks goede Europese clubs ontmoet.
verder speelt Koeman vrijwel altijd met dezelfde 11, dat is een bewuste keuze van hem. Dat levert ook het risico van een zware belasting.
voor de winterstop kon dat bijvoorbeeld op het middenveld makkelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De selectie van PSV stelt hem ook niet in staat om veel te rouleren.
Speelervaring die hij wat mij betreft net zo goed in Eindhoven op had kunnen doen. Gezien de vorm en blessuregevoeligheid van Affelay en anderen denk ik dat hij praktisch elke wedstrijd op zijn minst in had kunnen vallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
tja wordt PSV nog gewoon kampioen dan hebben ze er goed aan gedaan Aisatti te verhuren,. want je krijgt hem volgend seizoen terug met genoeg speelervaring om in de basis te beginnen.
wtf?quote:24/3/2007 - Salcido komt zondag naar Nederland
Salcido zal zondag naar Nederland terugreizen. De Mexicaan liet weten dat de diagnose van de blessure aan zijn heup waarmee hij kampt, een tegenvaller was, maar dat hij nu een dag later er weer positief tegenaan kijkt. Zondag komt hij naar Nederland en dan zal hij zich met de bevindingen van de Mexicaanse bondsarts terugmelden bij PSV. Hij zal dan verder onderzocht worden. Hij zegt al een maand te kampen met de blessure, maar dat een en ander door communicatieproblemen met de medische staf van PSV niet is aangepakt.
Veel talent, weinig professioneel, dat pakt idd heel vaak verkeerd uit.quote:
Mwa. Heb het eerlijk gezegd niet zo op met linksbenige centrale spitsen, want dat zijn zelden echte doelpuntenmakers. PSV heeft een traditie van echte goalgetters als Van Nistelrooij, Ronaldo, Romario, Kezman en dat zijn allemaal rechtspoten. Hoeveel échte doelpuntenmakers zijn er nu links? Ik kan me alleen Signori en Vieri herinneren, verder niemand.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:41 schreef twi het volgende:
Mido misschien naar PSV. Denk dat hij een ideale spits is voor jullie eigenlijk.
Dus je moet rechtsbenig zijn om een goede killer te worden en linksbenige spitsen moeten we bij voorbaat maar niet aantrekken omdat er in de historie niet veel killende linkspoten zijn voorgekomen.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mwa. Heb het eerlijk gezegd niet zo op met linksbenige centrale spitsen, want dat zijn zelden echte doelpuntenmakers. PSV heeft een traditie van echte goalgetters als Van Nistelrooij, Ronaldo, Romario, Kezman en dat zijn allemaal rechtspoten. Hoeveel échte doelpuntenmakers zijn er nu links? Ik kan me alleen Signori en Vieri herinneren, verder niemand.
??? Is dit een grapje?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ook niet allemaal hoor. Zo weet ik bijvoorbeeld dat PSV een grotere selectie heeft dan Chelsea.
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ook niet allemaal hoor. Zo weet ik bijvoorbeeld dat PSV een grotere selectie heeft dan Chelsea.
Dat vroeg ik me dus ook af. Blessure niet behandeld door communicatieproblemen? Zoiets kan toch niet gebeuren of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:43 schreef knep het volgende:
Wat is dat voor een gezeik met Salcido ineens.
In het uiterste geval had Salcido toch gewoon kunnen wijzen naar de zere plek en dan keihard "auw auw" roepen? Lijkt mij duidelijk dat je dan vanzelf wel een onderzoekje krijgt. Beetje vage boel.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. Blessure niet behandeld door communicatieproblemen? Zoiets kan toch niet gebeuren of ben ik nou gek?
In Mexico spreken ze toch Spaans? Ronald Koeman spreekt toch Spaans?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In het uiterste geval had Salcido toch gewoon kunnen wijzen naar de zere plek en dan keihard "auw auw" roepen? Lijkt mij duidelijk dat je dan vanzelf wel een onderzoekje krijgt. Beetje vage boel.
Nee hoor. PSV heeft meer spelers in het eerste elftal rondlopen dan Chelsea. Ik zeg verder niets over de sterkte ervan, maar het ging over blessures en de breedte van selecties.quote:
Sterkte is dan inderdaad het sleutelwoord. Bij Chelsea is roulatie veel meer mogelijk vanwege de sterke bank. De bank van PSV is niet goed genoeg.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee hoor. PSV heeft meer spelers in het eerste elftal rondlopen dan Chelsea. Ik zeg verder niets over de sterkte ervan, maar het ging over blessures en de breedte van selecties.
Nee, maar de historie wijst uit dat er weinig linksbenige goalgetters zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 09:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dus je moet rechtsbenig zijn om een goede killer te worden en linksbenige spitsen moeten we bij voorbaat maar niet aantrekken omdat er in de historie niet veel killende linkspoten zijn voorgekomen.
Laten we nou niet doen alsof de basiself zo fantastisch zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Sterkte is dan inderdaad het sleutelwoord. Bij Chelsea is roulatie veel meer mogelijk vanwege de sterke bank. De bank van PSV is niet goed genoeg.
quote:26/3/2007 - Meer concerten in PSV Stadion: nu ook Bløf
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
De reeks geslaagde concerten van Guus Meeuwis in het Philips Stadion zal nu echt een vervolg gaan krijgen. Eerder werd al bekend dat Guus Meeuwis deze zomer opnieuw een concert zal gaan geven in het Philips Stadion. Een week daarvoor, op zaterdag 9 juni, zal ook de popgroep Bløf een optreden verzorgen in het stadion van PSV, zo weet vandaag het Eindhovens Dagblad te melden. Dat is goed nieuws voor PSV dat onder andere via concerten het eigen stadion rendabeler probeert te maken.
Nu nog echte muziekquote:
Oow ja, die cijfers wilde ik nog een keer gaan bekijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef rubbereend het volgende:
zo, staan een partij mooie foto's in het jaarverslag van PSV
Op www.psv.nl staat hetquote:Op maandag 26 maart 2007 19:28 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is dat te lezen eigenlijk?
Om de matige cijfers verdoezelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef rubbereend het volgende:
zo, staan een partij mooie foto's in het jaarverslag van PSV
valt wel mee, goed jaar gedraaid. Flink jaarverslagquote:Op maandag 26 maart 2007 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Om de matige cijfers verdoezelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |