Ik weet dat Tardelli gehuurd is, maar dikke Koeman kan hem maar zo een contract aanbieden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tardelli is niet eens van ons en van de andere 3 loopt volgens mij het contract af, van Lamey iig.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet dat Tardelli gehuurd is, maar dikke Koeman kan hem maar zo een contract aanbieden.
Reiziger en Addo hebben ook aflopende contracten inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tardelli is niet eens van ons en van de andere 3 loopt volgens mij het contract af, van Lamey iig.
http://psv.netwerk.to/nie(...)che%20staf%20PSV.phpquote:23/3/2007 - Mexico: Salcido drie tot vier weken uit roulatie, Hugo Sanchez boos op medische staf PSV
(Gepost door RvN)
BRON: Terra
Hugo Sanchez heeft vandaag laten weten dat Salcido te geblesseerd is om uit te komen voor de komende twee wedstrijden van het nationale elftal. De bondsarts van Mexico heeft de verdediger onderzocht en heeft een medisch plan opgezet. Hij zou daar wel voor geopereerd moeten worden in Nederland. Volgens de arts is Salcido dan zeker drie tot vier weken uit de roulatie. Indien het met rust moet genezen zou dat 12 tot veertien weken duren.
PSV Netwerk
In een reactie liet Hugo Sanchez weten zeer geirriteerd te zijn over de houding van PSV en de manier waarop met de blessure van Salcido is omgegaan. Volgens hem mag dat bij een club in een 'eerste wereldland' niet gebeuren en hadden ze hem nooit op mogen stellen tegen Ajax. De verdediger ging overigens tegen de wens van PSV naar Mexico om in actie te komen voor het nationale elftal.
Zou een echte PSV speler kunnen worden ja..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom haalt PSV Lasse Nilsson niet![]()
kope kope kopequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:39 schreef endr0me het volgende:
[..]
Zou een echte PSV speler kunnen worden ja..
het mooiste is nog dat van Raaij met z'n familie vaste kijker was, hij kon er hard om lachenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:39 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11093/dfbdfdff/index.html
Deze is echt grappig
quote:‘Mido in belangstelling van PSV’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 24 maart om 10:18
Tegenover Egyptische media heeft Ahmed Hossam, beter bekend als Mido, aangegeven dat hij aan het eind van het seizoen over zijn toekomst zal beslissen. De aanvaller van Tottenham Hotspur liet weten dat hij verschillende aanbiedingen had ontvangen en dat ook PSV-coach Ronald Koeman contact had opgenomen.
Door verscheidene blessures kwam de wispelturige aanvaller dit seizoen maar sporadisch in actie en moet hij Robbie Keane, Jermaine Defoe en Dimitar Berbatov voor zich dulden. “Ik was ongelukkig met de blessures. Elke keer dat ik in vorm begon te komen, raakte ik geblesseerd. Bovendien steekt Berbatov in een goede vorm en dat is ook de reden dat ik er naast sta.”
Mocht de sitiuatie niet veranderen, dan zal hij wellicht enkele aanbiedingen bestuderen. “Ik zal met trainer Martin Jol om de tafel gaan zitten aan het einde van het seizoen. Ik ben niet een speler die gewoon zijn salaris wil ontvangen, zonder ervoor te hoeven spelen. Ik wil een vaste waarde zijn.”
“Ik heb twee goede aanbiedingen van Manchester City en Celta de Vigo en bovendien belde Ronald Koeman mij op om zijn interesse te tonen”, aldus de oud-aanvaller van Ajax.
In Amsterdam valt het aantal gebleseerden mee...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:19 schreef ErikT het volgende:
Ik heb het idee dat het seizoen door de play-offs veel te kort en dus te druk gemaakt wordt, waardoor je een waslijst aan geblesseerden krijgt. Zoveel geblesseerden kan geen toeval zijn.
Ik denk dat het op deze manier onmogelijk is dat een Nederlandse club de finale haalt in de Champions League. Na ja, in ieder geval nóg moeilijker. Kut KNVB, stelletje debielen, dit had iedereen toch kunnen bedenken in het licht van de al jaren durende discussie over de overvolle speelagenda.
k geloof niet dat ze in 020 nog regelmatig europese wedstrijden spelen.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In Amsterdam valt het aantal gebleseerden mee...
Koeman-effect?
Ja. Koeman-effect dat een team in de kwartfinales van de CL staat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In Amsterdam valt het aantal gebleseerden mee...
Koeman-effect?
Ajax heeft tien Europese wedstrijden dit seizoen gespeeld, PSV acht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
k geloof niet dat ze in 020 nog regelmatig europese wedstrijden spelen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |