ben met mijn 2e bezig....quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:54 schreef OA het volgende:
Môgge Indahnesia, JJ & Buzzer!!![]()
Ik hoor de koffie pruttelen en ik ruik de aroma's al, dus het kan niet lang meer duren voordat het eerste bakkie klaar is!!![]()
ik ben al een hele ochtend aan het werk eigenlijk. Straks ook nog eens boodschappen gaan doen geloof ik, m'n water is bijna op.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
en nu is het druk.....goedemorgen....
![]()
Môgge!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:10 schreef boem-dikkie het volgende:goedemorgen. Ben net op werk, bakkie koffie erbij
![]()
ik vergeet steeds dat jij aan de andere kant van de wereld woont....quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben al een hele ochtend aan het werk eigenlijk. Straks ook nog eens boodschappen gaan doen geloof ik, m'n water is bijna op.
Gelukkig hebben wij een keer hetzelfde weer dan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vergeet steeds dat jij aan de andere kant van de wereld woont......het i hier prachtig weer...
![]()
...bij jou ook?
![]()
brrrrrr...idd..erg frisjes....mijn zoontje wilde met alleen een t-shirt naar school...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:13 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij een keer hetzelfde weer dan!![]()
Het is hier onbewolkt,maar wel frisjes met 4 graden...
![]()
morgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen..euhhh....rude..zoiets....![]()
![]()
heb je de OP wel gelezen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
morgenrudelastigenaam doe maar
vrijwel altijd mooi weer hier, gisterenavond tot vanochtend heel vroeg regen, maar nu weer droog dus.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vergeet steeds dat jij aan de andere kant van de wereld woont......het i hier prachtig weer...
![]()
...bij jou ook?
![]()
jaloers....quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vrijwel altijd mooi weer hier, gisterenavond tot vanochtend heel vroeg regen, maar nu weer droog dus.
je bedoelt de eed denk ik?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je de OP wel gelezen....
zou ik wel doen als ik jou was....![]()
nah, het was enkele uren geleden met 35 graden in de schaduw niet echt geweldig meer. Nu is het echter zo'n 30 graden met een half bewolkte hemel. Dat is prima. Tevens moet ik de opzichter uithangen. Voor het eerst iemand aan het werk gezet in mijn tuinquote:
idd..35 in de schaduw is niet helemaal geweldig...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, het was enkele uren geleden met 35 graden in de schaduw niet echt geweldig meer. Nu is het echter zo'n 30 graden met een half bewolkte hemel. Dat is prima. Tevens moet ik de opzichter uithangen. Voor het eerst iemand aan het werk gezet in mijn tuin
welkom...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:31 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
heb ik ook al een paar keer bezocht, voornamelijk in Parijs...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:32 schreef rudedeltadude het volgende:
maar goed, de starbucks heb ik reeds bezocht, die heb ik twee weken lang iedere ochtend geheerlijkt in New York...
dankje, nou bij deze zal ik dan ook een extra feestelijke cappucino pakken....quote:
JJ, jij bent echt een geweldige opzichter van onze SC!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...is eigenlijk verplicht he....
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
starbucks is kut-koffie.. hoe vaak moet ik dat nog zeggen.
ik voel me vereerd....quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:36 schreef OA het volgende:
[..]
JJ, jij bent echt een geweldige opzichter van onze SC!!![]()
Je hebt iedereen en alles in de gaten..vooral wanneer de HKE (Heilige Koffie Eed) niet is afgelegd!
![]()
Hierbij draag ik JJ officieel voor als Bewaarder/toezichthouder van de HKE![]()
nee, dat is niet fijn meer, maar 30 gaat nog prima. zeker als je zelf niet teveel werkt natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd..35 in de schaduw is niet helemaal geweldig......lekker benauwd lijkt mij...
![]()
ik ben er 2x geweest.. Verder vind ik die zut die ze verkopen rioolwater, geen koffie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....je weet wat er in de eed staat he....
![]()
goed bezig buzzquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:42 schreef buzzer het volgende:
Godverdorie wat was dat een lekker bakkie, ik neem er nog 2
Als je alleen maar af en toen commando's schreeuwt naar een tuinman, is het best uit te houden...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat is niet fijn meer, maar 30 gaat nog prima. zeker als je zelf niet teveel werkt natuurlijk
gelukkig dat ik er ben om je elke dag te verwelkomen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel!
My favorite user!!![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat is niet fijn meer, maar 30 gaat nog prima. zeker als je zelf niet teveel werkt natuurlijk
Wie op te merken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig dat ik er ben om je elke dag te verwelkomen......de rest lijkt je niets eens op te merken....
....
![]()
goede morgen papiervernipperaar.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Nr 19 alweer?Ben ik ff een avond wat anders doen?
![]()
Schreeuwen hoeft niet, hij is niet doofquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:44 schreef OA het volgende:
[..]
Als je alleen maar af en toen commando's schreeuwt naar een tuinman, is het best uit te houden...![]()
Wat houdt het aantal dagen in je avatar eigenlijk in?? Zit je al zolang in Indonesië??
jaja...nu wel he...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:47 schreef OA het volgende:
Op woensdag 21 maart 2007 08:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoi frits!!!![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Schreeuwen hoeft niet, hij is niet doof![]()
Goeiemorgen JJ.quote:
ja, kom, werken doen anderen maar. Hier ben ik de buitenlander. Een uitkering krijg ik echter niet...quote:
Soms schiet er ff een bericht tussendoor, vooral als er weer een speedchat van wordt gemaakt...quote:
nou, hier kan je beter je hagelbril op doen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij ook in een zonnighumeur? Ik had onderweg naar mn werk de zonnebril op.
![]()
humeur is redelijk ok...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen JJ.![]()
Jij ook in een zonnighumeur? Ik had onderweg naar mn werk de zonnebril op.
![]()
quote:
waar woon je dan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nou, hier kan je beter je hagelbril op doen...
komt met bakken uit de lucht
bij het speedchatten gaat er wel eens wat misquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jongens...zijn jullie oogjes wel open....![]()
VROLIJKE FRITS IS AANWEZIG...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef OA het volgende:
[..]
Soms schiet er ff een bericht tussendoor, vooral als er weer een speedchat van wordt gemaakt...![]()
![]()
een en al vergevingsgezindheid bij jou!!quote:
Puik plan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:36 schreef OA het volgende:
[..]
JJ, jij bent echt een geweldige opzichter van onze SC!!![]()
Je hebt iedereen en alles in de gaten..vooral wanneer de HKE (Heilige Koffie Eed) niet is afgelegd!
![]()
Hierbij draag ik JJ officieel voor als Bewaarder/toezichthouder van de HKE![]()
ja, goedemorgen danquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:50 schreef OA het volgende:
BIJ DEZE ZEG IK HOI TEGEN IEDEREEN EN WENS IK IEDEREEN EEN FIJNE DAG TOE!!!![]()
![]()
laat ik het zo zeggen dat ik bekend sta om om mijn vriendelijkheid....quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
een en al vergevingsgezindheid bij jou!!![]()
Je moet wel veel vrienden hebben...of ben je irl een stuk minder vriendelijk...
kan het me nauwelijks voorstellen...
![]()
Ook goeiemorgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Puik plan!![]()
En goedemorgen allemaal![]()
![]()
En meteen maar weer tot ziens, ben zeer waarschijnlijk heeeeeeel zelden aanwezig vandaag, heb het f*cking druk vandaag op kantoordus moet veel koffiën vandaag anders overleef ik het niet
![]()
![]()
en mijn testteam is ziek dus project heeft noodgrepen nodig en dat is een driewerf Kortom Uitermate Teleurstellende situatie, oftewel k.u.t.Maar ik hoop dat de meiden snel weer beter zijn!
Zijn toppie meiden!
![]()
Goedmorgen BrandX..quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Puik plan!![]()
En goedemorgen allemaal![]()
![]()
En meteen maar weer tot ziens, ben zeer waarschijnlijk heeeeeeel zelden aanwezig vandaag, heb het f*cking druk vandaag op kantoordus moet veel koffiën vandaag anders overleef ik het niet
![]()
![]()
en mijn testteam is ziek dus project heeft noodgrepen nodig en dat is een driewerf Kortom Uitermate Teleurstellende situatie, oftewel k.u.t.Maar ik hoop dat de meiden snel weer beter zijn!
Zijn toppie meiden!
![]()
WOW!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:59 schreef OA het volgende:
Ik heb zojuist m'n Koffiediploma gehaald!!!![]()
![]()
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07123/Koffiediploma.png]afbeelding][/url]
IK WIL OOK......!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:59 schreef OA het volgende:
![]()
Hier af te leggen: http://www.koffiebureaucafe.be/html/totaalsplit.dhtml?page=fun
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:59 schreef OA het volgende:
![]()
Hier af te leggen: http://www.koffiebureaucafe.be/html/totaalsplit.dhtml?page=fun
Ja, zelf hier te bestellen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
![]()
Je hebt een bakverdient.
Krijgen we straks gebak?
Feli....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:03 schreef rudedeltadude het volgende:
Oeps!!! Ik heb hem ook!!!
[afbeelding]
Ook 8 vd 10 goed!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[afbeelding]
en je hebt nix gehoord....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn, afgelopen nacht is hier op een paar honderd meter afstand een (mogelijke) terrorist doodgeschoten door de politie. Niets gehoord iig..
http://news.indahnesia.co(...)ce_in_yogyakarta.php
misschien straks nog even kijken, de motor is uitgeleend zeg maar
nou ik ook dan egenlijk niet....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd!
![]()
nou kan ik niet achterblijven natuuurlijk...![]()
ah joh, die simpele vragen vul je nog met je ogen dicht zonder fouten in....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ik ook dan egenlijk niet.......maar doe ik strax pas....moet nog heel even echt wakker worden...
![]()
misschien...maar het is niet omdat ik een koffie-verslaafd ben dat ik er ook maar iets van weet...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ah joh, die simpele vragen vul je nog met je ogen dicht zonder fouten in....
je hoeft maar 6 van de 10 goed te hebben... echt binnen de minuut gedaan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien...maar het is niet omdat ik een koffie-verslaafd ben dat ik er ook maar iets van weet...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |