trusten OA, bis morgen. Tschuessquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:25 schreef OA het volgende:
Zo, na 139 posts vandaag is het weer bedtijd!![]()
Bis morgen, au revoir!![]()
ik ook maar denkquote:
Das niet zo fijn nee... Wie moet je ophalen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef Kuukske het volgende:
Huu beloven dat je iemand ophaalt van het station als er geen bussen meer rijden is best pijnlijk als je net lekker warm onder de wol lag.
JDude.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet zo fijn nee... Wie moet je ophalen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:36 schreef Kuukske het volgende:
Huu beloven dat je iemand ophaalt van het station als er geen bussen meer rijden is best pijnlijk als je net lekker warm onder de wol lag.
Das waarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:40 schreef Kuukske het volgende:
Je moet er wat voor overhebben.
Trustequote:
quote:
Haha, ik ga nog een half uurtje oude tentamensommen maken en dan ga ik slapenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Leren dan! School gaat voor, toch?
Altijd, je weet toch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:09 schreef erkel het volgende:
Ben ook nog wakkerVanmiddag dik 2 uur op de bank liggen pitten
![]()
Euj Sander, ook weer van de partij![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Altijd, je weet toch...
Als jullie het topic nog niet hebben volgegooid met koffie gewoontes.![]()
Jullie knallen die topics ook razend snel dicht vind je het gek dat ik dan meerdere delen mis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Je hebt wat deeltjes gemist
Moordend tempo vanmiddag
![]()
Wat doe je overdag eigenlijk?
Fok is mijn levenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:23 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jullie knallen die topics ook razend snel dicht vind je het gek dat ik dan meerdere delen mis.![]()
Ik heb namelijk ook nog een leven buiten Fok!, jij dan niet erkel![]()
![]()
Ja Fok! is ook mijn leven, buiten Fok! zou ik mijn leven niet meer zeker zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Fok is mijn leven![]()
Nee..hehe...vanmiddag tijdje meegepost, maar vanavond deel 18 gemist![]()
Join the club men >quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
Ik ben nog wakker ja... Goed aan de leut, en teveel hier aanwezig, moet eigenlijk leren
Koffie till I die!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:31 schreef Sander170 het volgende:
En ja ik zit nu weer heerlijk aan de koffie, na deze neem ik niet meer voor vandaag > > >
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Iets van Cola ????quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Koffie till I die!![]()
alleen nu zit ik ook aan caffeïnehoudend zwart drankje, alleen met koolzuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |