Van Peppen is een beetje door het ijs gechilled.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:50 schreef Flem het volgende:
Leuk nieuws! Maar ik dacht dat De Graafschap Purrel eerst niet hoefde omdat Ard van Peppen daar al chillde?
quote:Fränkel haalt uit naar Aad de Mos
Purrel Fränkel is enorm opgelucht dat hij op de valreep nog aan De Graafschap is verhuurd.
"Ik ben echt blij dat ik terug ga naar mijn ouwe cluppie, waar ik altijd heel goed ben behandeld. Bij Vitesse niet, de afgelopen twee jaar waren de ergste uit mijn carrière. Onder Sturing speelde ik ook niet altijd, maar Aad zag het vanaf dag één niet in mij zitten.
Het verbaasde me wel, maar ik had niet verwacht dat het dit seizoen zo extreem zou gaan worden." Purrel Fränkel speelt dit weekend nog niet. "Dan had ik voor twaalf uur moeten worden aangemeld.
Bron: Omroep Gelderland
Mee eens, Purrel vertelt ze op een chille manier de waarheid. Waarschijnlijk tijdens een chillsessie met de reporter van omroep Gelderland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:15 schreef Flem het volgende:
Dat is toch geen uithalen? Gewoon chille reactie.
HAHAHA. Waar, wanneer en waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:47 schreef Waris7 het volgende:
En ik zei vandaag op de radio "Fok al die haters, Purrel Fränkel is ziek chill"![]()
Hier in de studio bij FMFM in m'n vrijdag- en zaterdagavondshow, daarnet, omdat ik toevallig dit topic aan het lezen wasquote:
Maar é, die van Peppen was echt drama tegen Ajax.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:47 schreef Waris7 het volgende:
Maar é, van Peppen is DE linksback van de toekomst
Hij was gewoon zenuwachtigquote:Op zondag 2 september 2007 01:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Maar é, die van Peppen was echt drama tegen Ajax.
Juistenem, van Peppen de koning...quote:Op zondag 2 september 2007 01:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig. Zei 'ie.
Maar hij komt er wel hoor.
Eerste divisie niveau kan ie wel aan ja.quote:Op zondag 2 september 2007 01:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig. Zei 'ie.
Maar hij komt er wel hoor.
Ik zie hem volgende week wel op de plek van fung a wing staan.quote:Op zondag 2 september 2007 20:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Idd ik keek er al naar uit om hem chillend te zien voetballen
quote:Op maandag 3 september 2007 09:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dit is iets wat alleen chille mensen snappen.
Live op tv bedoel jequote:Op maandag 3 september 2007 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik gedaan, en verder heb ik hem denk ik 100 keer live gezien of zo en ik weet het echt niet
Dat is een gevoel dat je hebt of niet. U staat daar boven met uw gave tot reflectie en mededogen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik gedaan, en verder heb ik hem denk ik 100 keer live gezien of zo en ik weet het echt niet
Zieke hater, wat dis je van Peppen? Die man is chill NO KAquote:Op zondag 2 september 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Eerste divisie niveau kan ie wel aan ja.
Rot toch op man kneus, hij is door De Mos toch gewoon belachelijk behandeld?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat fluiten was meer dan terrecht , zelfs hoorde ik nog mensen klappen, moet meneer maar niet zo natrappen.
Frankel is hier de kneusquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:15 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Rot toch op man kneus, hij is door De Mos toch gewoon belachelijk behandeld?
Ja prima, maar dat is nog geen reden hem massaal uit te fluitenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Frankel is hier de kneus
De mos is gewoon duidelijk geweest , DOORSELECTEREN !! , Na Wapenaar , Rojer , De Meersman , Esajas , Benson , Van Polen , Suart en Knopper ( in een iets andere volgorde ) was hij gewoon de volgende , en daarbij meneer heeft een riant salaris ontvangen in die tijd dat ie op de bank zat.
Helemaal eens, zo gaat het bij elke club. Geweldige revanche neemt hij natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef DeVinger het volgende:
Wat heeft vitesse een kanker publiek zeg, bij zijn komst binnen de lijnen massaal uitgefloten![]()
Die gast heeft zich 5jaar ingezet voor Vitesse, nooit geklaagd altijd zijn best gedaan. Dat Vitesse hem dan verkrachte als linksback ligt niet aan hem, maar aan de leiding van VItesse. Als linksbuiten heeft hij immers nog contractverlening afgedwongen en het jaar erna gewoon weer linksback![]()
Maargoed, dat shirtTot z'n knieën gewoon
![]()
Ik gun hem die goal van harte, heerlijk ook hoe die hem vierde. Het "houd jullie mond" vingertje voor de gesloten lippen en snoeihard naar de Graafschap reservebank rennen![]()
Jammer voor Vitesse, maar hij neemt mooi revanche, voetbalsupporters zijn echt soooooooooooo kortzichtig![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 13:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Helemaal eens, zo gaat het bij elke club. Geweldige revanche neemt hij natuurlijk.
Oja.. WERELDGOAL.
Deze foto hoort hier ook thuis natuurlijk
[afbeelding]
ik ook niet meerquote:Op zondag 23 september 2007 04:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Na dit voorval zit ik niet meer in het purrel kamp
Het gaat wel veelal zo ja , maar er zijn ook zeker andere voorbeelden zo werd van Fessem nog ff toegezongen toen naar ons doel liep voor het begin van de 2de helftquote:Op zondag 23 september 2007 13:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Helemaal eens, zo gaat het bij elke club. Geweldige revanche neemt hij natuurlijk.
Oja.. WERELDGOAL.
Klopt maar elke club heeft er wel dit soort incidenten tussen zitten. Zo werd Huntelaar bij ons uitgefloten. Gaat ook nergens over.quote:Op zondag 23 september 2007 13:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik ook niet meer
[..]
Het gaat wel veelal zo ja , maar er zijn ook zeker andere voorbeelden zo werd van Fessem nog ff toegezongen toen naar ons doel liep voor het begin van de 2de helft
Ik voel een bureaubladachtergrond aankomennnnnnnnn.quote:Op zondag 23 september 2007 13:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Oja.. WERELDGOAL.
Deze foto hoort hier ook thuis natuurlijk
[afbeelding]
Hmz ok, dan heb ik voor niks gezeurd over de Fok!managerquote:Op zondag 23 september 2007 16:02 schreef RayMania het volgende:
Nee, Purrel heeft niet voor Vitesse gespeeld. Het is trouwens Fränkel.
Ik kan hier niks anders op zeggen. Helemaal gelijk. Het is gewoon niet tof..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef DeVinger het volgende:
Wat heeft vitesse een kanker publiek zeg, bij zijn komst binnen de lijnen massaal uitgefloten![]()
Die gast heeft zich 5jaar ingezet voor Vitesse, nooit geklaagd altijd zijn best gedaan. Dat Vitesse hem dan verkrachte als linksback ligt niet aan hem, maar aan de leiding van VItesse. Als linksbuiten heeft hij immers nog contractverlening afgedwongen en het jaar erna gewoon weer linksback![]()
Maargoed, dat shirtTot z'n knieën gewoon
![]()
Ik gun hem die goal van harte, heerlijk ook hoe die hem vierde. Het "houd jullie mond" vingertje voor de gesloten lippen en snoeihard naar de Graafschap reservebank rennen![]()
Jammer voor Vitesse, maar hij neemt mooi revanche, voetbalsupporters zijn echt soooooooooooo kortzichtig![]()
Sorry, ik vind je echt wel een relaxte gast... Maar om om deze rede een speler zo uit te fluiten vind ik persoonlijk niet echt normaal..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Frankel is hier de kneus
De mos is gewoon duidelijk geweest , DOORSELECTEREN !! , Na Wapenaar , Rojer , De Meersman , Esajas , Benson , Van Polen , Suart en Knopper ( in een iets andere volgorde ) was hij gewoon de volgende , en daarbij meneer heeft een riant salaris ontvangen in die tijd dat ie op de bank zat.
Vette avatarquote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo effe nieuwe ava maken.De Held
quote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo effe nieuwe ava maken.De Held
Ook weer een vette chille reactiequote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Flem het volgende:
Hier het interview met Purrel na afloop van de wedstrijd:
http://www.rtl.nl/(vm=/sp(...)ternet.wmv_plain.xml
Als iemand plakband voor me heeft, ga ik vanavond eens een Purrel-hoek inrichten op m'n kamer. Heb nu wel genoeg materiaal daarvoor.
Wat een ventquote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Flem het volgende:
Als iemand plakband voor me heeft, ga ik vanavond eens een Purrel-hoek inrichten op m'n kamer. Heb nu wel genoeg materiaal daarvoor.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Flem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |