Rot toch op man kneus, hij is door De Mos toch gewoon belachelijk behandeld?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat fluiten was meer dan terrecht , zelfs hoorde ik nog mensen klappen, moet meneer maar niet zo natrappen.
Frankel is hier de kneusquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:15 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Rot toch op man kneus, hij is door De Mos toch gewoon belachelijk behandeld?
Ja prima, maar dat is nog geen reden hem massaal uit te fluitenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Frankel is hier de kneus
De mos is gewoon duidelijk geweest , DOORSELECTEREN !! , Na Wapenaar , Rojer , De Meersman , Esajas , Benson , Van Polen , Suart en Knopper ( in een iets andere volgorde ) was hij gewoon de volgende , en daarbij meneer heeft een riant salaris ontvangen in die tijd dat ie op de bank zat.
Helemaal eens, zo gaat het bij elke club. Geweldige revanche neemt hij natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef DeVinger het volgende:
Wat heeft vitesse een kanker publiek zeg, bij zijn komst binnen de lijnen massaal uitgefloten![]()
Die gast heeft zich 5jaar ingezet voor Vitesse, nooit geklaagd altijd zijn best gedaan. Dat Vitesse hem dan verkrachte als linksback ligt niet aan hem, maar aan de leiding van VItesse. Als linksbuiten heeft hij immers nog contractverlening afgedwongen en het jaar erna gewoon weer linksback![]()
Maargoed, dat shirtTot z'n knieën gewoon
![]()
Ik gun hem die goal van harte, heerlijk ook hoe die hem vierde. Het "houd jullie mond" vingertje voor de gesloten lippen en snoeihard naar de Graafschap reservebank rennen![]()
Jammer voor Vitesse, maar hij neemt mooi revanche, voetbalsupporters zijn echt soooooooooooo kortzichtig![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 13:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Helemaal eens, zo gaat het bij elke club. Geweldige revanche neemt hij natuurlijk.
Oja.. WERELDGOAL.
Deze foto hoort hier ook thuis natuurlijk
[afbeelding]
ik ook niet meerquote:Op zondag 23 september 2007 04:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
Na dit voorval zit ik niet meer in het purrel kamp
Het gaat wel veelal zo ja , maar er zijn ook zeker andere voorbeelden zo werd van Fessem nog ff toegezongen toen naar ons doel liep voor het begin van de 2de helftquote:Op zondag 23 september 2007 13:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Helemaal eens, zo gaat het bij elke club. Geweldige revanche neemt hij natuurlijk.
Oja.. WERELDGOAL.
Klopt maar elke club heeft er wel dit soort incidenten tussen zitten. Zo werd Huntelaar bij ons uitgefloten. Gaat ook nergens over.quote:Op zondag 23 september 2007 13:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik ook niet meer
[..]
Het gaat wel veelal zo ja , maar er zijn ook zeker andere voorbeelden zo werd van Fessem nog ff toegezongen toen naar ons doel liep voor het begin van de 2de helft
Ik voel een bureaubladachtergrond aankomennnnnnnnn.quote:Op zondag 23 september 2007 13:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Oja.. WERELDGOAL.
Deze foto hoort hier ook thuis natuurlijk
[afbeelding]
Hmz ok, dan heb ik voor niks gezeurd over de Fok!managerquote:Op zondag 23 september 2007 16:02 schreef RayMania het volgende:
Nee, Purrel heeft niet voor Vitesse gespeeld. Het is trouwens Fränkel.
Ik kan hier niks anders op zeggen. Helemaal gelijk. Het is gewoon niet tof..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef DeVinger het volgende:
Wat heeft vitesse een kanker publiek zeg, bij zijn komst binnen de lijnen massaal uitgefloten![]()
Die gast heeft zich 5jaar ingezet voor Vitesse, nooit geklaagd altijd zijn best gedaan. Dat Vitesse hem dan verkrachte als linksback ligt niet aan hem, maar aan de leiding van VItesse. Als linksbuiten heeft hij immers nog contractverlening afgedwongen en het jaar erna gewoon weer linksback![]()
Maargoed, dat shirtTot z'n knieën gewoon
![]()
Ik gun hem die goal van harte, heerlijk ook hoe die hem vierde. Het "houd jullie mond" vingertje voor de gesloten lippen en snoeihard naar de Graafschap reservebank rennen![]()
Jammer voor Vitesse, maar hij neemt mooi revanche, voetbalsupporters zijn echt soooooooooooo kortzichtig![]()
Sorry, ik vind je echt wel een relaxte gast... Maar om om deze rede een speler zo uit te fluiten vind ik persoonlijk niet echt normaal..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Frankel is hier de kneus
De mos is gewoon duidelijk geweest , DOORSELECTEREN !! , Na Wapenaar , Rojer , De Meersman , Esajas , Benson , Van Polen , Suart en Knopper ( in een iets andere volgorde ) was hij gewoon de volgende , en daarbij meneer heeft een riant salaris ontvangen in die tijd dat ie op de bank zat.
Vette avatarquote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo effe nieuwe ava maken.De Held
quote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo effe nieuwe ava maken.De Held
Ook weer een vette chille reactiequote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Flem het volgende:
Hier het interview met Purrel na afloop van de wedstrijd:
http://www.rtl.nl/(vm=/sp(...)ternet.wmv_plain.xml
Als iemand plakband voor me heeft, ga ik vanavond eens een Purrel-hoek inrichten op m'n kamer. Heb nu wel genoeg materiaal daarvoor.
Wat een ventquote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Flem het volgende:
Als iemand plakband voor me heeft, ga ik vanavond eens een Purrel-hoek inrichten op m'n kamer. Heb nu wel genoeg materiaal daarvoor.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Flem het volgende:
Het is niet om die reden , Purrel heeft flink lopen naschopen toen die vertrok bij Vitesse , bij Vitesse was ie gewoon teveel toen Haim kwam en was het dus voor beide de beste oplossing maar om dan zo na de trappen dat er niks bij Vitesse goed was etc etcquote:Op maandag 24 september 2007 00:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sorry, ik vind je echt wel een relaxte gast... Maar om om deze rede een speler zo uit te fluiten vind ik persoonlijk niet echt normaal..
durf te beweren dat het bij PSV niet zou zijn gebeurd..
Erg chill interview met enkele goede punten van El Purrelo.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:02 schreef ActaniA het volgende:
http://podcast.optimaal.fm/podcast/Optimaal%20FM_070924105436.mp3
Een interview met Purrel die een inkijk geeft in de betrekkelijkheid van het voetballer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |