Maar é, die van Peppen was echt drama tegen Ajax.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:47 schreef Waris7 het volgende:
Maar é, van Peppen is DE linksback van de toekomst
Hij was gewoon zenuwachtigquote:Op zondag 2 september 2007 01:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Maar é, die van Peppen was echt drama tegen Ajax.
Juistenem, van Peppen de koning...quote:Op zondag 2 september 2007 01:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig. Zei 'ie.
Maar hij komt er wel hoor.
Eerste divisie niveau kan ie wel aan ja.quote:Op zondag 2 september 2007 01:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig. Zei 'ie.
Maar hij komt er wel hoor.
Ik zie hem volgende week wel op de plek van fung a wing staan.quote:Op zondag 2 september 2007 20:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Idd ik keek er al naar uit om hem chillend te zien voetballen
quote:Op maandag 3 september 2007 09:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dit is iets wat alleen chille mensen snappen.
Live op tv bedoel jequote:Op maandag 3 september 2007 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik gedaan, en verder heb ik hem denk ik 100 keer live gezien of zo en ik weet het echt niet
Dat is een gevoel dat je hebt of niet. U staat daar boven met uw gave tot reflectie en mededogen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik gedaan, en verder heb ik hem denk ik 100 keer live gezien of zo en ik weet het echt niet
Zieke hater, wat dis je van Peppen? Die man is chill NO KAquote:Op zondag 2 september 2007 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Eerste divisie niveau kan ie wel aan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |