Ligt er aan hoe groot de wond was, als het een entree wond was dan was ie klein geweest, als het een exit wond was had het denk ik groter geweest. En Kennedy heeft z'n handen ervoor zitten dus je kan het niet goed zien.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zou toch verwachten dat zo'n keelwonde toch wat bloed teweegbrengt ?
Op de video is er niets van te zien ?
Als je de officiele uitleg gelooft, is het een exitwonde ... net zoals te zien was op je vorige foto's van voor de autopsie.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef AY het volgende:
Ligt er aan hoe groot de wond was, als het een entree wond was dan was ie klein geweest, als het een exit wond was had het denk ik groter geweest. En Kennedy heeft z'n handen ervoor zitten dus je kan het niet goed zien.
Die wond die je in die foto ziet komt niet door de kogel, er zat natuurlijk wel een wond maar de dokters in Dallas hebben toch nog geprobeerd om hem te redden en toen moesten ze z'n keel opensnijden om er een buisje in te doen. De dokter die de autopsie deed wist niet eens dat hij daar geraakt was! Hij dacht dat het alleen door die ingreep kwam. Volgens de dokters in Dallas was de wond een klein rondje in z'n keel.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je de officiele uitleg gelooft, is het een exitwonde ... net zoals te zien was op je vorige foto's van voor de autopsie.
Zelfs met zn handen ervoor, zou het bloed er toch moet uitspuiten ?
Ik denk zelf dat het niet gebeurt is, misschien alleen tijdens de autopsie om z'n achterhoofd wond te verbergen. Jackie was de hele tijd bij z'n kist, ze liet de kist alleen even achter om bij Lyndon Johnson te zijn toen hij de nieuwe president werd, als de verhalen echt kloppen dat Kennedy eerst in lakens lag en in Washington(bij de autopsie) in een lijkenzak dan zou hij toen verwisseld moeten zijn. Dr. Charles Crenshaw die in Dallas was zag zelf een wond op z'n achterhoofd en bij de autopsie foto's niet, hij denkt dat ze iets van z'n huid erover heen hebben getrokken ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
Een kleine wond wijst natuurlijk op entry-wonde, wat het verhaal niet doet kloppen.
Wat vind jij btw van de mogelijkheid dat er aan het lijk geprutst werd tijdens het transport naar het hospitaal ?
De tape is iig echt, de vraag is of de opmerking die er staan over een geplande moord op kennedy ook werkelijk op kennis gebaseerd waren of gewoon aannames ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:32 schreef AY het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tJauvNr-ZT8
Als die tape echt is, dan was er dus een complot.
Ergens in een hotelkamer hadden ze een af luisterapparaat geplaatst zodat ze het konden volgen.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:38 schreef EDkataantje het volgende:
Hoe is die opnamen gemaakt? Van een telefoon gesprek of.. ? En hoezo werdt daar opnames gemaakt?
Waarom zou Milteer daar een vraag stellen?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:16 schreef AY het volgende:
Er wordt gezegd: ''Are they really try going to try to kill him?'' They wijst waarschijnlijk op meerdere mensen.
Nee, maar hij wist wel dat hij met de dood bedreigd werd. Ook reed de presidentiële auto aan het begin van de stoet, wat volgens Secret Service regels niet mag. Ik meen dat Bush z'n auto 14e reed in een stoet...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:47 schreef KroJo het volgende:
Wist je trouwens dat meerdere mensen gedocumenteerd hebben dat er iemand was die op de ochtend van de 22e november 1963 grapjes maakte over het neerschieten van de president van de VS met een telescoop-geweer vanaf een hoog gebouw?
Dat was de president zelf, die op het vliegveld van dallas het daar zelf over had.... was hij zelf soms ook een betrokkene in het complot zichzelf te doden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |