Ze raken dus niet uitverkocht, dat wou ik weten. Bedankt. Kopen met creditcard lukt ook wel denk ik en misschien bestel ik sowieso wel van te voren, want dat scheelt geloof ik 1 of 2 euroquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
op=op bij SWT? Nog nooit van gehoord MCH... Of het moet iets nieuws zijn. Hou er wel rekening mee dat je pinpas het NIET doet in de DB automaten. Wel in sommige stadsvervoer-automaten (waar je ook zulke tickets kan halen). Tip: Pin 20 of 50 euro en douw dat in de automaat
Volgens mij gaan Ou-Tannu en Duvel er wel heen. Mijn kaart ligt als het goed is morgen in de bus.quote:
Poeh poeh 1 of 2 euro'squote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze raken dus niet uitverkocht, dat wou ik weten. Bedankt. Kopen met creditcard lukt ook wel denk ik en misschien bestel ik sowieso wel van te voren, want dat scheelt geloof ik 1 of 2 euro
Die laatste 2 hypotheses wil ik wel ff in twijfel trekken dan...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze raken dus niet uitverkocht, dat wou ik weten. Bedankt. Kopen met creditcard lukt ook wel denk ik en misschien bestel ik sowieso wel van te voren, want dat scheelt geloof ik 1 of 2 euro
Als t goed is weet ik morgen mn nieuwe rooster, dan laat ik t wel ff wetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij gaan Ou-Tannu en Duvel er wel heen. Mijn kaart ligt als het goed is morgen in de bus.
Neequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Is deze niet al eens ergens in een ander topic voorbij gekomen, toen jij en zug-chef elkaar met de bordjesfoto's aan het overtroeven waren?
Was een mooi topic wel trouwensquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Is deze niet al eens ergens in een ander topic voorbij gekomen, toen jij en zug-chef elkaar met de bordjesfoto's aan het overtroeven waren?
Neequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef sebabje het volgende:
Zeg even een vraagje.
Vorige week las ik in de Spits dat ze extra treinen vanaf 2008 op Station Baarn wouden laten stoppen. Aangezien ik daar altijd opstap is dat voor mij extra intressant.
Weten jullie hier meer over?
Gr,
Dat ging echt leuk in dat topic ja. Na zijn vraag hebben wij dat topic aardig vol gespamdquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was een mooi topic wel trouwenseen of andere flappie die al begon te kraaien over "ziek, zieker, ziekst" na een paar collages van 60 bordjes
Oh niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
centraal station of niet?
Deze dus. Jammer dat jouw 2 regelige bordjesfoto daar niet meer werkt.
Fuk! had weer een beetje een hikboertjequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
Nou ja, ik zag de foto niet, daarom zei ik dat dus. En idd er staat weer een foto'tje bij
"wij"?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat ging echt leuk in dat topic ja. Na zijn vraag hebben wij dat topic aardig vol gespamd![]()
Idd;quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
qua bordjes kan ik idd niets bijdragen, maar jullie opstoken was wel leuk.
IRM man, alweer paar jaar oud, zo mooi. Zit ook goed. Echt de beste trein die er in Nederland rijdquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
De koploper blijft toch het mooist
tijdloos ontwerp
ruim 30 jaar oud, en ziet er nog steeds modern uit
Geen probleem. Als Leeuwarden Camminghaburen er op past dan zijn andere stationsnamen een eitje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Idd;
Almere Oostvaaders past ook op een bordje?
Amsterdam Bijlmer/Arena ook
Bedoelde meer met 2 regelsquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen probleem. Als Leeuwarden Camminghaburen er op past dan zijn andere stationsnamen een eitje.
Hey, jij hebt ook de rails gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef Brembo het volgende:
[..]
Bedoelde meer met 2 regels.
Leeuwarden Camminghaburen is trouwens de langste stationstitel van Nederland, indien je Den Haag laan van NOI niet helemaal zou uitschrijven!.
K*tquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hey, jij hebt ook de rails gelezen.
Dat is geen ruim 30 jaar oud ontwerp, maar een precies 30 jaar oud ontwerp, de eerste Koplopers werden gebouwd in 1977 (ook dat was een protoserie, net als de Railhoppers, dus die zijn ook allang afgevoerd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
De koploper blijft toch het mooist
tijdloos ontwerp
ruim 30 jaar oud, en ziet er nog steeds modern uit
Extra treinen? Echt niet, ze willen juist de sneltrein afschaffen, en Baarn afschepen met een stoptreintje. Betekent een forse achteruitgang voor Baarn. De sneltrein doet nu nog 34 minuten over Baarn-Amsterdam, de stoptreinSprinter gaat er straks 44 minuten over doen (terwijl de stoptrein, die er reed toen de sneltrein nog niet bestond, er slechts 38 minuten over deed).quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:09 schreef sebabje het volgende:
Zeg even een vraagje.
Vorige week las ik in de Spits dat ze extra treinen vanaf 2008 op Station Baarn wouden laten stoppen. Aangezien ik daar altijd opstap is dat voor mij extra intressant.
Weten jullie hier meer over?
Gr,
Hoeveel tijd denk je dat er tussen ontwerp en levering zit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is geen ruim 30 jaar oud ontwerp, maar een precies 30 jaar oud ontwerp, de eerste Koplopers werden gebouwd in 1977 (ook dat was een protoserie, net als de Railhoppers, dus die zijn ook allang afgevoerd...)
[..]
Die kennis moet niet te algemeen bekend worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:34 schreef Zug-Chef het volgende:
De ervaren treinreiziger moet altijd een zitplaats kunnen krijgen bij drukte, mits je aan het begin van een treinserie instapt, of bij belangrijke knooppunten. Maarja, zolang een hoop noobs de basiskennis niet weten, lach ik me soms dood
Heb je dat nodig om letters te kunnen tellen dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hey, jij hebt ook de rails gelezen.
Eensch! Slim trein instappen heet zo ietsquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:34 schreef Zug-Chef het volgende:
De ervaren treinreiziger moet altijd een zitplaats kunnen krijgen bij drukte, mits je aan het begin van een treinserie instapt, of bij belangrijke knooppunten. Maarja, zolang een hoop noobs de basiskennis niet weten, lach ik me soms dood
Ja precies, ik meen me te herinneren dat de koploper begin jaren 70 is ontworpen....quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoeveel tijd denk je dat er tussen ontwerp en levering zit?
Wat kom je doen in het mooie Oss??quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo even tvp hier..
Was gister naar Weert, vertrok 17.11 vanaf Lombardijen, in dord naar eindhoven met zo duitse coupe trein wat een rampenplan. veel te veel mensen voor zo trein. Vanaf rotterdam zit je wel lekker snel in Weert eigenlijk. 15 min verder maar dan Eindhoven.
Vrijdagavond naar Oss
"gelukkig" bestaat de wereld uit meer dan gras, koeien en Abe Lenstraquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:34 schreef Zug-Chef het volgende:
De ervaren treinreiziger moet altijd een zitplaats kunnen krijgen bij drukte, mits je aan het begin van een treinserie instapt, of bij belangrijke knooppunten.
Mwah bij Zw-Nm in de spits maakt het niets uit, is toch al vol. Dus ja, kan je wel moeilijk doen maar veel schiet je niet bij op.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat niet, maar ik had hem net gisterochtend gelezen en er viel dus een kwartjequote:Op donderdag 22 maart 2007 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je dat nodig om letters te kunnen tellen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |