Nee ik ben altijd heel standvastquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:33 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik doe het wel, maar misschien had je nog op de laatste seconden besloten iets anders tegaan eten
Dus voor de zekerheid, lezen doe ik zeker!
Ik ga er van uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:36 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik vind dit vervelend om te zeggen ja!![]()
toch?
quote:
Profiel/fobo enzo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Geeft niet![]()
Hoe oud ben je ?
yeeeeyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:38 schreef Crystal_Rain het volgende:
De printer heeft het printoffesief van 10 pagina's overleefd! Er zat nog genoeg inkt in!![]()
![]()
Nou Liiszle heeft iets tegen 15 jarigen, en als je dan ook nog paardrijden met turnen verwardquote:
hij is net 16.. dus net gelukquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou Liiszle heeft iets tegen 15 jarigen, en als je dan ook nog paardrijden met turnen verward![]()
![]()
Ja, bereid je maar voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou Liiszle heeft iets tegen 15 jarigen, en als je dan ook nog paardrijden met turnen verward![]()
![]()
Gelukkig dat ik precies een week en een dag 16 ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog verkapt 15quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:41 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik precies een week en een dag 16 ben.![]()
Zei je wat popje ?quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
avond, heerlijk afscheid nemen van iemand op je stage.
Champagne, wiskey, bier
Installatie is corruptquote:
Doei Mash_quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef mash_ het volgende:
ja hoi
Doet me er aan denken dat ik nog een cd heb liggen met corrupte bestanden die ik maarniet aan de praat krijg..quote:
Hij is weer terings spannendquote:
Oow kijk aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mwa niet echt tieten maar was wel gezellig
sssssssssssssstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij is weer terings spannend![]()
wtf???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:00 schreef eRrrrJeee het volgende:
mash en lauwer zijn verkeert
Ohja, ook even aanzettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |