quote:
gebakken eiquote:
wel veelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Niet veel enzo maar wel lekker![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef dRobje het volgende:
[..]
![]()
niet het goede moment! ik verga hier van de honger trek!
quote:
Als je een echt ei wil bakken heb je er minimaal 2 nodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Hoe groot is zown gebakken ei bij jou ?![]()
4 eitjes groot.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Hoe groot is zown gebakken ei bij jou ?![]()
Zo hoort hetquote:
Joah ik heb daar geen verstand vanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Als je een echt ei wil bakken heb je er minimaal 2 nodig.
Oow ja dan is het wel voedsaamquote:
Iedereen heeft toch verstand van eieren?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah ik heb daar geen verstand van![]()
Nou hier wel hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:28 schreef Crystal_Rain het volgende:
Ik had aardappeltjes, vlees, wat was het? Geen Sloavink!![]()
ik zit ook behoorlijk volquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef dRobje het volgende:
[..]
brood erbij.. dan is het toch al een behoorlijke hap
Ik pleur der altijd maar een paar in een pan en primaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch verstand van eieren?
Heb je daar geen fobie voor?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:29 schreef dRobje het volgende:
woohoo.. zo speklappen!![]()
en witte bonen in tomatensaus
Succesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:29 schreef mash_ het volgende:
en ik ben weer klaar met schoolnouja... ga nu aan me huiswerk beginnen
Je gaat helemaal niet vallenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:30 schreef liiszle het volgende:
zoo, ik heb springles, dus ik ga dr vandoor![]()
kusjeee! en duimen voor me hea, dat ik dr niet vanaf val enzo![]()
heheh![]()
ik las springles op zn engels.. snapte 'm al nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:30 schreef liiszle het volgende:
heheh![]()
Jij leest nooit terug ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:31 schreef seekfaM het volgende:
Fiets, wat was jouw eten voor vanavond?
Ik las pringlesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:30 schreef liiszle het volgende:
heheh![]()
Ik doe het wel, maar misschien had je nog op de laatste seconden besloten iets anders tegaan etenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij leest nooit terug ?![]()
Aardappelen, rode bieten en sloavink![]()
Big onequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |