Dit is niet de slowchat, ophorken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:47 schreef CARLAK het volgende:
Ik miste jullie al. Wist bijna zeker dat jullie hier zaten.
Hoi![]()
![]()
je moet hier rellen, niet slijmen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:48 schreef CARLAK het volgende:
De COS is zo anders geworden zonder jullie, maar ja, moet wel van de modjes toch?![]()
Kun jij jezélf niet permanent deleten?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je nou weer mee? Ga zwampostjes deleten uit de COS, da's jouw taak!![]()
![]()
Herken jij een grapje niet? Je zegt zelf dat mensen hier moeten rellen, dus dan maak ik een grapje.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Herken jij een grapje niet? Je zegt zelf dat mensen hier moeten rellen, dus dan maak ik een grapje.
Als je een probleem met mij hebt moet je het rechtuit zeggen. Je vraagt om updates en streamverslagen, ik begin updates en streamverslagen te produceren. Ik zie niet in wat ik daarnaast nog fout doe.
Veel plezier met de beequeens en andere nitwit posters. Doei.
Uhuh..quote:Op zondag 25 maart 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Herken jij een grapje niet? Je zegt zelf dat mensen hier moeten rellen, dus dan maak ik een grapje.
HOu jij je lekker erbuiten laat die 2 engnekken het lekker zelf uitzoeken.quote:
Ben jij uberhaupt weleens serieus, vind je altijd maar een hork.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh..
En wat doet jou ineens denken dat ik wèl serieus zou zijn dan?![]()
Dat vind ik zó lelijk hè: deze topic. Gadverdamme!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 17:20 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
volgens mij snap jij deze topic niet.
![]()
![]()
Weet je wat ik nou altijd zo lelijk vind!!!!!!! JOUquote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik zó lelijk hè: deze topic. Gadverdamme!!! [afbeelding]
Dit topic, Dat topic, Zus topic, Zo topic. boeit mij het nou het is EEN topic.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik zó lelijk hè: deze topic. Gadverdamme!!! [afbeelding]
DIT topic
Alsof ik ermee zit dat zo'n geraniumtrut mij niet lekker vindtquote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou altijd zo lelijk vind!!!!!!! JOU![]()
IK heb geen geraniums lullo, ik zit achter de vingerplantenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik ermee zit dat zo'n geraniumtrut mij niet lekker vindt
Bekijk het maar met z'n allen, ik ga een hapje eten aan de haven.
Rel ze.![]()
Sjeez domme doos......... gevoel voor humor operatief verwijderd of nooit aanwezig geweest??quote:Op maandag 26 maart 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bedoelde Leandra's reactie ...
Yip Yip Akela
Durf je wel, in een topic waar zij nooit komt?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
Sjeez domme doos......... gevoel voor humor operatief verwijderd of nooit aanwezig geweest??![]()
Wie doet een uitnodiging PM'en?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Durf je wel, in een topic waar zij nooit komt?![]()
Het is niet mijn probleem dat zij alleen de COS maar verbaggert, moet ze maar eens buiten de COS komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Durf je wel, in een topic waar zij nooit komt?![]()
Neuh, ik scheld haar persoonlijk terug de COS in.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
Het is niet mijn probleem dat zij alleen de COS maar verbaggert, moet ze maar eens buiten de COS komen.
Dat smerige kutwijf was gisterennacht ook vervelend tegen mij.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet mijn probleem dat zij alleen de COS maar verbaggert, moet ze maar eens buiten de COS komen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 03:04 schreef Peter6000 het volgende:
[SC # 20] Waar je nooit off-topic bent.![]()
quote:
Nope.... hoewel een paar keer op de SC wijzen wel een optie is om er gezeik mee te krijgenquote:Op maandag 26 maart 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme...
D'r valt dus nieteens fatsoenlijk mee te rellen!?
Wat ben ik blij dat ik toen gewoon zat waar je op dat tijdstip hoort te zitten als er geen andere verplichtingen zijn: de kroegquote:Op maandag 26 maart 2007 01:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat smerige kutwijf was gisterennacht ook vervelend tegen mij.
Ongelovelijk dat ze dat soort forumafval niet gewoon een 48 uurs ban geven, net als Joop24 toen.
Ook nooit meer teruggezien.
[..]
[..]
forumquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, dan gaat het meer op een forum lijken dan op een chatbox![]()
![]()
SCquote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef snetje het volgende:
dan hebben we ook nog eens een CS ( dammmn !!!! ) Slow Chat !! voor de ouderen hier die het tempo in de COS
oke !! sorry dat ik je SC heb beledigtquote:
Ik ben een kutnewbie en heb anders nergens last van...quote:Op maandag 26 maart 2007 03:15 schreef snetje het volgende:
[..]
oke !! sorry dat ik je SC heb beledigt![]()
enter
enter
ik ben het gewoon ff zat hoe de hooligans hier newbeys gigantisch zitten te beledigen ....
dus jij vindt dit hele draadje normaalquote:Op maandag 26 maart 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben een kutnewbie en heb anders nergens last van...
Jij snapt de term kutnewbie EN dit topic niet volgens mijquote:Op maandag 26 maart 2007 03:36 schreef snetje het volgende:
[..]
dus jij vindt dit hele draadje normaal![]()
dat fok New Bies hier achterbaks neergehaald worden![]()
enter
enter
jij bent een wateen KUTNEWBIE
... niet in mijn ogen hoor ...
je bent gewoon een nieuwe fok prikker !!![]()
enter
enter
jammer dat je je gelijk weer in hokjes laat indelen ..... ik had je hoger ingeschat !!![]()
![]()
Daar zit ik toch OOK!quote:Op maandag 26 maart 2007 03:52 schreef mootie het volgende:
Ian, jij ontzettendkutnewbiemuppet! terug naar je SC!
Ik heb het 3 keer gelezen, maar ik snap het niet helemaalquote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef snetje het volgende:
[..]
forumlaat me niet lachen !!
enter
enter
chatboxgeen idee hoe zo iets er uit ziet ... jij dus wel !!
![]()
enter
enter
FOK is echt onoverzichterlijk !! voor de oud gedraden mag het duidelijk zijn dat de COS zijn voor streamverslagen ..iets wat niet uit de titel te halen is voor newbies ....( maar ja die zijn dan ook niet welkom he ! )
dan hebben we ook nog eens een CS ( dammmn !!!! ) Slow Chat !! voor de ouderen hier die het tempo in de COS schijnbaar niet meer kunnen bijbenen !![]()
en dan hebben we dit topic ook nog eens !! de FOK HOOLIGANS !
HOE DAT !!extra opgericht omdat ze de die hard prikkers niet weg kunnen pesten
![]()
is APK en zijn makkers nu terrein aan het bepissenhier mogen wij prikken en jullie niet !!
![]()
2 dames stonden hoog bij mij ... 2 waar ik flink in discussie zou gaan ..mocht het nodig zijn qua dit programma ...
maar bij het zien van dit topic trek ik mij gelijk al terug !!
enter
enter
enter
FOK zakt in !!!
toedels !!!!![]()
![]()
![]()
Dat ligt iig niet aan jouquote:Op maandag 26 maart 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gelezen, maar ik snap het niet helemaal![]()
![]()
Ik vind dit een heel (als ik jouw posts een beetje wegdenkquote:Op maandag 26 maart 2007 03:36 schreef snetje het volgende:
[..]
dus jij vindt dit hele draadje normaal![]()
dat fok New Bies hier achterbaks neergehaald worden![]()
enter
enter
jij bent een wateen KUTNEWBIE
... niet in mijn ogen hoor ...
je bent gewoon een nieuwe fok prikker !!![]()
enter
enter
jammer dat je je gelijk weer in hokjes laat indelen ..... ik had je hoger ingeschat !!![]()
![]()
Het is gewoon een relkloon die ons in de zeik neemt, wat jij?quote:
Wil je een moederlijk antwoord of een relrepostquote:Op maandag 26 maart 2007 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is gewoon een relkloon die ons in de zeik neemt, wat jij?![]()
Wat denk jezelf, dit is een reltopic, dus antwoorden met relreposten !!!! Mutsssssssssssssquote:Op maandag 26 maart 2007 07:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wil je een moederlijk antwoord of een relrepost![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 03:08 schreef snetje het volgende:
[..]
forumlaat me niet lachen !!
enter
enter
chatboxgeen idee hoe zo iets er uit ziet ... jij dus wel !!
![]()
enter
enter
FOK is echt onoverzichterlijk !! voor de oud gedraden mag het duidelijk zijn dat de COS zijn voor streamverslagen ..iets wat niet uit de titel te halen is voor newbies ....( maar ja die zijn dan ook niet welkom he ! )
dan hebben we ook nog eens een CS ( dammmn !!!! ) Slow Chat !! voor de ouderen hier die het tempo in de COS schijnbaar niet meer kunnen bijbenen !![]()
en dan hebben we dit topic ook nog eens !! de FOK HOOLIGANS !
HOE DAT !!extra opgericht omdat ze de die hard prikkers niet weg kunnen pesten
![]()
is APK en zijn makkers nu terrein aan het bepissenhier mogen wij prikken en jullie niet !!
![]()
2 dames stonden hoog bij mij ... 2 waar ik flink in discussie zou gaan ..mocht het nodig zijn qua dit programma ...
maar bij het zien van dit topic trek ik mij gelijk al terug !!
enter
enter
enter
FOK zakt in !!!
toedels !!!!![]()
![]()
![]()
Ik vermoedde al dat ik niet de enige was...Wat is er toch aan de hand met die mensen... Het lijkt wel of er na 16.00uur geen volledige zin meer uit hun toetsenbord kan komen rollen. Spelfouten, mislukte zinnen en onbegrijpelijke zinsopbouw. Gekoppeld aan dyslexie, ongeconcentreerd lezen en emotioneel reageren op andere users is het FOK!forum verworden tot een taaltechnische vuilnisbelt. Hoog tijd dat de aandacht wordt gevestigd op de 'geranium-bewakers' en hun lowlife hetzerij.quote:Op maandag 26 maart 2007 04:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gelezen, maar ik snap het niet helemaal![]()
![]()
Hele doosje is toch ook wel goed, lekker rustig dan!!!!!quote:
Vol als in volle mensen enzo !!!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:40 schreef Gert het volgende:
Hee Disana, heb je inmiddels al in de gaten dat je het niet helemaal begrepen had?![]()
Of heb je je definitief aangesloten bij de andere abonnees van Libelle, op vol?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |