Leandra en Smeerkaas, ik ben het helemaal met jullie eens. Ik begin me zelfs bijna een idioot te voelen tussen al die nietszeggende kreten als ik eens iets toevoeg wat direkt op de streams slaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
De COS (Commentaren Op Streams) is er zodat je kunt vertellen wat je op de streams ziet.
Als er 20 keer "whahahaha go Huub" staat maar niet staat wat er gebeurd is, dan is het voor de teruglezers ook compleet nutteloos, en dus pure bagger.
Heb je die sig van Natasiaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
Ik wil relluhhhhhh![]()
![]()
![]()
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach.
ehhmmmquote:
Kaboutâh???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
ehhmmm
nee van die ene, je weet wel die ehm tja, sorry krijg ut niet uit me strot.![]()
Brian!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
ehhmmm
nee van die ene, je weet wel die ehm tja, sorry krijg ut niet uit me strot.![]()
oke ...kan ik me in vinden jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is nou juist het probleem..... Voor dat chatten is een heel topic: de SC (SlowChat) zodat de COS niet verbaggerd wordt met allerlei off-topic geblaat.
De COS (Commentaren Op Streams) is er zodat je kunt vertellen wat je op de streams ziet.
Als er 20 keer "whahahaha go Huub" staat maar niet staat wat er gebeurd is, dan is het voor de teruglezers ook compleet nutteloos, en dus pure bagger.
Daar heb jij weer gelijk in, dan gaat het meer op een forum lijken dan op een chatboxquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:13 schreef snetje het volgende:
[..]
oke ...kan ik me in vinden ja
maar dat neemt niet weg...dat er op een gegeven moment zoveel items aangemaakt worden op fok dat de hele boel onoverzichtelijk wordt ...
Eend heeft geen kloon, ik weet dat zekerquote:
Ik wacht gewoon effe af, hij kan edits lezen.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon effe af, hij kan edits lezen.![]()
Die avatar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon effe af, hij kan edits lezen.![]()
Iets met 69quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets met 69
Verwarrende avatar! Ik had je post al routinematig overgeslagen.
Ik post met mijn middelvinger.....omhoog.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets met 69
Verwarrende avatar! Ik had je post al routinematig overgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |