abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:10:15 #176
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_48123260
schoentjes
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:17:34 #177
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48123504
Die schoentjes zijn geweldig. Heel erg stoer
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 7 april 2007 @ 23:07:58 #178
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_48124981
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef dutchie het volgende:
Waterpokken hebben hier inderdaad wederom toegeslagen. Ze verspreiden met de minuut volgens mij. Vannacht heeft manlief de wacht. Zo krijgen we tenminste om beurten wat slaap. Waarom slapen die kinderen overdag wel, maar hebben ze 's nachts ineens overal last van?
Heel simpel ouders treiteren
pi_48125580
Hier is-ie dan Sugar Wel met flits gefotografeerd dus niet helemaal leesbaar:

Stoere schoentjes

En goed dat Jolie nu achterop durft Luchtbel!
pi_48126435
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:03 schreef Belana het volgende:
mammietje, Liam heeft dat ook een tijdje gehad, dat soort van gestotter, struikelen over woorden. Gaat nu weer beter, dus ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik zei ook altijd alleen maar: rustig aan mannetje, rustig praten.
Dat stelt me wel gerust. Kwam ook nog zoiets tegen bij het surfen naar dit onderwerp dat het aan de leeftijd kon liggen, kwam er wat op neer dat ze te veel willen zeggen met een te geringe woordenschat waardoor ze al pratende nog nadenken over hoe ze het zullen zeggen, zoiets. Klonk wel logisch, hoewel ik het hier wat knullig omschrijf, geloof ik!
Hij is trouwens op het moment erg aan het spelen met ik, jij, mijn en jouw etc. Levert wel erg komische situaties op. "Dat is mijn bord" "Ja schat, dat is jouw bord" en dan zie je hem denken; zei ik het nou goed of niet? Of als hij zich nog vergist: "Mama moet jou optillen", zo schattig!
pi_48130402
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef poemojn het volgende:
[afbeelding]

Stoere schoentjes

* owlet kan niet wachten tot er een fornuisje geknutseld kan worden voor Ronja....
  maandag 9 april 2007 @ 08:10:01 #182
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48137325
Hij is geweldig, Poemojn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:05:41 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_48175924
Volgens mij is het gelukt. Ze heeft vorige week alleen nog maar op de peuterspeelzaal een luier om gehad. En voor de rest is ze denk ik echt zindelijk. Het is nog een beetje warrig met oude broeken en op pantoffels buiten spelen en vooral veel bozigheid van haar kant. 'Niet steeds mij zeggen mama' Maar ze heeft al die dagen niet meer in d'r broek geplast of om luiers gevraagd. Groots.
pi_48176009
Fijn LB
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:10:52 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_48176103
heej wat goed zeg LB
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:25:12 #186
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48183293
Jolie en LB!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:27:51 #187
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_48183387
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef poemojn het volgende:
[afbeelding]

Stoere schoentjes

ooow
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:29:06 #188
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48189911
Vandaag een leuke ochtend gehad!
Middag was minder maar dat staat hier -> Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 8

Wilyan was voor de laatste keer op de peuterspeelzaal! (en Hanne voor de eerste keer)
Ik mocht samen met Hanne de ochtend meedraaien en zo ging ik vanmorgen op weg met twee kinderen met kleine rugzakjes (en een zooi tassen-> traktaties, cadeautje voor juf, fotocamera en een tas met verschoning voor Hanne (uitleg zie linkje hierboven))

Ze hebben heerlijk gespeeld. Hanne wist eerst even niet waar ze moest beginnen en heeft daar eerst tien minuten als een dwaas in het rond gelopen. Maar daarna ging ze los! Alle kindjes waren leuk en ze heeft met iedereen gespeeld op de glijbaan, aan de bouw/lego-tafel en in de poppenhoek/keukentje.
Wilyan was met het legobouwen niet bij me weg te slaan en toen hij even naar de wc moest werd hij boos op een meisje wat naast me wou gaan zitten.. "Niet mijn mamma afpakken!! " Ik heb meneer toch maar even duidelijk gemaakt dat Elisa dat vast niet wou doen en dat ik sowieso altijd zijn moeder blijf.
De rest van de kinderen moest gaan opruimen en ondertussen gingen Wilyan en ik naar de keuken. Hij heeft me heel goed geholpen met de traktaties en 'ons geheimpje' klaar gezet.
De kinderen gingen daarna eten en toen de meeste het fruit wat op hadden heb ik Wilyan gezegd dat hij 'het' wel mocht gaan halen. De jongen was zó enthousiast dat hij terug kwam geraced en bijna met cadeau en al onderuit ging.. Juf was heel erg blij met haar cadeautje!
Hij heeft de traktaties uitgedeeld en iedereen mocht alweer naar huis.

Foto's zet ik wel even in het fototopic.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 10 april 2007 @ 21:15:35 #189
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48192000
wat lief Noli> "niet mijn mama afpakken" leest echt als een leuke ochtend

mijn peuter zei net voor het eerst terug tegen mij "I Love You"
  dinsdag 10 april 2007 @ 21:20:42 #190
103793 kozakken
Living the life
pi_48192247
Noli, wat leuk
En LB en Jolie Wat goed (en die boosheid is zoo herkenbaar ) 'Neee-heee mama, zucht'
Martineke, wat lief
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:39:33 #191
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48196626
Even zonder te lezen....

Noa gaat straks met haar papa even naar de huisartsenpost, want ik ben net erg geschrokken omdat ze een opgezwollen gezichtje heeft en rare vlekken (verdikkingen, enigszins te vergelijken met insektenbeten) op haar buik en wangetjes. Het is ook warm en haar hele gezichtje is gezwollen. Ik heb dat nog niet eerder meegemaakt maar het lijkt sterk op een allergische reactie. Ik vind het echter wel lang duren voordat het wegtrekt, het is alleen maar erger geworden in de loop van de dag, en nu dus helemaal dik. Ze heeft er ook veel jeuk aan.
Klinkt dit bekend voor iemand? Ik vind het echt eng ...
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:40:59 #192
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48196711
Oh ja, ze had dit dus al eerder vandaag, het begon met een 'vlek' die rood was, op haar wangetje. Daarna gaf ze aan pijn aan haar buikje te hebben en was de hele tijd aan haar buik aan het krabben, en toen zag ik de vlekken op haar buik.

Ik zit te denken aan chocolade-allergie...
pi_48198542
Het enige dat in me opkomt zijn waterpokken Suzanna (insektenbeten, jeuk, de plek van de vlekken) maar dat verklaart niet het opgezwollen gezicht. Maar ieder kind reageert er anders op natuurlijk... Maar je hebt gelijk als je er mee naar de huisartsenpost gaat, klinkt erg eng. Sterkte totdat je meer weet...
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:30:43 #194
45621 Suzanna
Mama van...
pi_48199363
De arts daar dacht ook aan een allergische reactie en heeft iets voorgeschreven wat mijn man nu gaat halen, daar moeten we Noa straks voor wakker maken (ze zijn nu nog niet thuis, net naar de huisartsenpost geweest) ... maar ik denk dat het arme kind niet snel zal gaan slapen met die vreselijke jeuk. Het is een middel dat van binnenuit werkt, dus daar voel ik me wel wat beter bij dan die menthol-gel waar de arts die ik aan de telefoon sprak het over had.
* Suzanna bereidt zich geestelijk voor op een zwaaaaaaaare nacht ...
pi_48199658
Wel lekker dat je nu wat meer weet Suzanna... Nu nog uitvinden waar Noa allergisch voor is. Of dat echt chocola is. Meestal is het toch zo dat ze pas de 2e keer dat ze iets eten er een allergie voor kunnen krijgen toch? Maar ze doen alleen dus iets aan de jeuk? Of moet (ga) je morgen ook naar je eigen huisarts om het verder uit te laten zoeken waar het van komt?
Ik wens je veel succes vannacht, ook als ze zelf wel slaapt. Bah... lijkt me toch wel eng dat het van een allergie komt, zou toch nog even bij haar checken vannacht.
  woensdag 11 april 2007 @ 07:29:02 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48204011
Suzanna, hoe is het nu met Noa? En hoe ging jullie nacht? Ik hoop dat de reactie snel weg is.

LB, wat fijn dat het Jolie meteen weer gelukt is. Knap en groot(s) inderdaad!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 11 april 2007 @ 08:59:01 #197
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48205020
Oi Suzanna!
Dat klinkt heftig. Ik hoop dat het vanacht goed is gegaan en dat het ondertussen wat afgezakt is..

Pffffff.... Wilyan Is voor het eerst naar de basisschool.

Hij vond het toch wel een beetje eng allemaal. Hij was met stomheid geslagen dat er al een een kapstokje was met zijn naam, dat vond hij wel zo vreemd . We moesten even wachten voor we de klas in konden en daar in de gang pakte hij mijn hand even beet. Het mannetje was zó onder de indruk van alles dat hij al bibberend zijn tasje open deed en zijn beker op het aanrecht zette Hij heeft zijn stoeltje opgezocht en was geloof ik wel blij dat hij naast een meisje mocht zitten wat ook bij hem op de psz heeft gezeten.
Om twaalf uur mag ik 'm weer ophalen. Ik kijk nu steeds op de klok en denk: "Mèn, wat duurt dat nog lang!" Maar ik hoop dat alles goed gaat daar en ben benieuwd hoe hij het staks heeft gehad.

Hij moet vanmiddag nog wel naar de fysio.. Fysio-'juf' weet ervan dus we zien wel of hij er daar nog wat van kan bakken.

Maxi, Midi & Mini
pi_48205201
Wilyan al naar de basisschool

Wat schrikken met Noa Ik hoop dat het goedje van de arts geholpen heeft. Succes en beterschap

Jolie weer zindelijk, woei
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 11 april 2007 @ 09:35:53 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48205876
Suzanna, hoe is het vannacht gegaan? Mijn eerste gedachte was 'netelroos' (dat is ook een allergische reactie). Neem aan dat je Fenistil dan gehad hebt, daar kunnen ze wat suffig van worden (Saskia wordt er vervelend van en slaapt idd meer). ik hoop dat Noa gauw opknapt!

Wilyan, naar de basisschool!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 11 april 2007 @ 13:10:14 #200
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48212957
Oe wat lief geschreven Noli over Wylian.

Jolie

Suzanna, hoe is jullie nacht geweest?
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')