Vandaag een leuke ochtend gehad!
Middag was minder maar dat staat hier -> Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 8 Wilyan was voor de laatste keer op de peuterspeelzaal!
(en Hanne voor de eerste keer) Ik mocht samen met Hanne de ochtend meedraaien en zo ging ik vanmorgen op weg met twee kinderen met kleine rugzakjes
(en een zooi tassen-> traktaties, cadeautje voor juf, fotocamera en een tas met verschoning voor Hanne (uitleg zie linkje hierboven))Ze hebben heerlijk gespeeld. Hanne wist eerst even niet waar ze moest beginnen en heeft daar eerst tien minuten als een dwaas in het rond gelopen.
![]()
Maar daarna ging ze los! Alle kindjes waren leuk en ze heeft met iedereen gespeeld op de glijbaan, aan de bouw/lego-tafel en in de poppenhoek/keukentje.
![]()
Wilyan was met het legobouwen niet bij me weg te slaan en toen hij even naar de wc moest werd hij boos op een meisje wat naast me wou gaan zitten..
"Niet mijn mamma afpakken!!
" Ik heb meneer toch maar even duidelijk gemaakt dat Elisa dat vast niet wou doen en dat ik sowieso altijd zijn moeder blijf.
![]()
De rest van de kinderen moest gaan opruimen en ondertussen gingen Wilyan en ik naar de keuken. Hij heeft me heel goed geholpen met de traktaties en 'ons geheimpje' klaar gezet.
De kinderen gingen daarna eten en toen de meeste het fruit wat op hadden heb ik Wilyan gezegd dat hij 'het' wel mocht gaan halen. De jongen was zó enthousiast dat hij terug kwam geraced en bijna met cadeau en al onderuit ging..
![]()
Juf was heel erg blij met haar cadeautje!
Hij heeft de traktaties uitgedeeld en iedereen mocht alweer naar huis.
Foto's zet ik wel even in het fototopic.
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!