En laten die nou net wat groter zijn dan hbo's.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Weet ik 't hoe groot die school isaangezien het geen hbo is dacht ik ongeveer even groot als een gemiddelde ROC ofzo
lolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En laten die nou net wat groter zijn dan hbo's.
Er zijn meer mensen die een MBO opleiding volgen dan HBO. Logischerwijs zijn er meer MBO's dan HBO's, en zijn deze vaak ook groter. Haagse hoge school heeft 17.000 leerlingen, de 2 mbo's die ik heb aangedaan (Zadkine en ROC Amerlanden/Midden nederland) hadden iig meer leerlingen dan die 17.000quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Weet niet of jij welleens op de haagse hogeschool bent geweest, maar die is wel iets groter als de gemiddelde mon3aan locatie.
Maarja, boeiend.. het gaat hier om dat tuig! Jammer dat er niet iemand een handgranaat in het midden gooide.
'service medewerkers'. Zou niet weten wat die anders hadden kunnen doen..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:33 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
En dit is de toekoms mensen........ De mensen die ons land over x aantal jaar gaat regeren....!
Ze zitten op het MBO hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:33 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
En dit is de toekoms mensen........ De mensen die ons land over x aantal jaar gaat regeren....!
Ja ok. Maar mijn ervaring is dan weer dat MBO's vaker zijn onderverdeeld in meerdere locaties. Daarom ging ik er vanuit dat GRL ( ook maar 1 studierichting ) niet al te groot zou zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die een MBO opleiding volgen dan HBO. Logischerwijs zijn er meer MBO's dan HBO's, en zijn deze vaak ook groter. Haagse hoge school heeft 17.000 leerlingen, de 2 mbo's die ik heb aangedaan (Zadkine en ROC Amerlanden/Midden nederland) hadden iig meer leerlingen dan die 17.000![]()
ICT, Toerisme, Zorg en welzijn, wat je hier ziet is beveiliging & economie, als ik mij niet vergis, en nog een paar dingenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja ok. Maar mijn ervaring is dan weer dat MBO's vaker zijn onderverdeeld in meerdere locaties. Daarom ging ik er vanuit dat GRL ( ook maar 1 studierichting ) niet al te groot zou zijn.
En ik zou btw ook niks doen als beveiligingsbeambtesta je daar als twee 50+'rs een stelletje schreeuwende apen uit elkaar te halen. Terwijl je net bijna met pensioen mag riskeer je nog ff een mes tussen je ribben
![]()
Nummer 1 is het GLR, Grafisch Lyceum Rotterdam dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja ok. Maar mijn ervaring is dan weer dat MBO's vaker zijn onderverdeeld in meerdere locaties. Daarom ging ik er vanuit dat GRL ( ook maar 1 studierichting ) niet al te groot zou zijn.
En ik zou btw ook niks doen als beveiligingsbeambtesta je daar als twee 50+'rs een stelletje schreeuwende apen uit elkaar te halen. Terwijl je net bijna met pensioen mag riskeer je nog ff een mes tussen je ribben
![]()
Nee, nu heb je het over het Zadkine, we hadden het nu even over het Grafisch Lyceum die zit naast het Zadkine, en dat richt zich alleen op Grafische studierichtingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ICT, Toerisme, Zorg en welzijn, wat je hier ziet is beveiliging & economie, als ik mij niet vergis, en nog een paar dingen![]()
Ah kijk eens, zo leer je nog eens wat dankzij een steekpartijtje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Alet het volgende:
[..]
Nummer 1 is het GLR, Grafisch Lyceum Rotterdam dus.
Nummer 2 heeft het GLR niet maar één studierichting maar ongeveer 20 tot 30 opleidingen zelfs.
Nummer 3 is dit zelfs één van de grootste Grafische scholen van Nederland, en ook één van de beste. Sterker nog de "Grafisch Lyceums" (dus niet de 'gewone' grafische scholen) in Nederland (Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en ik dacht ook nog Eindhoven) zijn de beste van Nederland en van die is Rotterdam de beste en grootste met de meeste keus.
Maar ik weet bijna zeker dat er heeel weinig mensen zijn die wel wat hadden gedaan als beveiligingsbeambte zijne. Je ziet zelf hoe snel het gaat en hoeveel lui erbij staan, zelfs als ze wel wat hadden gedaan hadden ze nooit kunnen verhinderen dat die gozer werd neergestoken. En anders hadden ze 'm buiten de schoolhekken wel opgewacht ofzo..quote:Nummer 4 zijn niet alle beveiligingsbeambten rond de 50 jaar.
En nummer 5 had ie dan maar een andere baan moeten kiezen als ie dat niet wil riskeren.
Dat is nog geen reden om je werk niet uit te voeren. Als je er voor kiest beveiligingsbeambte te worden moet je ook doen waar je voor geleerd hebt. Daardebij hebben beveiligers vaak beschermende kleding waar naar mijn weten niet zo heel makkelijk een mes doorheen komt en ook hebben ze er voor geleerd om de situatie zo aan te pakken dat dat waarschijnlijk niet eens gebeurd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ah kijk eens, zo leer je nog eens wat dankzij een steekpartijtje.
[..]
Maar ik weet bijna zeker dat er heeel weinig mensen zijn die wel wat hadden gedaan als beveiligingsbeambte zijne. Je ziet zelf hoe snel het gaat en hoeveel lui erbij staan, zelfs als ze wel wat hadden gedaan hadden ze nooit kunnen verhinderen dat die gozer werd neergestoken. En anders hadden ze 'm buiten de schoolhekken wel opgewacht ofzo..
Ja wat denk je. Ze hebben laatst een kopieer/printer machine voor 250.000 euro genomen. Als de Gemeente Rotterdam ook zoveel geld geeft kan ik binnen een aantal jaren een TOP MBO school hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Alet het volgende:
[..]
Nummer 2 heeft het GLR niet maar één studierichting (zelfs al ligt alles in de grafimedia branche, ook daar zijn meerdere richtingen in) en zelfs ongeveer 20 tot 30 opleidingen.
Nummer 3 is dit zelfs één van de grootste Grafische scholen van Nederland, en ook één van de beste. Sterker nog de "Grafisch Lyceums" (dus niet de 'gewone' grafische scholen) in Nederland (Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en ik dacht ook nog Eindhoven) zijn de beste van Nederland en van die is Rotterdam de beste en grootste met de meeste keus.
Nummer 4 zijn niet alle beveiligingsbeambten rond de 50 jaar.
En nummer 5 had ie dan maar een andere baan moeten kiezen als ie dat niet wil riskeren.
Laat dit nu voor de deur van zadkine gebeurenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Alet het volgende:
[..]
Nummer 2 heeft het GLR niet maar één studierichting (zelfs al ligt alles in de grafimedia branche, ook daar zijn meerdere richtingen in) en zelfs ongeveer 20 tot 30 opleidingen.
Nummer 4 zijn niet alle beveiligingsbeambten rond de 50 jaar.
[..]
Nee, nu heb je het over het Zadkine, we hadden het nu even over het Grafisch Lyceum die zit naast het Zadkine, en dat richt zich alleen op Grafische studierichtingen.
Die truien die ze bij zadkine hebben, houden alleen vrouwen van het lichaam af hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef Alet het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om je werk niet uit te voeren. Als je er voor kiest beveiligingsbeambte te worden moet je ook doen waar je voor geleerd hebt. Daardebij hebben beveiligers vaak beschermende kleding waar naar mijn weten niet zo heel makkelijk een mes doorheen komt en ook hebben ze er voor geleerd om de situatie zo aan te pakken dat dat waarschijnlijk niet eens gebeurd.
Ja maar laten wij het nu net over het Grafisch Lyceum hebben wat heel toevallig naast het Zadkine staat, sterker nog die leuke foto van een paar pagina's terug is zelfs voor het meerendeel GLR en niet Zadkine. Omdat het toevallig voor het Zadkine gebeurd is wil dat nog niet zeggen dat we het niet over het GLR kunnen hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laat dit nu voor de deur van zadkine gebeuren![]()
Valt me mee, bij pagina 2 pas het woord Marokkaan gevallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja dat Zadkine is echt een allochtonen school, niet te zuinig. Zal wel weer een gare Antilliaan/Marokkaan zijn, doe me direct weer denken aan die documentaire van Prem van een paar weekjes terug.
Zitten ook genoeg nederlanders op ik denk dat het 50 om 50 is zo'n beetjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja dat Zadkine is echt een allochtonen school, niet te zuinig. Zal wel weer een gare Antilliaan/Marokkaan zijn, doe me direct weer denken aan die documentaire van Prem van een paar weekjes terug.
Dan heb je andere foto's gezien dan ik. Grafisch lyceum zit toch echt een stuk meer naar links, om de hoek. Dit is allemaal Zadkine, de beveiligers zijn van zadkine, en het plein voor zadkine is afgezet. Sterker nog, op al de foto's zie je het zadkine-roze bord boven de ingang hangen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:43 schreef Alet het volgende:
[..]
Ja maar laten wij het nu net over het Grafisch Lyceum hebben wat heel toevallig naast het Zadkine staat, sterker nog die leuke foto van een paar pagina's terug is zelfs voor het meerendeel GLR en niet Zadkine. Omdat het toevallig voor het Zadkine gebeurd is wil dat nog niet zeggen dat we het niet over het GLR kunnen hebben.
Misschien moet je de voorgaande berichten van ons even lezen, en als je dat al gedaan hebt snap ik je opmerking niet.
Ik zit zelf op het GLR en heb ook alles zelf gezien, weet heus wel hoe mijn school eruit ziet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb je andere foto's gezien dan ik. Grafisch lyceum zit toch echt een stuk meer naar links, om de hoek. Dit is allemaal Zadkine, de beveiligers zijn van zadkine, en het plein voor zadkine is afgezet. Sterker nog, op al de foto's zie je het zadkine-roze bord boven de ingang hangen.
Sorry?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Fettah het volgende:
[..]
Ze hebben laatst een kopieer/printer machine voor 250.000 euro genomen.
Tel boven hofpleintheater 5,6, of 7 etages naar boven en je ziet waar ik tot vorig jaar nog les had. Zadkine ict.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:05 schreef Alet het volgende:
[..]
Ik zit zelf op het GLR en heb ook alles zelf gezien, weet heus wel hoe mijn school eruit ziet.
[afbeelding]
Deze foto heb ik het over, dat gedeelte rechts is idd het zadkine, dat gedeelte links is wel het bord van zadkine maar het is nog het grafisch lyceum (en het hofplein theater, dat is idd wel van Zadkine dacht ik, maar daarachter is allemaal GLR), waar het zadkine begint zie je nog net niet. Ondaks dat bord dus.
Weet je het zeker? Bij elke trap vanuit het GLR zitten in ieder geval hekken waar je niet door heen kunt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:08 schreef zarGon het volgende:
DIe scholen zitten in elkaar... Je kunt binnenstappen van de ene naar de andere toe, als je weet hoe je moet gaan
Hele discussie is onnodig eigenlijk...
Paranoia?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef denka het volgende:
@Admin waarom delete je reacties? Omdat je het er niet mee eens bent? Mensen mogen hun mening geven of mag dat niet? Verder moet je er ook een melding van maken en niet stiekum gaan editten..![]()
Die kerel is zelf een Marokkaan of iets dergelijks meen ik. Dus dat is de reden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef denka het volgende:
@Admin waarom delete je reacties? Omdat je het er niet mee eens bent? Mensen mogen hun mening geven of mag dat niet? Verder moet je er ook een melding van maken en niet stiekum gaan editten..![]()
Het klopt, er zijn een aantal reacties weg.quote:
Ik bedoel dan ook de lift ehquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef FreeShooter het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Bij elke trap vanuit het GLR zitten in ieder geval hekken waar je niet door heen kunt.
neej, er zijn reacties verwijderd..quote:
Die knopjes gaan weer uit bij de niet toegankelijke delen. Wel kan je inderdaad de deur open trekken, maar dan nog (tenzij je de aller achterste neemt) kom je niet bij het graf lyceum uit..quote:
Ga maar bij verdieping 5 bij de lift zadkine eruitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die knopjes gaan weer uit bij de niet toegankelijke delen. Wel kan je inderdaad de deur open trekken, maar dan nog (tenzij je de aller achterste neemt) kom je niet bij het graf lyceum uit..
Wrong ik zit hierachter.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:50 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Die kerel is zelf een Marokkaan of iets dergelijks meen ik. Dus dat is de reden.
Subjectieve moderatie uiteraard.
[..]
Het klopt, er zijn een aantal reacties weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |