In elke Nederlandse stad wordt elke dag wel iemand (neer)gestoken/ verkracht. Alleen komt het niet in het nieuws, wel leuk voor die tweaker maakt hij ook eens wat spannends mee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:03 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
haha inderdaad, dit is 't dagelijkse nieuws in NewYork![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:06 schreef Rorata het volgende:
cool ik zit op de zadkine tegenover die zadkine
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef MOD het volgende:
Mensen van het GLR hebben beelden gemaakt vanaf de 3e verdieping, die zojuist verpatst zijn aan RNN7 gloof ik.
Hofplein..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Das in het centrum toch?
Vlakbij 't Weena daar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Das in het centrum toch?
Nee, ik heb ze gewoon gratis gemaild.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef MOD het volgende:
Mensen van het GLR hebben beelden gemaakt vanaf de 3e verdieping, die zojuist verpatst zijn aan RNN7 gloof ik.
Geef nooit iets gratis aan die witwassersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:34 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gewoon gratis gemaild.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Daar is het centrum toch voor?
Die Loempie Kraam is echt een wereld kraamquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onder het spoor door, naast de loempia kraam![]()
Een stuk verderop IIG. Iemand in mijn tram had het erover (die dacht dat er een bommetje ontploft was ofzo), en ik hoorde er later in de metro ook twee kerels over.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:32 schreef Chiponiz het volgende:
Wat was die knal dan ?
Hee, nu moet je het Grafisch Lyceum en het Zadkine niet met elkaar gaan verwarren he!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Juist, en dergelijke schele lui moeten goede DTPers worden! Tsk!
Inderdaad !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:37 schreef Alet het volgende:
[..]
Hee, nu moet je het Grafisch Lyceum en het Zadkine niet met elkaar gaan verwarren he!
Nee dat hoor je idd niet bij ons op school, wij kwamen er ook pas achter toen het al gebeurd was en iemand zei "hee kijk eens naar buiten" en dat terwijl we er precies op neer keken vanaf de vierde verdieping. Maar onze ramen zijn redelijk geluidsdicht, misschien wel speciaal rekening mee gehouden omdat we nou eenmaal naast het Zadkine zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef DesertRose het volgende:
En jij hoorde de 5 politiewagens en ambulance niet??![]()
Ja op de foto is de meerderheid niet te zien, waren zelfs wel meer dan 5 busjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef Nega het volgende:
2 busjes? ik dacht dat je zei: 5 ? :p
quote:16:38:25 20-03-07 20 G BRAN PRIO 3 TS231 Benthemstraat 10 thv ROTTERDAM HV Zonder Gevaar
703201638251400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
703201638251400231 1400231 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Baan )
Bij ons maar liefst 99 % nederlanderquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:58 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
op die school hier naast is 95% buitenlander hahah![]()
Ja dat Zadkine is echt een allochtonen school, niet te zuinigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef ChopPwn het volgende:
[..]
Bij ons maar liefst 99 % nederlander![]()
Nou liever Geen verkrachting en Geen steekpartij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:01 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Jeetje zeg.......wel één steekpartij en één verkrachtig.....welkom in de grote stad![]()
Lol Channah zie je nu pas :|quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:42 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nah, het zal IIG niet lang duren voordat het eerste filmpje op Geenstijl staat.
zo wie zo op tv rijnmondquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef TJDoornbos het volgende:
welke zender?
Hé geinig, daar zit mn vriendin ook opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:12 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Jeetje
Zit hier op het Grafisch Lyceum in Rotterdam, word ik gebeld: 'kijk even naar buiten'
20 man nodig om iemand neer te stekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:50 schreef Azz0r het volgende:
het ging over een ruzie voor een meisje ofz, ze stonden met een man of 20 voor de school te wachten op een plek waar normale leerlingen niet mogen staan van de beveiliging, maar hun werden niet weg gestuurd door de beveiliging, het was tot een ruzie gekomen een gevecht en er was een pistool bij betrokken, maar het magazijn van het pistool was er uitgevalen het slachtoffer was tijdens de vechtpartij geraakt door een mes in zijn been, zo ver ik weet zijn er 8 opgepakt en zouden er nog 5 in het school gebouw bevinden. (dit is wat ik gehoord heb via mensen die daar op school zitten en mensen van het slachtoffer kennen)
KLPD... klinkt toch nog erg USA.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:07 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb je geen FBI![]()
Uhuh, en nog een paar duizend anderenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hé geinig, daar zit mn vriendin ook op
zoiets jaquote:
Weet ik 't hoe groot die school isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:54 schreef Alet het volgende:
oeh foutje
[..]
Uhuh, en nog een paar duizend anderen
En laten die nou net wat groter zijn dan hbo's.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:05 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Weet ik 't hoe groot die school isaangezien het geen hbo is dacht ik ongeveer even groot als een gemiddelde ROC ofzo
lolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En laten die nou net wat groter zijn dan hbo's.
Er zijn meer mensen die een MBO opleiding volgen dan HBO. Logischerwijs zijn er meer MBO's dan HBO's, en zijn deze vaak ook groter. Haagse hoge school heeft 17.000 leerlingen, de 2 mbo's die ik heb aangedaan (Zadkine en ROC Amerlanden/Midden nederland) hadden iig meer leerlingen dan die 17.000quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:39 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Weet niet of jij welleens op de haagse hogeschool bent geweest, maar die is wel iets groter als de gemiddelde mon3aan locatie.
Maarja, boeiend.. het gaat hier om dat tuig! Jammer dat er niet iemand een handgranaat in het midden gooide.
'service medewerkers'. Zou niet weten wat die anders hadden kunnen doen..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:33 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
En dit is de toekoms mensen........ De mensen die ons land over x aantal jaar gaat regeren....!
Ze zitten op het MBO hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:33 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
En dit is de toekoms mensen........ De mensen die ons land over x aantal jaar gaat regeren....!
Ja ok. Maar mijn ervaring is dan weer dat MBO's vaker zijn onderverdeeld in meerdere locaties. Daarom ging ik er vanuit dat GRL ( ook maar 1 studierichting ) niet al te groot zou zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die een MBO opleiding volgen dan HBO. Logischerwijs zijn er meer MBO's dan HBO's, en zijn deze vaak ook groter. Haagse hoge school heeft 17.000 leerlingen, de 2 mbo's die ik heb aangedaan (Zadkine en ROC Amerlanden/Midden nederland) hadden iig meer leerlingen dan die 17.000![]()
ICT, Toerisme, Zorg en welzijn, wat je hier ziet is beveiliging & economie, als ik mij niet vergis, en nog een paar dingenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja ok. Maar mijn ervaring is dan weer dat MBO's vaker zijn onderverdeeld in meerdere locaties. Daarom ging ik er vanuit dat GRL ( ook maar 1 studierichting ) niet al te groot zou zijn.
En ik zou btw ook niks doen als beveiligingsbeambtesta je daar als twee 50+'rs een stelletje schreeuwende apen uit elkaar te halen. Terwijl je net bijna met pensioen mag riskeer je nog ff een mes tussen je ribben
![]()
Nummer 1 is het GLR, Grafisch Lyceum Rotterdam dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:53 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja ok. Maar mijn ervaring is dan weer dat MBO's vaker zijn onderverdeeld in meerdere locaties. Daarom ging ik er vanuit dat GRL ( ook maar 1 studierichting ) niet al te groot zou zijn.
En ik zou btw ook niks doen als beveiligingsbeambtesta je daar als twee 50+'rs een stelletje schreeuwende apen uit elkaar te halen. Terwijl je net bijna met pensioen mag riskeer je nog ff een mes tussen je ribben
![]()
Nee, nu heb je het over het Zadkine, we hadden het nu even over het Grafisch Lyceum die zit naast het Zadkine, en dat richt zich alleen op Grafische studierichtingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ICT, Toerisme, Zorg en welzijn, wat je hier ziet is beveiliging & economie, als ik mij niet vergis, en nog een paar dingen![]()
Ah kijk eens, zo leer je nog eens wat dankzij een steekpartijtje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Alet het volgende:
[..]
Nummer 1 is het GLR, Grafisch Lyceum Rotterdam dus.
Nummer 2 heeft het GLR niet maar één studierichting maar ongeveer 20 tot 30 opleidingen zelfs.
Nummer 3 is dit zelfs één van de grootste Grafische scholen van Nederland, en ook één van de beste. Sterker nog de "Grafisch Lyceums" (dus niet de 'gewone' grafische scholen) in Nederland (Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en ik dacht ook nog Eindhoven) zijn de beste van Nederland en van die is Rotterdam de beste en grootste met de meeste keus.
Maar ik weet bijna zeker dat er heeel weinig mensen zijn die wel wat hadden gedaan als beveiligingsbeambte zijne. Je ziet zelf hoe snel het gaat en hoeveel lui erbij staan, zelfs als ze wel wat hadden gedaan hadden ze nooit kunnen verhinderen dat die gozer werd neergestoken. En anders hadden ze 'm buiten de schoolhekken wel opgewacht ofzo..quote:Nummer 4 zijn niet alle beveiligingsbeambten rond de 50 jaar.
En nummer 5 had ie dan maar een andere baan moeten kiezen als ie dat niet wil riskeren.
Dat is nog geen reden om je werk niet uit te voeren. Als je er voor kiest beveiligingsbeambte te worden moet je ook doen waar je voor geleerd hebt. Daardebij hebben beveiligers vaak beschermende kleding waar naar mijn weten niet zo heel makkelijk een mes doorheen komt en ook hebben ze er voor geleerd om de situatie zo aan te pakken dat dat waarschijnlijk niet eens gebeurd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ah kijk eens, zo leer je nog eens wat dankzij een steekpartijtje.
[..]
Maar ik weet bijna zeker dat er heeel weinig mensen zijn die wel wat hadden gedaan als beveiligingsbeambte zijne. Je ziet zelf hoe snel het gaat en hoeveel lui erbij staan, zelfs als ze wel wat hadden gedaan hadden ze nooit kunnen verhinderen dat die gozer werd neergestoken. En anders hadden ze 'm buiten de schoolhekken wel opgewacht ofzo..
Ja wat denk je. Ze hebben laatst een kopieer/printer machine voor 250.000 euro genomen. Als de Gemeente Rotterdam ook zoveel geld geeft kan ik binnen een aantal jaren een TOP MBO school hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Alet het volgende:
[..]
Nummer 2 heeft het GLR niet maar één studierichting (zelfs al ligt alles in de grafimedia branche, ook daar zijn meerdere richtingen in) en zelfs ongeveer 20 tot 30 opleidingen.
Nummer 3 is dit zelfs één van de grootste Grafische scholen van Nederland, en ook één van de beste. Sterker nog de "Grafisch Lyceums" (dus niet de 'gewone' grafische scholen) in Nederland (Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en ik dacht ook nog Eindhoven) zijn de beste van Nederland en van die is Rotterdam de beste en grootste met de meeste keus.
Nummer 4 zijn niet alle beveiligingsbeambten rond de 50 jaar.
En nummer 5 had ie dan maar een andere baan moeten kiezen als ie dat niet wil riskeren.
Laat dit nu voor de deur van zadkine gebeurenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Alet het volgende:
[..]
Nummer 2 heeft het GLR niet maar één studierichting (zelfs al ligt alles in de grafimedia branche, ook daar zijn meerdere richtingen in) en zelfs ongeveer 20 tot 30 opleidingen.
Nummer 4 zijn niet alle beveiligingsbeambten rond de 50 jaar.
[..]
Nee, nu heb je het over het Zadkine, we hadden het nu even over het Grafisch Lyceum die zit naast het Zadkine, en dat richt zich alleen op Grafische studierichtingen.
Die truien die ze bij zadkine hebben, houden alleen vrouwen van het lichaam af hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef Alet het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om je werk niet uit te voeren. Als je er voor kiest beveiligingsbeambte te worden moet je ook doen waar je voor geleerd hebt. Daardebij hebben beveiligers vaak beschermende kleding waar naar mijn weten niet zo heel makkelijk een mes doorheen komt en ook hebben ze er voor geleerd om de situatie zo aan te pakken dat dat waarschijnlijk niet eens gebeurd.
Ja maar laten wij het nu net over het Grafisch Lyceum hebben wat heel toevallig naast het Zadkine staat, sterker nog die leuke foto van een paar pagina's terug is zelfs voor het meerendeel GLR en niet Zadkine. Omdat het toevallig voor het Zadkine gebeurd is wil dat nog niet zeggen dat we het niet over het GLR kunnen hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laat dit nu voor de deur van zadkine gebeuren![]()
Valt me mee, bij pagina 2 pas het woord Marokkaan gevallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja dat Zadkine is echt een allochtonen school, niet te zuinig. Zal wel weer een gare Antilliaan/Marokkaan zijn, doe me direct weer denken aan die documentaire van Prem van een paar weekjes terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |