En jij hebt dat gewoon toegelaten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef shirley1975 het volgende:
hij is gewoon komen logeren en hij wilt niet meer weg
Is het toevallig een getinte medelander?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef shirley1975 het volgende:
hij is gewoon komen logeren en hij wilt niet meer weg
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef rival het volgende:
duidelijk zeggen dat het over is en dat je die beslissing allang hebt genomen en discussie nutteloos is!
quote:hopen dat hij gaat, zo nee, politie bellen. huisvredebreuk, en snel de sloten vervangen... op zoek gaan naar nieuw adres...
In het begin zijn ze nooit zo. En toch kan ik van een kilometer afstand 'zo'n type' herkennen. Waarom kunnen vrouwen dat niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:21 schreef shirley1975 het volgende:
Het ging eerst goed in het begin was hij niet zo, het is immers wel mijn vriend en niet zomaar iemand die kwam
ze is bang voor hem!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij hebt dat gewoon toegelaten.
Oh, ik kan het toch wel aardig inschatten na een kort gesprekje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef shirley1975 het volgende:
makkelijk praten, je weet nooit hoe iemand is
klopt, woningruil is misschien een optie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef shirley1975 het volgende:
Ach, ik heb ook een agressieve vriend gehad die me alle hoeken van het huis heeft laten zien, dus ik weet wel een beetje waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef shirley1975 het volgende:
ooooooooooohhhhhhhhhhhwwww, hij heeft een eigen woning ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef shirley1975 het volgende:
Het ergste is hij heeft een eigen woning maar daar wil hij niet heen
Fijn dat hij in ieder geval nog een eigen huis heeft. Eruit met die klojo en liever vandaag dan morgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef shirley1975 het volgende:
Dan zijn we uitgepraat en kan ik je verder niet helpen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef shirley1975 het volgende:
nee dat is zeker geen optie
wat nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef shirley1975 het volgende:
nee dat is zeker geen optie
Onzin. Mijn familie was ook niet in de buurt toen ik in de shit zat. Ik leef ook nog en die eikel is al jaren opgerot.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef shirley1975 het volgende:
ja dat is allemaal makkelijk gezegt maar als je verder geen familie hebt en niemand weet die een tijdje bij mij komt wonen dan word het erg lastig iedereen blijft al weg vanwege hem
1ste keer slaat ie het huis kort en klein, 2e keer vermoord ie haarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
ooooooooooohhhhhhhhhhhwwww, hij heeft een eigen woning ?
Nou probeer het volgende eens.
Pak zijn spullen in, laat die afzetten voor zijn deur alsof hij noioi bij jou heeft geleefd.
Hij komt gewoon bij je op bezoek en baant zich een weg je woning in.
Dat wil jij niet.
Maak dit kenbaar !
Als hij bij je thuis komt eis je driemaal dat hij weggaat.
Je doet dit nogmaals in het bijzijn van politie.
Na die drie keer is hij verplicht je huis te verlaten en als hij niet gaat kunnen ze hem er uit zetten.
( dit is even heel kort en zwart wit)
Je zult het toch zelf moeten doen. En je kunt het best, als je echt wil. Maar als je de post van Tink wegwuift als "geen optie" dan houdt het wel op.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef shirley1975 het volgende:
ja dat is allemaal makkelijk gezegt maar als je verder geen familie hebt en niemand weet die een tijdje bij mij komt wonen dan word het erg lastig iedereen blijft al weg vanwege hem
Misschien dat hij het huis kort en klein slaat en haar nog een laatste tik meegeeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
1ste keer slaat ie het huis kort en klein, 2e keer vermoord ie haar
derde keer woont ie voorgoed in dat huis, politie was ff koffiedrinken nml
![]()
Een paar keer een flinke trap in zijn arrogante zak dat zal hem helpen
en dan moet ze naar buiten en wacht hij haar op en dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien dat hij het huis kort en klein slaat en haar nog een laatste tik meegeeft.
En dan belt ze de politie,doet aangifte, verandert de sloten...
"Ik wil anoniem aangifte doen van mishandeling door mijn huisgenoot"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef mighty175 het volgende:
Als niet durft te zeggen , klaag hem aan via O.M hij zal nooit weten wie de aanklacht heeft in gedient. Wanneer dit anoniem doet. Bij huiselijk geweld kan je ook de politie bellen (maar ben bang dat hij doordraait, ga naar politie en doe anonieme aangifte hiervoor. Het O.M wordt dan aanklager en jij niet meer. Tevens kan je het ook iemand anders laten doen ,maar dan moet je ook naar de politie om een verklaring af te leggen. en dit kan schriftelijk binnenkomen. (dus wordt het postvangen)) Sterkte ermee
Jij bent echt wel een lekker ding, door jou zal ze zich wel beter en sterker gana voelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en dan moet ze naar buiten en wacht hij haar op en dan?
![]()
Misschien moet ze nog wat meer in elkaar geslagen worden om het licht te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zijn we uitgepraat en kan ik je verder niet helpen.
Tegen wie wel dan? Misschien is het handig als je eerst de post quote waarop je wilt reageren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef shirley1975 het volgende:
dat was niet tegen tink
bij zichtbaar geweld kan het. Neem een gesprek op. Of zorg dat er iemand voor mee kan getuigenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
"Ik wil anoniem aangifte doen van mishandeling door mijn huisgenoot"
Nee ik denk ook niet dat ze zich beter zal gaan voelen door mijn opties, maar soms zijn er mensen die niet willen horen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een lekker ding, door jou zal ze zich wel beter en sterker gana voelen
De beste oplossing is ws gewoon met hem samen blijven zolang hij dat wil en maar proberen te orgen dat hij niet boos wordt. Alleen zo jammer dat bij dat soort personen nooit vantevoren duidelijk is waar z enu weer boos om gaan worden.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef k_i_m het volgende:
Goed topic. Ik zou er een boek van maken.
advocaat? uit huis geplaatst?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ik denk ook niet dat ze zich beter zal gaan voelen door mijn opties, maar soms zijn er mensen die niet willen horen!
Enige dat ze bv kan doen is naar een advocaat stappen en zorgen dat hij officieel uit huis geplaatst gaat worden!
Hierna moet ze zeker alle sloten veranderen van het huis en hem nooooooooooit ever nog te woord staan over wat dan ook!
Helemaal totaal afkappen! En je hebt er wat moed voor nodig!
jij hebt gemakkelijk praten zeg?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef Sant het volgende:
kzou toch maar iets doen met bovenstaande adviezen... lekker makkelijk om te roepen dat je diep in de shit zit, maar elke vorm van het zoeken naar een oplossing afkeurt..
ik vind trouwens de optie van isabeau ook lekker --> beter uit je doppen kijken, zodat je voortaan met je verstand ee partner kiest ipv met rinkelende eierstokken...
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:40 schreef VlaDje het volgende:
Trek gewoon bij mij in
Bel em op en zeg dat het over is...
En gaat hij dan nog moeilijk doen trap ik de hele bende in mekaar
[/quote]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:40 schreef shirley1975 het volgende:
Dank je wel, ik kom hier voor advies en niet voor die discussies van mensen die het allemaal zo goed weten. Maar jij begrijpt mij
jij hebt gemakkelijk praten zeg?
Ze zit nu eenmaal in dit pakket dus?
Ze zag het niet aankomen van tevoren, dus?
Maar jij ziet altijd alles van tevoren aankomen natuurlijk, dus is de ander zekers stom in jouw ogen
WTF!!! heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
Is het toevallig een getinte medelander?
[/quote]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:40 schreef shirley1975 het volgende:
Dank je wel, ik kom hier voor advies en niet voor die discussies van mensen die het allemaal zo goed weten. Maar jij begrijpt mij
Maar jij ziet altijd alles van tevoren aankomen natuurlijk, dus is de ander zekers stom in jouw ogen
nee.. leer lezen... Mensen proberen haar van advies te voorzien, maar elk voorstel wuift ze weg met "kan niet, gaat niet"... Ben je er zelf dan wel helemaal uit hoe je t zelf wilt?? elke mogelijkheid die wordt geroepen over hulp: politie, vrienden, familie, blijf van me lijf, etc... zijn geen optie..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heb je de politie ondertussen al gebelt? heb je ondertussen al vrienden gebelt? heb je ondertussen erover nagedacht wat je tegen hem gaat zeggen en hoe je dat gaat doen? of ga je liever in discussie hier?quote:
Dat hoort nou eenmaal bij Fok!quote:
Dat zeg ik, dan komt vladi e ndie trapt de hele bende in mekaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:45 schreef GTR34 het volgende:
Dus je hebt niemand die bij jou wil komen om je te helpen???
Nou dat is lekker dan.
Kom mensen jullie zijn alleen heel hard tegen haar maar bednkt dat ze gewoon bang en onzeker is door hem en stel je voor hij is 2.10 en 1 meter breed en zij 1.60 en 50cm breed.
Kan me best voorstellen dat het niet makkelijk is maar inderdaad je zult iets moeten doen. Neem inderdaad contact op met politie of maatschappelijike hulp als niemand uit je omgeving wil helpen. je moet echt van hem af dus doe dit minimaal zij werken dagelijks met dat soort dingen.
OW en mij taalgebruik is ook ..... maar dit was toch geen taal wedstrijd??
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Misschien heeft je vriend borderliner of adhd, of het is een stalker?
Het is in elk geval iemand met weinig emoties zo te lezen, het is net of je niet kunt doordringen tot hem, natuurlijk tot zijn eigen bevrediging.
Het komt hem heel goed uit dat je bang voor hem bent immers?
Dus hier zou iets moeten veranderen, maar de vraag is hoe?
Vaak voel je je sterker als je mensen achter je hebt staan, vrienden etc, ik denk dat het hem ook niet uitkomt dat je vrienden hebt waarschijnlijk!?
Dat zijn dingen die hun de macht ontnemen over jou.
En macht heeft hij wel over jou, maar dat weet je ook wel denk ik...
[/quote]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:44 schreef shirley1975 het volgende:
tuurlijk ben ik erover aan het nadenken, maar als ik vrienden uitnodig loopt het helemaal uit de hand want die pikken het echt niet als hij mij wat doet
[..]
heb je de politie ondertussen al gebelt? heb je ondertussen al vrienden gebelt? heb je ondertussen erover nagedacht wat je tegen hem gaat zeggen en hoe je dat gaat doen? of ga je liever in discussie hier?
waar is die gast nu dan? Werkt hij?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:47 schreef shirley1975 het volgende:
zhedevil je hebt helemaal gelijk over dat hij mijn vrienden weg wuift omdat die zeggen waar het op staat maar daar heeft hij ook maling aan
[..]
En heeft zij baat bij die vooroordelen? Ze vraagt om advies hoe zij het uit kan maken!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:45 schreef Everett het volgende:
[..]
Dat hoort nou eenmaal bij Fok!
Als blijkt dat het een 'getinte medelander' is, dan kan het blik vooroordelen open worden getrokken.
als hij zo agressief is als ze zegt, had ze toen al weinig keus denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij hebt dat gewoon toegelaten.
dat is toch juist de bedoeling? zij zijn er bij en jij wijst hem de deur.. en als hij dat niet piukt en je iets aandoet heb je je vrienden daar die hem eruit werken en dan is hij er toch uit??????????quote:
Dan trappen wij de hele hoerebende in mekaar Campleuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef Camplo het volgende:
0900 -88 44
Geen spoed wel politie.
Ik wil hem er wel weghalen btw ^o)
dat is toch juist de bedoeling? zij zijn er bij en jij wijst hem de deur.. en als hij dat niet piukt en je iets aandoet heb je je vrienden daar die hem eruit werken en dan is hij er toch uit??????????quote:
en leer ff quoten.. zo moeilijk is dat nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef shirley1975 het volgende:
maar ik wil ook niet dat hij mijn vrienden iets aan doet, snap je maar ik ga wel naar maatschappelijk werk.
[..]
dat is toch juist de bedoeling? zij zijn er bij en jij wijst hem de deur.. en als hij dat niet piukt en je iets aandoet heb je je vrienden daar die hem eruit werken en dan is hij er toch uit??????????
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef Sant het volgende:
lijkt me n goed plan...
hoop voor je alleen niet dat je relatie met je vrienden op het spel hebt gezet, omdat "ie zo'n leuke kerel was" en daarom je vrienden niet geloofde...
Zullen we de Fok! knokploeg er anders even bijhalen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:50 schreef Camplo het volgende:
0900 -88 44
Geen spoed wel politie.
Ik wil hem er wel weghalen btw ^o)
hoe doe je wat dan Sant?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:53 schreef shirley1975 het volgende:
hoe doe je dat dan sant
Yup,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zullen we de Fok! knokploeg er anders even bijhalen?
rukken nou goed?quote:
doodschietenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef shirley1975 het volgende:
ik heb een rotweiler groot genoeg toch maar zelfs die slaat hij
[/quote]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:44 schreef shirley1975 het volgende:
tuurlijk ben ik erover aan het nadenken, maar als ik vrienden uitnodig loopt het helemaal uit de hand want die pikken het echt niet als hij mij wat doet
[..]
heb je de politie ondertussen al gebelt? heb je ondertussen al vrienden gebelt? heb je ondertussen erover nagedacht wat je tegen hem gaat zeggen en hoe je dat gaat doen? of ga je liever in discussie hier?
als ze me ff zou quoten zou ik weten wat ze bedoelde...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
rukken nou goed?
Verdomme help dat kind nah us ff man!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
waar is die gast nu dan? Werkt hij?
Misschien kun je een gesprek hebben met zijn baas oid zodat ze hem kunnen checken?
Dat is dan toch ook de bedoeling liefje, dat er een buffer is tussen jou en hem?quote:
en dan kom jij vast te zitten voor poging tot doodslag en gaat hij vrij uit omdat er geen bewijzen zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:58 schreef VlaDje het volgende:
mooi, dan trappen we hem vandaag nog in mekaar
politie doet geen fuck hoor!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:56 schreef Camplo het volgende:
ik wou net zeggen...die vriend ros je er zo uit.
maar politie inlichten is beste optie.
Dan trap ik zijn advocaat en de rechtert ook nog in mekaar,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
en dan kom jij vast te zitten voor poging tot doodslag en gaat hij vrij uit omdat er geen bewijzen zijn
en dan schrijf je daaronder je berichtjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef Sant het volgende:
quoten : het papiertje met rode pjiltje rechtsboven elk bericht
[/quote]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:01 schreef shirley1975 het volgende:
hij doet het ook waar vrienden bij zijn dat is voor hem echt geen probleem
ok bedanktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en dan schrijf je daaronder je berichtje
klinkt als een waterdicht planquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan trap ik zijn advocaat en de rechtert ook nog in mekaar,
Dan krijg ik TBS![]()
300 % de waarheidquote:Dat is dan toch ook de bedoeling liefje, dat er een buffer is tussen jou en hem?
Wat wil je dan terwijl je alleen bent het hem vertellen om daarna helemaal lens geslagen te worden?
Ja ik weet het, misschien is het bangmakerijk, maar ik vind het niet zo heel onrealistisch, de kans dat hij over de rooie gaat als jullie alleen zijn samen is niet zo heel klein, de kans dat hij dat doet als er anderen bij zijn is kleiner.
En als hij het dan toch doet dan heeft hij een probleem en niet jij.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...
Zolang ze maar van mijn piemel afblijven
vertel eens iets meer over hem?quote:
En als hij er dan na een week nog zit heb je nog niks. lijkt me niet zo handig zij moet niet weg maar hij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
politie doet geen fuck hoor!
Daarbij je belt echt niet ff in 4 minuten tijd politie terwijl die debiel haar in elkaar mept...
En dan zijn ze er misschien pas na 15 minuten dus dat heeft niet zoveel zin.
Wat als je nu een weekje weggaat en een briefje op tafel legt en zegt ik wil niet verder met jou, over een week wil ik dat je het huis uit bent zo niet dan laat ik je eruit zetten,
risico is dat hij je huis verbouwt of alles meeneemt maar dat kun je later nog rechtzetten.
Verzeker je inboedel ff en eventueel geef je hem dan aan wegens diefstal en inbraak
drugs, drank, gestoord, altijd al agressief van kind af aan bv?quote:
Ken je zijn ouders?quote:
beetje intunen op zijn karakter kan geen kwaad toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat maakt het verder uit hoe die vriend is?
TS wil van hem af, dáár gaat het om.
door te kijken wie hij is hoe hij kan reageren op bepaalde acties.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat maakt het verder uit hoe die vriend is?
TS wil van hem af, dáár gaat het om.
Ik zelf woon in een andere stad dan hem, hij heeft een huis in amsterdam en werkt in de woonplaats waar ik woon.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:06 schreef GTR34 het volgende:
[..]
En als hij er dan na een week nog zit heb je nog niks. lijkt me niet zo handig zij moet niet weg maar hij.
Hoe dan ook geef eens wat meer info over die gast als je echt goed advies wil.
Dan krijg je een bevestigend beeld van TS dat hij agressief is. Dat wist je denk ik al.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
beetje intunen op zijn karakter kan geen kwaad toch?
Brrrrrrrquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:13 schreef shirley1975 het volgende:
[..]
Ik zelf woon in een andere stad dan hem, hij heeft een huis in amsterdam en werkt in de woonplaats waar ik woon.
Hij heeft een laag iq en begrijpt veel dingen niet, en hij is gewoon ziekelijk jaloers en hij wil dingen niet snappen omdat hij heel erg bezitterig is. als ik zeg dat ik van hem af wil dan zegt hij dat hij mij zal blijven stalken en als ik een nieuwe vriend zou hebben hem ook wat aan zal doen. Als hij me niet heeft dan niemand niet.
Ik ben gewoon heel erg bang voor hem
dan zou k toch eens aangifte doen, dit is gewoon bedreiging / chantage en bovendien zwaar ziekelijk gedrag van iemand die psychologisch niet helemaal spoort...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:13 schreef shirley1975 het volgende:
[..]
Ik zelf woon in een andere stad dan hem, hij heeft een huis in amsterdam en werkt in de woonplaats waar ik woon.
Hij heeft een laag iq en begrijpt veel dingen niet, en hij is gewoon ziekelijk jaloers en hij wil dingen niet snappen omdat hij heel erg bezitterig is. als ik zeg dat ik van hem af wil dan zegt hij dat hij mij zal blijven stalken en als ik een nieuwe vriend zou hebben hem ook wat aan zal doen. Als hij me niet heeft dan niemand niet.
mênquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:15 schreef VlaDje het volgende:
Misschien moet je gewoon weggaan zonder wat te laten horen aan hem, en een burka aantrekken?
Klinkt inderdaad minder en hulp heeft hij zeker nodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:13 schreef shirley1975 het volgende:
[..]
* het.ismij staat ook nog ergens geregistreerd volgens mij als fok! knokploeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:39 schreef EggsTC het volgende:
Fok-knokploeg-voer
Zijn moeder ken ik en die is zelf bang voor hem dus staat achter hem. Dat maakt het allemaal nog ingewikkelder.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
drugs, drank, gestoord, altijd al agressief van kind af aan bv?
Zijn ouders? heb je daar kontakt mee trouwens? Zou ik hun eens even bellen oid...
Hoe reageerde hij toen je zei dat het uit was? Werd hij kwaad, lacht hij je uit? Gelooft hij je niet?
Ga je nog met hem naar bed bv? Zeker niet doen, ondanks dat hij dan kwaad wordt oid.
Je moet hem leren minachten ipv angst te hebben..
ik lach me al rot om de eerse alineaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef k_i_m het volgende:
Goed topic. Ik zou er een boek van maken.
Dat hij niet spoort maakt het ook zo eng denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:15 schreef Sant het volgende:
[..]
dan zou k toch eens aangifte doen, dit is gewoon bedreiging / chantage en bovendien zwaar ziekelijk gedrag van iemand die psychologisch niet helemaal spoort...
dan is de oplossing vrij duidelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:16 schreef shirley1975 het volgende:
[..]
Zijn moeder ken ik en die is zelf bang voor hem dus staat achter hem. Dat maakt het allemaal nog ingewikkelder.
Hij drinkt niet en gebruikt geen drug en als hij drinkt is hij veel liever de omgekeerde wereld dus
en daarmee juist een extra reden om ASAP van hem af te zijn?!?!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat hij niet spoort maakt het ook zo eng denk ik![]()
Je weet niet wat je kunt verwachten?
Doet hij echt wat hij zegt of doet hij dan niets?
Je kunt het niet inschatten dus, moet je een risico nemen en dat risico kan groot zijn..
giet hem vol laat hem een formulier ondertekenen en zet hem op straatquote:
ja daarom en een vriendin ziet in hem haar ex en die was ook erg gek. Maar ik ga hulp zoeken bij maatschappelijk werkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat hij niet spoort maakt het ook zo eng denk ik![]()
Je weet niet wat je kunt verwachten?
Doet hij echt wat hij zegt of doet hij dan niets?
Je kunt het niet inschatten dus, moet je een risico nemen en dat risico kan groot zijn..
Ja maar hij zegt nu al dat hij haar nooit met rust zal laten...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:19 schreef Sant het volgende:
[..]
en daarmee juist een extra reden om ASAP van hem af te zijn?!?!
daar hoort hij wel thuis jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt nu al dat hij haar nooit met rust zal laten...
je zou hem in artis in de apenkooi smijten
denk niet dat je veel meer kunt doen inderdaad teminste het is een goede eerste stapquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:20 schreef shirley1975 het volgende:
[..]
ja daarom en een vriendin ziet in hem haar ex en die was ook erg gek. Maar ik ga hulp zoeken bij maatschappelijk werk
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:23 schreef shirley1975 het volgende:
Allemaal hartstikke bedankt maar ik moet nu echt gaan hij kan zo uit zijn werk komen
nee zit met mijn hond die kan ik niet zo achter laten en mijn beste vrienden wonen 2 huizen verderquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heb je echt geen vrienden waar je naar toe kan TS?
Beste idee van het topic tot nu toe....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:24 schreef mgerben het volgende:
Geeuw, dit wordt weer zo'n topic waarin er maar één advies mogelijk is;
En alle posters herhalen de enige mogelijke actie oeverloos en de topicstartster komt alleen maar terug met 'kan niet' en 'durf niet'.
Shirley1975, je weet donders goed wat er moet gebeuren, je bent er alleen bang voor.
Doe dus wat aan je angst en ga niet je tijd verdoen met het wegwuiven van alle adviezen.
Aluminium knuppeltje, sloten vervangen, politie informeren dat je ze binnenkort gaat bellen, vrienden zoeken, buren vragen.
Voorbeeldje: Sloten vervangen, buren vragen of ze de politie willen bellen als er ingebroken wordt, en een paar dagen ergens logeren. In Centerparks voor mijn part.
Als je in het cirkeltje blijft van 'kan niet' en 'wil niet' verdoe je je tijd. Of wil je over 40 jaar nog met deze gast opgescheept zitten?
Hij snapt gelikkig niks van een computer dus dat zit wel goed maar bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vergeet niet uit te loggen en je history te wissen...![]()
Weten je vrienden over deze situatie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:24 schreef shirley1975 het volgende:
[..]
nee zit met mijn hond die kan ik niet zo achter laten en mijn beste vrienden wonen 2 huizen verder
clear je history van de browser dan wel. als hij echt zo sick is dan kijkt hij wat je gedaan hebt vergeet de cookies etc nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:23 schreef shirley1975 het volgende:
Allemaal hartstikke bedankt maar ik moet nu echt gaan hij kan zo uit zijn werk komen
ok huis kwijt, alles weg,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Beste idee van het topic tot nu toe....
En die hond kan mee naar centerparks
ja die weten er van maar ik moet gaan hij komt zoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Weten je vrienden over deze situatie?
Waar wacht je op dan, roep je homies bij elkaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij staat ook nog ergens geregistreerd volgens mij als fok! knokploeg.
uit een grijs gebied.
[/quote]quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:01 schreef shirley1975 het volgende:
hij doet het ook waar vrienden bij zijn dat is voor hem echt geen probleem
Sukkel! een vrouw kan inderdaad bang zijn/worden van een man. Uiteindelijk zijn de meeste mannen groter, sterker als vrouwen. Gelukkig kunnen ze in hun ballen schoppen en lijkt dit wel best goed te werken!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:09 schreef paradoXical het volgende:
Je verdient hem.
waarom een topic openen waarin je vraagt om hulp, als je vervolgens alles afwimpelt?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef shirley1975 het volgende:
dan kun je hem gewoon het huis laten uitzetten,.. het is jouw huis, wil hij niet weg? politie bellen om hem eruit te laten zetten...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef shirley1975 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |