En jij hebt dat gewoon toegelaten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef shirley1975 het volgende:
hij is gewoon komen logeren en hij wilt niet meer weg
Is het toevallig een getinte medelander?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef shirley1975 het volgende:
hij is gewoon komen logeren en hij wilt niet meer weg
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef rival het volgende:
duidelijk zeggen dat het over is en dat je die beslissing allang hebt genomen en discussie nutteloos is!
quote:hopen dat hij gaat, zo nee, politie bellen. huisvredebreuk, en snel de sloten vervangen... op zoek gaan naar nieuw adres...
In het begin zijn ze nooit zo. En toch kan ik van een kilometer afstand 'zo'n type' herkennen. Waarom kunnen vrouwen dat niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:21 schreef shirley1975 het volgende:
Het ging eerst goed in het begin was hij niet zo, het is immers wel mijn vriend en niet zomaar iemand die kwam
ze is bang voor hem!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij hebt dat gewoon toegelaten.
Oh, ik kan het toch wel aardig inschatten na een kort gesprekje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef shirley1975 het volgende:
makkelijk praten, je weet nooit hoe iemand is
klopt, woningruil is misschien een optie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef shirley1975 het volgende:
Ach, ik heb ook een agressieve vriend gehad die me alle hoeken van het huis heeft laten zien, dus ik weet wel een beetje waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef shirley1975 het volgende:
ooooooooooohhhhhhhhhhhwwww, hij heeft een eigen woning ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef shirley1975 het volgende:
Het ergste is hij heeft een eigen woning maar daar wil hij niet heen
Fijn dat hij in ieder geval nog een eigen huis heeft. Eruit met die klojo en liever vandaag dan morgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef shirley1975 het volgende:
Het ergste is hij heeft een eigen woning maar daar wil hij niet heen
Dan zijn we uitgepraat en kan ik je verder niet helpen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef shirley1975 het volgende:
nee dat is zeker geen optie
wat nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef shirley1975 het volgende:
nee dat is zeker geen optie
Onzin. Mijn familie was ook niet in de buurt toen ik in de shit zat. Ik leef ook nog en die eikel is al jaren opgerot.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef shirley1975 het volgende:
ja dat is allemaal makkelijk gezegt maar als je verder geen familie hebt en niemand weet die een tijdje bij mij komt wonen dan word het erg lastig iedereen blijft al weg vanwege hem
1ste keer slaat ie het huis kort en klein, 2e keer vermoord ie haarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
ooooooooooohhhhhhhhhhhwwww, hij heeft een eigen woning ?
Nou probeer het volgende eens.
Pak zijn spullen in, laat die afzetten voor zijn deur alsof hij noioi bij jou heeft geleefd.
Hij komt gewoon bij je op bezoek en baant zich een weg je woning in.
Dat wil jij niet.
Maak dit kenbaar !
Als hij bij je thuis komt eis je driemaal dat hij weggaat.
Je doet dit nogmaals in het bijzijn van politie.
Na die drie keer is hij verplicht je huis te verlaten en als hij niet gaat kunnen ze hem er uit zetten.
( dit is even heel kort en zwart wit)
Je zult het toch zelf moeten doen. En je kunt het best, als je echt wil. Maar als je de post van Tink wegwuift als "geen optie" dan houdt het wel op.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef shirley1975 het volgende:
ja dat is allemaal makkelijk gezegt maar als je verder geen familie hebt en niemand weet die een tijdje bij mij komt wonen dan word het erg lastig iedereen blijft al weg vanwege hem
Misschien dat hij het huis kort en klein slaat en haar nog een laatste tik meegeeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
1ste keer slaat ie het huis kort en klein, 2e keer vermoord ie haar
derde keer woont ie voorgoed in dat huis, politie was ff koffiedrinken nml
![]()
Een paar keer een flinke trap in zijn arrogante zak dat zal hem helpen
en dan moet ze naar buiten en wacht hij haar op en dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien dat hij het huis kort en klein slaat en haar nog een laatste tik meegeeft.
En dan belt ze de politie,doet aangifte, verandert de sloten...
"Ik wil anoniem aangifte doen van mishandeling door mijn huisgenoot"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef mighty175 het volgende:
Als niet durft te zeggen , klaag hem aan via O.M hij zal nooit weten wie de aanklacht heeft in gedient. Wanneer dit anoniem doet. Bij huiselijk geweld kan je ook de politie bellen (maar ben bang dat hij doordraait, ga naar politie en doe anonieme aangifte hiervoor. Het O.M wordt dan aanklager en jij niet meer. Tevens kan je het ook iemand anders laten doen ,maar dan moet je ook naar de politie om een verklaring af te leggen. en dit kan schriftelijk binnenkomen. (dus wordt het postvangen)) Sterkte ermee
Jij bent echt wel een lekker ding, door jou zal ze zich wel beter en sterker gana voelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en dan moet ze naar buiten en wacht hij haar op en dan?
![]()
Misschien moet ze nog wat meer in elkaar geslagen worden om het licht te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zijn we uitgepraat en kan ik je verder niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |