Hij zal wel in Studio Voetbal zeggen:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leuk stukje. Ben benieuwd of je nog een reactie krijgt.
Hopen dat hij tijdens de interland meer geluk heeft dan Vermaelen toentertijdquote:Lichte blessure voor Heitinga
John Heitinga is vandaag met lichte klachten aan het trainingskamp van het Nederlands elftal begonnen. De Ajacied trainde daarom apart van de groep. De verwachting is echter dat hij op tijd hersteld is voor de interland van komende zaterdag tegen Roemenie.
het zal wel meerdere e-mailtjes krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zou leuk zijn als hij met een reactie komt, maar ik ga er niet van uit.
quote:Juventus volgt al geruime tijd Klaas Jan Huntelaar en Johnny Heitinga(beide Ajax). De Oude Dame zou volgens de Italiaanse media nu ook interesse hebben in Hedwiges Maduro, tevens speler van Ajax.
Het contract van Maduro loopt nog door tot medio 2008 bij de Godenzonen . Martin van Geel (technisch directeur Ajax) heeft vandaag in de VI laten weten dat het aan het eind van het seizoen gaat beslissen of ze het contract van de jeugd-international gaan verlengen.
Maduro kan dit seizoen niet rekenen op een basisplaats onder het beleid van trainer Henk ten Cate, de middenvelder kwam dit seizoen tot achttien optredens in de hoofdmacht van de Amsterdammers. Hierin wist hij geen enkele maal het net te vinden.
Naar verluidt zou Maduro voor een bedrag van 3,5 miljoen euro mogen vertrekken bij Ajax.
Idem.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef Suijk het volgende:
Ik zou het jammer vinden als Maduro al weg zou gaan.
Mwoah, voor Juve is het niets en ik geloof dat wij Kalou voor meer dan 5 miljoen verkochten (had ook een 1-jarig contract).quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:34 schreef De_Ananas het volgende:
3.5 is eigenlijk verrekte veel voor een 1 jarig contract![]()
![]()
Kalou deed het ook wel ietsje beter dan Maduro hé. En Kalou is een aanvaller.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mwoah, voor Juve is het niets en ik geloof dat wij Kalou voor meer dan 5 miljoen verkochten (had ook een 1-jarig contract).
Kalou die 2x achter elkaar 15+ scoort en Maduro die op de bank zit en een gigantische vormcrisis heeft gehad. En als je ziet dat ze voor een Cannavaro 5 miljoen betalenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Kalou was ook bagger z'n laatste seizoenshelftMaar het talent was er, en dat is bij Maduro ook het geval denk ik. En dat aanvallers duurder zijn dat zie je dus terug in die 3,5 voor Maduro en die 5 of 6 voor Kalou.
Ariequote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
Kijk nu weer naar de samenvatting op AT5 met Sabotage op de achtergrond, goed gemonteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |