meestal neuk ik op de eerste datequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:39 schreef dvunz het volgende:
als je net iemand kent(leert kennen)
hoelang duurt dat dan voor je gaat neuken en waar ligt dat aan?
Yup.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet iig geval gevoelens voor de ander hebben.......ik ga zeker niet met iemand die ik amper ken neuken...
![]()
Zodra de chloroform ingewerkt is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:39 schreef dvunz het volgende:
Wanneer ga jij over tot sex ?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet iig geval gevoelens voor de ander hebben.......ik ga zeker niet met iemand die ik amper ken neuken...
![]()
zegt de persoon met signatures als "Supergeil" en "Praatjes vullen geen gaatjes"...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:21 schreef yoghurtje het volgende:
Als het voor een relatie is of als ik iemand echt heel leuk vind.. pas na een paar dates.. one nights stands enzo vind ik maar niks..
hahahahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:46 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik ga er niet naar op zoek maar hangt ie er voor dan gaat ie erin ook !!!!![]()
whahha wat n kuthoerquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:03 schreef RandomReader het volgende:
Ik leerde een dag een meisje kennen... die nacht wat mee gedaan... 7 maanden relatie mee gehad
Wat een slet was het ook zeg... ze had al een vriend op dat moment en had het verzwegen, en aan het eind van die 7 maanden had ze er 3 tegelijk (uit heel nederland)
Ja, ik snap ook niet helemaal waarom sommige mensen zo denkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Stel, je komt iemand tegen, je hebt een hartstikke leuke avond en je beland in bed samen, vanuit die redenering, waarom dat persoon dan al bij voorbaat uitsluiten voor en relatie?
Ach, zolang je geen exclusiviteit afspreekt, wat is het probleem?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:03 schreef RandomReader het volgende:
Ik leerde een dag een meisje kennen... die nacht wat mee gedaan... 7 maanden relatie mee gehad
Wat een slet was het ook zeg... ze had al een vriend op dat moment en had het verzwegen, en aan het eind van die 7 maanden had ze er 3 tegelijk (uit heel nederland)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zodra de chloroform ingewerkt is.![]()
Wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |