Ik snap ook niet dat ze niets aan haar veranderd hebben. Ik vind haar zo kleurloosquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef Natalie het volgende:
En die arme Sabrina, met d'r shampootje. Niets veranderd. Volgens mij baalde ze wel
Wat is er mis met IKEA spulletjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
momenteel mag ze blij zijn als ze haar huis kan inrichten met spullen van IKEA. ze moet het eerst nog maar zien te redden, en dat houdt in: meer gevarieerde gezichtsuitdrukkingen, het IS geen Missverkiezing!
Volgens mij nog niet... Ik moet hem ook nog zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:32 schreef KingKullWarriorKin... het volgende:
is de 2e aflevering al ergens online te zien?
Kun je die plaatsen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet... Ik moet hem ook nog zien.
(En toch zo eigenwijs zijn om alvast de foto's enzo van deze week te bekijken)
Nou, gezellig daarquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:05 schreef Toeps het volgende:
http://www.partypeeps2000.com/members/TwIn-Style/comments/3.aspx
Lois gaat los in d'r eigen comments.
Bronquote:wie demnk jij wel niet dat je bent kk dikke kk hoer hahaha zogenaamd heb ik annorexia lieve sgat met dit lichaam kom ik verder dan dat jij komt met die grote dikke pens van je ik heb scheit aan jou hahaha ik ben model en verdien daar met gekld mee jij bent een hopeloze kachbe hahahahhahaha hahahha ooh meisjuh egt waarom doe je stoer man ik begrijp het niet man ik boedoel ik hoef geen annorexia te hebben ik heb het lichaam waar jij van droomt jij kan misschien wel een paar keer gaan kotsen want anders krijg je nooit dat lichaam wat jij wilt hahahahha ooh my god waarom denk je nog dat je me disst ik heb egt medelijden met je man waarscheinlijk zit je in een fase dat je nogniet weet wie je helemaal bent nou sgat ik haal je er wel ff uit ik vertel je wel ff wat je bent en wie je bent nou wat je bent kan ik wel vertellen je bent een koulo kachbe
helemaal niets! ik heb al mijn keukenapparatuur er gekocht, gewoon mooiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat is er mis met IKEA spulletjesIk vind ze leuk
![]()
Niet veel, vrees ik. De portfolio's op de Max Models-site blijven bij de meesten angstvallig klein en vernieuwen amper (waarschijnlijk de reden dat je dit seizoen niet meer automatisch op de site terecht komt, als afvaller). Marcia heb ik een paar keer in de standaard wekelijkse damesbladen gezien en heel soms duikt Daisy nog ergens op.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:57 schreef Zeeltje het volgende:
serieus wie heeft het nog gemaakt na de eerste cycle? behalve sanne en sylvia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |