mjah, heb t ff opgezocht en krijg ook heel sterk de indruk dat dit niet juf judith isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Er is bij de brave buurtjes een Welkom Juf Judith-topic, waar Juf Judith zelf antwoord geeft op allerlei vragen.
Maar dat lezende bekruipt mij het gevoel dat ene Mr D. aka LS (aka Jufjudith...) de boel daar gruwelijk in de zeik loopt te nemen.
Wat denken mijn lieve mede-FOKkertjes daarvan?
Hallo allemaal! IIk wil jullie ontzettend bedanken voor alle positieve en lieve reacties!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Er is bij de brave buurtjes een Welkom Juf Judith-topic, waar Juf Judith zelf antwoord geeft op allerlei vragen.
Maar dat lezende bekruipt mij het gevoel dat ene Mr D. aka LS (aka Jufjudith...) de boel daar gruwelijk in de zeik loopt te nemen.
Juf Judith zou hier niet posten. (..........die zou dat telefonisch doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
Beste Juf Judith,quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Hallo allemaal! IIk wil jullie ontzettend bedanken voor alle positieve en lieve reacties!Dat vind ik ech heel erg leuk!
Er wordt druk gespeculeerd of ik wel de 'echte' juf Judith uit de Gouden Kooi ben![]()
A.s. dinsdag zal ik o.a. een mooi liedje van een van mijn leerlingen zingen (ben super trots op haar), dan weten jullie gelijk dat ik toch echt Juf Judith ben!![]()
Nogmaals dank voor jullie lieve woorden! Groetjes Judith
Top, Judith rules!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Hallo allemaal! IIk wil jullie ontzettend bedanken voor alle positieve en lieve reacties!Dat vind ik ech heel erg leuk!
Er wordt druk gespeculeerd of ik wel de 'echte' juf Judith uit de Gouden Kooi ben![]()
A.s. dinsdag zal ik o.a. een mooi liedje van een van mijn leerlingen zingen (ben super trots op haar), dan weten jullie gelijk dat ik toch echt Juf Judith ben!![]()
Nogmaals dank voor jullie lieve woorden! Groetjes Judith
zo dat was effe lachen zo vroeg op de morgenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Deze film is mede mogelijk gemaakt door Juf Judith!
Dank je wel makers van de film! Hij is... briljant!![]()
Klopt, ik kan ineens heel mooi zingen enzo. En ben bij de zelfde plastische chirurg als Amanda geweest voor mijn tieten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
LSquote:Op maandag 26 maart 2007 13:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ineens heel mooi zingen enzo. En ben bij de zelfde plastische chirurg als Amanda geweest voor mijn tieten.![]()
Ahum...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef JufJudith het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:09 schreef Lieve het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Deze film is mede mogelijk gemaakt door Juf Judith!
Dank je wel makers van de film! Hij is... briljant!![]()
hahaha dank voor je lieve woorden Pietjepuk... doet me wat hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ahum...
Na het aanschouwen van de streams van gisteravond, en het door Juf Judith vertolken van dat (overigens mooie!) liedje van een van haar favoriete leerlingen moet ik toch mijn aanvankelijke mening zo'n graadje of 180 ombuigen.
En dat nog wel op de vroege ochtend.
Hoe dan ook: Juf Judith, wees welkom alhier!
Ook gisteravond heb ik weer genoten van je prachtige, welluidende stem en bijpassende persoonlijkheid.
En ondanks dat ik een fervent en erkend Brainless-hater ben moet ik toegeven dat je gebaar naar hem toe er een was van een grote bijzonderheid. De blikken die je met hem wisselde tijdens het spelen van 'zijn' liedje waren veelbetekenend, prachtig en ontroerend.
Ook was het mooi om te zien dat de anders zo volkomen paranoïde Brainless dit keer eens zonder destructieve bijgedachten kon genieten.
Ik zeg het nog eens, en zeker niet voor het laatst: Judith, je bent een bijzonder en prachtig mens!
Als we dan toch met verzoeknummertjes gaan beginnen....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef Desii het volgende:
Juf...wil je volgende week het liedje SHE zingen..... als..alsj..alsjeblieft
![]()
Ik kan dat helaas niet beloven....quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:25 schreef Desii het volgende:
Juf...wil je volgende week het liedje SHE zingen..... als..alsj..alsjeblieft
![]()
Ja toevallig wel, dancing in the dark. Let me guess dat is niet je favorietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als we dan toch met verzoeknummertjes gaan beginnen....![]()
Judith, heb je nummers van Bruce Springsteen op je repertoire staan?
Helaasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
![]()
Veel succes vanavond (gaat nog wel door toch?)
Blinde kip!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
komt juf judith vanavond nog zingen?
Jammerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:35 schreef JufJudith het volgende:
[..]
HelaasWas toch allemaal tekort dag. Maar wat in het vat zit verzuurt niet! Dus wellicht toch nog binnenkort.
Vind het zelf wel jammer hoor!![]()
Goed geraden!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:58 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Ja toevallig wel, dancing in the dark. Let me guess dat is niet je favoriet![]()
Maarre zoals ik net al zei... het gaat natuurlijk om de lessen aan de bewoners...maarre wel lief dat jullie al die verzoekjes vragen!
![]()
Dinsdag ben ik er weer hoor! Dan gaan we de liedjes instuderen waar de bewoners voor gekozen hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
JammerNouja, dan kan ik met een gerust hart naar mijn andere feestje gaan en lees ik later wel hoe het af is gelopen met alle bezoekers
![]()
Ik moet de hele tijd blozen van al deze lieve berichtjes! Dank jullie wel!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Juf Judith!! Wow, mijn favoriete bezoekster (daarna komt Tillie)
Ga zo door, je bent super!
Jammer dat dat blozen niet in beeld is....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Ik moet de hele tijd blozen van al deze lieve berichtjes! Dank jullie wel!![]()
Ja, hij oefent voor de eerste keer sinds 3 weken!quote:Op maandag 2 april 2007 22:52 schreef Flabberguest het volgende:
En zo ja Plssssss zet de streams even aan. Brian oefentttthij doet echt heeeeeeeeel erg zijn best hoor
![]()
Dankjewel! we gaan dat dansje instuderen! Overmorgen eerst Huub en Natasia onderhanden nemen.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
Je zong weer geweldig en het dansje was een leuk extraatje, van alle markten thuis!!
En ook dat ze dezelfde verjaardag en leeftijd als Jezus heeft.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:11 schreef Jm4nski het volgende:
JufJudith
in je profiel staat dat je man bent
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
En ook dat ze dezelfde verjaardag en leeftijd als Jezus heeft.
Zou dat misschien standaard zo ingesteld zijn?
Thanks! Morgen vervolg hieropquote:Op donderdag 5 april 2007 02:41 schreef mootie het volgende:
Je zong weer geweldig en het dansje was een leuk extraatje, van alle markten thuis!!
Ow echt?? blijkbaar niet op gelet... hahahaha ben een dom blondje!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:11 schreef Jm4nski het volgende:
JufJudith
in je profiel staat dat je man bent
Heb me rot gelachen! Echt leuk! Ode aan de creatieveling die dit gemaakt heeft! Morgen laat ik het aan de groep horen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:21 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik vind uw eerste single met Natasja hartstikke mooi Juf![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.evilshare.com/f2960d54-365a-102a-847b-00a0c993e9d6
Enig!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:21 schreef StefanPeeters het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik snap echt niet hoe ze dat voor elkaar krijgt, bij een gemotiveerd persoon kan ik me er iets bij voorstellen, bij iemand die alleen maar giegelt, excuses verzint, ouwehoert en duidelijk absoluut niet gemotiveerd is...... NEE!quote:
Ik ben er op geattendeerd! Daar ben ik overigens blij om hoor mensen! Ik kijk namelijk niet zo vaak (drukdrukdruk) dus ik stel het zeer op prijs als ik op de hoogte word gehouden! Thanks!quote:
Is soms ook lastig, maar ik houd me dan vast aan de dingen die wel goed gaan. Goed uitgerust zijn helpt ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe ze dat voor elkaar krijgt, bij een gemotiveerd persoon kan ik me er iets bij voorstellen, bij iemand die alleen maar giegelt, excuses verzint, ouwehoert en duidelijk absoluut niet gemotiveerd is...... NEE!
Doe de update ook ff hier, die is ook erg goed !quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:21 schreef StefanPeeters het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www5.evilshare.com/4c1dc854-3bf0-102a-847b-00a0c993e9d6quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Doe de update ook ff hier, die is ook erg goed !![]()
Wow! Kippenvel all over ! Top, Juf Judith !quote:Op dinsdag 17 april 2007 06:29 schreef BwennieBren het volgende:
Judith, ook hier een topic kick. Je bent geweldigen ik ben echt je fan!
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6146302217922006056&hl=nl
Sil ookquote:
Volgens mij is Judith wel wat gewend, en zal ze zich door dit verhaal echt niet uit het veld laten slaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:45 schreef Leandra het volgende:
Beste Judith, ik vind het werkelijk ongehoord wat Jaap op zijn weblog heeft gezet en hoop dat je daar met "achter" een pittig gesprek over zult hebben.
Tevens hoop ik dat je je niet door die ene randdebiel uit de villa laat jagen, je bent geweldig en je lessen zijn ronduit genieten... vooral wanneer je zelf zingt
Mocht je echter besluiten dat dit de druppel is dan kan ik je geen ongelijk geven, het zou alleen verschrikkelijk jammer zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat een vreselijk wijf, als die op beeld is zet ik meteen alles uit![]()
Vind zichzelf heel belangrijk terwijl het echt nergens over gaat. En dan die kop en die stem erbij![]()
Of is dit het verkeerde topic daarvoor?
Wegwezen, dit is een fantopic.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef BENJOLA het volgende:
stom mens is die judith
de meeste hebben het niet in de gaten maar het is wel haar schuld dat wij naar die
klote zanger en zangeres moeten luisterendie blonde is meestal niet eens te verstaan met praten
en die brian ach net een kind ik wil zo graag maar kan niks
en juf weet het maar treitert ons met die 2
trap ze de klas uit
Ik hoop dat je na vannacht nog zin hebt om naar DGK te gaan. We willen je niet missen hoor !!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:11 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik er weer hoor! Dan gaan we de liedjes instuderen waar de bewoners voor gekozen hebben.![]()
Speak for yourself.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Speak for yourself.
Ik kan wel zonder een zichzelf promotende dame die hoopt meer zanglesjes in de wacht te slepen door in die Jerry Springer bende te verschijnen.
Het is even geleden dat ik hier ben geweest.... ben even ziek geweest en daardoor ook even niet in de kooi.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:53 schreef waxmask het volgende:
Lieve JJ,
Ik en mijn vriendin vinden je echt top! Maar na de clash met Japio willen wij je toch even zeggen dat je moet gaan oppassen. Het begint erop te lijken namelijk dat je geen ruggegraat hebt, je zegt wel dingen maar voegt ondertussen niet de daad bij het woord.
Brian had al lang uit je les geflikkert moeten worden, maar jij zegt dan vrolijk dat ie progressie maakt, misschien is jouw gehoor wel beter ontwikkeld hoor, maar wij horen het niet.
En nu dan met Japio, hele grote woorden dat je niet meer terug komt zolang "Dat" (Japio) nog in huis is, en paar dagen later huppel je weer net zo vrolijk dat huis weer in.
Ik had gehoopt dat je streng, doch rechtvaardig zou zijn, en nu laat je alleen maar zien hoe zwakke knieen je hebt. Als die Log je echt geraakt had was je niet meer terug gekomen!
Dankjewel Lieve!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef Lieve het volgende:
Lief van je Judith, dat je de fans bedankt. Ik heb het hier niet gepost, maar je bent super. Zelfs ik let inmiddels steeds vaker op mijn ademhaling en de klanken. Dank je wel voor de voortreffelijke lessen!
En je bent gewoon een mooi mens!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef JufJudith het volgende:
[..]
En als je vragen hebt, kun die altijd stellen.![]()
Ik probeer het posten een beetje bij te houden zo nu en dan. Dankjewel voor het mooie compliment!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat je hier post !
Ga je eerdaags nog een keer een mooie recital geven in de kooi ?
Kippenvel altijd, zo mooi....![]()
Ze heeft in ieder geval een stel ballen (of beter, 2 stel)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
Juf, lekker temperamentje![]()
Ik hoop dat jij de volgende bewoonster wordt
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
Hij had denk ik echt niet door wat voor impact dit op haar zou hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval een stel ballen (of beter, 2 stel)![]()
Maar zonder gekheid... Ik heb enorm veel bewondering voor het feit dat Judith een gesprek met Jaap aanging (ook al zat hij op dat moment nog dik in de olie). Maar tijdens dat gesprek kreeg ik toch wel de indruk dat Jaap oprecht spijt had van zijn daden. Hij gaf ook aan dat hij niet had verwacht dat zijn "grap" zo'n diepe impact op Judith zou hebben.
Nu weet ik ook wel dat hij ook min of meer onder druk staat van de regie, maar ik zag in zijn ogen dat de woorden van Judith hem toch wel oprecht raakten
Weinig kans. Zo snel neemt zelfs Huub niet zijn toevlucht tot fysiek geweld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
Juf, lekker temperamentje![]()
Ik hoop dat jij de volgende bewoonster wordt
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
Is toch ook een hoop geld?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had denk ik echt niet door wat voor impact dit op haar zou hebben.
Hij vond het naar voor haar, maar verder dan dat had ik niet echt het idee dat het hem veel deed
Hoe hij ook zei dat hij dit wel een miljoen euro waard vond
Die mocht ook terugkomen tochquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Weinig kans. Zo snel neemt zelfs Huub niet zijn toevlucht tot fysiek geweld.![]()
Ik zou ook eieren voor mijn geld kiezenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Het is even geleden dat ik hier ben geweest.... ben even ziek geweest en daardoor ook even niet in de kooi.
Allereerst bedankt voor je compliment. Daarna de clash met Jaap... ik heb er wel over nagedacht en ik denk dat het inderdaad overkomt alsof ik geen ruggegraat heb (leuke uitdrukking zwakke knieen, die onthou ik!).
Ik heb Brian, Amanda, Eric en Huub (en eerder Sylvia) een belofte gedaan dat ze konden optreden met band. Ik vind dat ik die belofte moet houden ongeacht het gedrag van Jaap. Ik heb achteraf de log gezien en gedacht oke, dit is te absurd voor woorden. Om die reden heb ik ook besloten gewoon te verschijnen in de kooi, ook omdat ik de rest niet de dupe wil laten zijn. Jaap is iemand waar ik in "principe" niets mee te maken heb.
Na 20 mei zien we wel verder! Groetjes, Judith
Sorry hoor, met alle respect, maar: Echt niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:10 schreef waxmask het volgende:
ik weet zeker dat er een betere manier voor je is om ons te vermaken.
Ik vind dit absoluut geen excuus Suikeroomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:36 schreef Suikeroom het volgende:
Marelle Jaap heeft geen enkele regel overtreden.. kattekwaad is toegestaan en terecht.. dat Juf Judith het lijdend voorwerp was is spijtig voor haar maar je weet waar je binnen stapt en als Stijn je niet beschermd is dat niet de schuld van Jaap!
Liever deze regels dan dat alles direct wordt afgestraft. Laat ze maar lekker los zijn, levert alleen maar leuke beelden op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind dit absoluut geen excuus SuikeroomDaarbij, het is verboden om met etenswaren te knoeien. Maar zoals ik al eerder schreef; er gelden/zijn geen regels meer in DGK
Slechts alléén wanneer het de redactie/programmamakers uitkomt!!
Bij een spel horen regels, of ben ik nou gek??
idd het is maar weer duidelijk dat Judith wel degelijk een afkeer heeft tegen Brian en in een woede explosie kon ze die niet meer verbergen.. ze post niet voor niets veel op vol (het anti-Brian forum)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef PC eend het volgende:
Ik vind wel dat Judith Brian excuses mag maken, ze heeft hem voor van alles uitgemaakt en beschuldigd.
Brian maakte ze daar niet eens zo druk om, want hij begreep dat je overstuur was.
Daardoor probeerde Huub en eric hem de schuld in de schoenen te schuiven, maar brian was de de enige die Jaap terugpakte met het risico dat het hem 10.000 zou kosten, hij vroeg aan huub of hij mee wou helpen Jaap terug te pakken, maar die bleef gewoon selectief verontwaardigd zitten wezen met een grote grijns op zijn gezicht...
http://www.youtube.com/watch?v=15OYO6zp_EE
Volgens Huub had Brian de eieren aan Jaap gegeven en Eric vond dat hij de eieren af had moeten pakken omdat Brian kon weten dat Jaap zoiets van plan was.
Maar iedereen kon Jaap achter je zien staan met die eieren boven je hoofd, als eric echt meende wat hij Brian verweet, had hij ze zelf moeten afpakken.
http://www.youtube.com/watch?v=deCqqSVMkxY
Dus Eric en Huub zijn de schijnheilige klootzakken, iets wat je Brian verweet
... niet hoger dan de derde plaats s.v.p.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd het is maar weer duidelijk dat Judith wel degelijk een afkeer heeft tegen Brian en in een woede explosie kon ze die niet meer verbergen.. ze post niet voor niets veel op vol (het anti-Brian forum)
maar ja ik vind dat Judith een tweede kans verdiend.. als ze 100 keer Jaap naar 1010 smst mag ze terugkomen!
Ja idd ze voelt zich beter thuis bij de groupies van vol zag ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd het is maar weer duidelijk dat Judith wel degelijk een afkeer heeft tegen Brian en in een woede explosie kon ze die niet meer verbergen.. ze post niet voor niets veel op vol (het anti-Brian forum)
maar ja ik vind dat Judith een tweede kans verdiend.. als ze 100 keer Jaap naar 1010 smst mag ze terugkomen!
Mooi subtiel iemand de bijstand in wensen. Probeert dat mens eindelijk eens door te breken door aan een treitershow mee te werken, word je zo onderuit gehaald!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef Marelle het volgende:
Groot RESPECT voor J. Judith, die na de walgelijke actie van Jaap, toch nog met hem in gesprek is gegaan, chapeauPersoonlijk vind ik dat Jaap de kooi uit zou moeten want wat stelt een OW voor in DGK?? Totaal Niets!!!! Dat je zo ver gaat om een gast (want dat is Judith) het bloed onder de nagels vandaan haalt tot vervelends toe, met als triest einde het eiergedoe. Hoe laag kun je zinken vraag ik me dan af!! Niet alleen Jaap is verantwoordelijk, maar ook de redactie/programmamakers, zei stonden erbij en keken erna!!
![]()
Er had veel eerder al ingegegrepen moeten worden, toen duidelijk werd dat Jaap met eieren achter Judith stond. Het bovenstaande geeft aan hoe laag het niveau momenteel is van DGK, en dit alles voor de kijkcijfers, geloof me daar zit ik niet op te wachten.
Dat Jaap er met een OW vanaf is gekomen begrijp ik absoluut niet, en ik verbaasde en ergerde me dan ook groen en geel, toen ik zoeven Jaap toch nog zag lopen. Waar is Tien inshemelsnaam mee bezig?!
J.Judith als ik jou was zou ik het voor gezien houden, jammer natuurlijk voor een paar miljonairs, veel kijkers en streamers die je wel een warm hart toedragen en walgen van dit schaamteloze asociale gedrag van Jaap!! Denk er goed over na Judith, want momenteel heeft dit spel, dat DGK heet, totaal geen regels alles puur voor de kijkcijfers!!
Ik wens je heel veel succes en sterkte, en laat je prachtige stem alléén zijn voor mensen die het écht kunnen waarderen!!
Groetjes Marelle
![]()
Er staat er wel 1 in dit topic ergensquote:
Kan ik je even niet aan helpenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef Arcee het volgende:
Liever eentje van dat ze in de richting van de camera rende in de uitzending van vandaag.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:25 schreef PC eend het volgende:
Kan ik je even niet aan helpen
kan wel maar is teveel moeite
Het juiste filmpje zoeken, dan het betreffende moment opzoeken, een cap maken, uploaden en posten, met het risico dat je helemaal niet doelde op dat moment wat ik opzocht....quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk, Judith is er aanstaande zaterdag weer om 1600 uur.
Komt met de bewoners praten of ze eventueel terug komt.
Ja, zo'n typje is het idd wel. Hopelijk zijn er een paar assertievelingen die daaraan geen gehoor geven. En die niet voor de smeekbedes/argumenten van mede-bewoners door de knieen gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef shmoopy het volgende:
Ah, ze wil iedereen op de knieën en dan minzaam zeggen dat ze het zal overwegen?
Wa lievquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
Juf Judith heeft haar excuses aangeboden aan Brian.
Wat zullen de groupies van VOL balenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
Juf Judith heeft haar excuses aangeboden aan Brian.
En?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef Desii het volgende:
[..]
vreemd.... die knul zag notabene dat Jaap die eieren pakte en stond met een grote grijns ernaast... Op de you tube filmpjes is dat heel duidelijk te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |