Ik probeer het posten een beetje bij te houden zo nu en dan. Dankjewel voor het mooie compliment!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat je hier post !
Ga je eerdaags nog een keer een mooie recital geven in de kooi ?
Kippenvel altijd, zo mooi....![]()
Ze heeft in ieder geval een stel ballen (of beter, 2 stel)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
Juf, lekker temperamentje![]()
Ik hoop dat jij de volgende bewoonster wordt
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
Hij had denk ik echt niet door wat voor impact dit op haar zou hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval een stel ballen (of beter, 2 stel)![]()
Maar zonder gekheid... Ik heb enorm veel bewondering voor het feit dat Judith een gesprek met Jaap aanging (ook al zat hij op dat moment nog dik in de olie). Maar tijdens dat gesprek kreeg ik toch wel de indruk dat Jaap oprecht spijt had van zijn daden. Hij gaf ook aan dat hij niet had verwacht dat zijn "grap" zo'n diepe impact op Judith zou hebben.
Nu weet ik ook wel dat hij ook min of meer onder druk staat van de regie, maar ik zag in zijn ogen dat de woorden van Judith hem toch wel oprecht raakten
Weinig kans. Zo snel neemt zelfs Huub niet zijn toevlucht tot fysiek geweld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
Juf, lekker temperamentje![]()
Ik hoop dat jij de volgende bewoonster wordt
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
Is toch ook een hoop geld?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had denk ik echt niet door wat voor impact dit op haar zou hebben.
Hij vond het naar voor haar, maar verder dan dat had ik niet echt het idee dat het hem veel deed
Hoe hij ook zei dat hij dit wel een miljoen euro waard vond
Die mocht ook terugkomen tochquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Weinig kans. Zo snel neemt zelfs Huub niet zijn toevlucht tot fysiek geweld.![]()
Ik zou ook eieren voor mijn geld kiezenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef JufJudith het volgende:
[..]
Het is even geleden dat ik hier ben geweest.... ben even ziek geweest en daardoor ook even niet in de kooi.
Allereerst bedankt voor je compliment. Daarna de clash met Jaap... ik heb er wel over nagedacht en ik denk dat het inderdaad overkomt alsof ik geen ruggegraat heb (leuke uitdrukking zwakke knieen, die onthou ik!).
Ik heb Brian, Amanda, Eric en Huub (en eerder Sylvia) een belofte gedaan dat ze konden optreden met band. Ik vind dat ik die belofte moet houden ongeacht het gedrag van Jaap. Ik heb achteraf de log gezien en gedacht oke, dit is te absurd voor woorden. Om die reden heb ik ook besloten gewoon te verschijnen in de kooi, ook omdat ik de rest niet de dupe wil laten zijn. Jaap is iemand waar ik in "principe" niets mee te maken heb.
Na 20 mei zien we wel verder! Groetjes, Judith
Sorry hoor, met alle respect, maar: Echt niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:10 schreef waxmask het volgende:
ik weet zeker dat er een betere manier voor je is om ons te vermaken.
Ik vind dit absoluut geen excuus Suikeroomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:36 schreef Suikeroom het volgende:
Marelle Jaap heeft geen enkele regel overtreden.. kattekwaad is toegestaan en terecht.. dat Juf Judith het lijdend voorwerp was is spijtig voor haar maar je weet waar je binnen stapt en als Stijn je niet beschermd is dat niet de schuld van Jaap!
Liever deze regels dan dat alles direct wordt afgestraft. Laat ze maar lekker los zijn, levert alleen maar leuke beelden op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind dit absoluut geen excuus SuikeroomDaarbij, het is verboden om met etenswaren te knoeien. Maar zoals ik al eerder schreef; er gelden/zijn geen regels meer in DGK
Slechts alléén wanneer het de redactie/programmamakers uitkomt!!
Bij een spel horen regels, of ben ik nou gek??
idd het is maar weer duidelijk dat Judith wel degelijk een afkeer heeft tegen Brian en in een woede explosie kon ze die niet meer verbergen.. ze post niet voor niets veel op vol (het anti-Brian forum)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef PC eend het volgende:
Ik vind wel dat Judith Brian excuses mag maken, ze heeft hem voor van alles uitgemaakt en beschuldigd.
Brian maakte ze daar niet eens zo druk om, want hij begreep dat je overstuur was.
Daardoor probeerde Huub en eric hem de schuld in de schoenen te schuiven, maar brian was de de enige die Jaap terugpakte met het risico dat het hem 10.000 zou kosten, hij vroeg aan huub of hij mee wou helpen Jaap terug te pakken, maar die bleef gewoon selectief verontwaardigd zitten wezen met een grote grijns op zijn gezicht...
http://www.youtube.com/watch?v=15OYO6zp_EE
Volgens Huub had Brian de eieren aan Jaap gegeven en Eric vond dat hij de eieren af had moeten pakken omdat Brian kon weten dat Jaap zoiets van plan was.
Maar iedereen kon Jaap achter je zien staan met die eieren boven je hoofd, als eric echt meende wat hij Brian verweet, had hij ze zelf moeten afpakken.
http://www.youtube.com/watch?v=deCqqSVMkxY
Dus Eric en Huub zijn de schijnheilige klootzakken, iets wat je Brian verweet
... niet hoger dan de derde plaats s.v.p.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd het is maar weer duidelijk dat Judith wel degelijk een afkeer heeft tegen Brian en in een woede explosie kon ze die niet meer verbergen.. ze post niet voor niets veel op vol (het anti-Brian forum)
maar ja ik vind dat Judith een tweede kans verdiend.. als ze 100 keer Jaap naar 1010 smst mag ze terugkomen!
Ja idd ze voelt zich beter thuis bij de groupies van vol zag ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:50 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd het is maar weer duidelijk dat Judith wel degelijk een afkeer heeft tegen Brian en in een woede explosie kon ze die niet meer verbergen.. ze post niet voor niets veel op vol (het anti-Brian forum)
maar ja ik vind dat Judith een tweede kans verdiend.. als ze 100 keer Jaap naar 1010 smst mag ze terugkomen!
Mooi subtiel iemand de bijstand in wensen. Probeert dat mens eindelijk eens door te breken door aan een treitershow mee te werken, word je zo onderuit gehaald!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef Marelle het volgende:
Groot RESPECT voor J. Judith, die na de walgelijke actie van Jaap, toch nog met hem in gesprek is gegaan, chapeauPersoonlijk vind ik dat Jaap de kooi uit zou moeten want wat stelt een OW voor in DGK?? Totaal Niets!!!! Dat je zo ver gaat om een gast (want dat is Judith) het bloed onder de nagels vandaan haalt tot vervelends toe, met als triest einde het eiergedoe. Hoe laag kun je zinken vraag ik me dan af!! Niet alleen Jaap is verantwoordelijk, maar ook de redactie/programmamakers, zei stonden erbij en keken erna!!
![]()
Er had veel eerder al ingegegrepen moeten worden, toen duidelijk werd dat Jaap met eieren achter Judith stond. Het bovenstaande geeft aan hoe laag het niveau momenteel is van DGK, en dit alles voor de kijkcijfers, geloof me daar zit ik niet op te wachten.
Dat Jaap er met een OW vanaf is gekomen begrijp ik absoluut niet, en ik verbaasde en ergerde me dan ook groen en geel, toen ik zoeven Jaap toch nog zag lopen. Waar is Tien inshemelsnaam mee bezig?!
J.Judith als ik jou was zou ik het voor gezien houden, jammer natuurlijk voor een paar miljonairs, veel kijkers en streamers die je wel een warm hart toedragen en walgen van dit schaamteloze asociale gedrag van Jaap!! Denk er goed over na Judith, want momenteel heeft dit spel, dat DGK heet, totaal geen regels alles puur voor de kijkcijfers!!
Ik wens je heel veel succes en sterkte, en laat je prachtige stem alléén zijn voor mensen die het écht kunnen waarderen!!
Groetjes Marelle
![]()
Er staat er wel 1 in dit topic ergensquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |