Dan alsnog slaat het nergens op dat het of of is en niet en en. Niemand kan tegen een groter aanbod zijn, maar op deze manier zijn er wel een heleboel mensen die benadeeld worden ten faveure van de Arabisch sprekende Amsterdammer. Overgens vind ik het ook nergens op slaan dat het zenderaanbod een afspiegeling van de bevolking moet zijn. We leven hier wel in Nederland. Het zou dus niet meer dan normaal moeten zijn dat je de Nederlandse zenders ook daadwerkelijk kunt ontvangen, ook al woon je in een gedeelte van Nederland waar men 5 maal per dag bid e alleen halal vlees eet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 04:19 schreef Megumi het volgende:
In elk geval wat de programma raad zegt is dat het zenderaanbod een afspiegeling moet zijn van de bevolking. En er zijn in Amsterdam veel moslims. Dus in dat licht is dit helemaal niet gek. En wie weet kunnen die lelijke schotels ook eens van de gevels af.
Het is wel of/of en niet en/en.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:20 schreef DaveHarris het volgende:
Dan alsnog slaat het nergens op dat het of of is en niet en en. Niemand kan tegen een groter aanbod zijn, maar op deze manier zijn er wel een heleboel mensen die benadeeld worden ten faveure van de Arabisch sprekende Amsterdammer.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ach, een aantal formats voor leuke programma's heb ik ze al gemaild:
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Ik heb een jurk tot op mijn armen
Vreemde krampen in mijn darmen
en een baard vlakbij mijn keel
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Kheb een vrouw gekleed in gordijn
mijn hele huis vol islam lektuur zijn
en ik bid de laatste tijd wel heel erg veel
Heb ik soms weer iets te vieren
als westerlingen sterven als mieren
Imam ,kijk eens naar mijn boek
Heb ik soms iets op mijn longen
Is die bom nou al gesprongen
En ik vloek de laatste tijd niet zoals ik vloek
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Ben ik fundamentalist, of ben ik raar?
Waarom kwijl ik als ik zever
Kheb geen alcohol in mijn lever
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir A.
Zeg 'ns Samir AAAAAAAA.
The Samir A-Team
"In 1972 their parents came to Holland. They practically immediately found work but refused to learn Dutch and had many children. These children grew up for galg and rat and rejected more and more the Western society, hiding into extreme forms of their religion. Today they form a squad specialized in muslim terror around Europe. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the Samir A.-Team."
PANG PANG PANG PANG. TETTERETEEEEE TETETEEEEEE.......
Voetveegvrouwen
MH De Bom voorheen de Pedo
Onthoofding Verzocht
Goedenavond dames en heren, welkom bij Onthoofding Verzocht.
We beginnen met Zaak 1. De imam vraagt u aandacht voor het volgende:
Op 3 december jongstleden is een blonde vrouw in minirok gezien op minder dan 50 meter van de Al Tawhee moskee in Amsterdam. Het signalement luidt: lang 1.70 meter (nu nog wel), hoerig uiterlijk, onzedelijke kleren. Heeft u informatie dan kunt u met de imam bellen. Maar u kunt haar ook plaatselijk direct afslachten als u haar ziet.
Ali stars
Spoorloos ontploft
Mohammed B. de Vries
Mag dat niet zolang men genuanceerd blijft?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Discussie? Je bedoelt van het oorspronkelijke gal spuwen?
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:52 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Mag dat niet zolang men genuanceerd blijft?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:05 schreef dr.dunno het volgende:
blah blah ...Milli Gümus nogwat...
quote:
Je hebt het recht om gal te spuwen, en tevens de plicht om dat niet te doen vanuit praktische redenen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Biggs. het volgende:
[..]
![]()
Ach ja....zullen we dan de democratie maar meteen uitwuiven
Iedereen die op een genuanceerde manier blijk wil geven het ergens niet mee eens te zijn de mond snoeren zonder tegenargumenten...
Die plicht om dat niet te doen is in dit geval niet van toepassing lijkt me.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je hebt het recht om gal te spuwen, en tevens de plicht om dat niet te doen vanuit praktische redenen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je hebt het recht om gal te spuwen, en tevens de plicht om dat niet te doen vanuit praktische redenen.
bepaal jij gelukkig niet, maar wat je op jezelf van toepassing vindt, hou jezelf daar dan ook vooral aan.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:14 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik lees niets meer dan gefrustreerd xenofobisch geratel, dat als een stinkend oud jasje is opgehangen aan een verkeerd geïnterpreteerd bericht over een nieuwe televisiezender. Dat past dus wel degelijk mooi tussen de reacties in dat topic.
Nogmaals: discussie is wat anders dan gal spuwen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[..]
bepaal jij gelukkig niet, maar wat je op jezelf van toepassing vindt, hou jezelf daar dan ook vooral aan.
discussie is dus wél welkom, van beide kampen; nu weer ontopic.
Als jij dat gal spuwen met goede tegenargumenten onderuit probeerd te halen is er wel degelijk sprake van een discussie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nogmaals: discussie is wat anders dan gal spuwen.
Gal spuwen valt niet onderuit te halen. Ik wil ook niet iets onderuit halen. Ik wil iets bediscussieren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:06 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Als jij dat gal spuwen met goede tegenargumenten onderuit probeerd te halen is er wel degelijk sprake van een discussie.
Als we ons gal niet mogen spuwen is er dan nog wel discussie mogelijk?![]()
Als jij het onderwerp in dit topic onder gal spuwen rekent dan kan je daar zeker wel over discussiëren (is al bewezen als je het topic doorleest). Probeer de discussie aan te gaan zou ik zeggen, zou je sierenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Gal spuwen valt niet onderuit te halen. Ik wil ook niet iets onderuit halen. Ik wil iets bediscussieren.
Is dat zo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:41 schreef Konlewicz het volgende:
Gewoon een paar moskees in de fik steken, dan draaien ze het wel weer terug. Geweld wordt hier immers beloond.
en niemand nu roepen dat het in Nederland anders is; alsof het al niet erg genoeg is dat ze dat meisje dapper met z'n drieëen hebben belaagd, ook nog die toevoeging erbij; en het dan gek vinden dat ze maatschappelijk verzet ondervinden wat betreft hun 'cultuur'.quote:Broers verkrachtten meisje (13)
Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf verklaarden dat ze dat niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.
De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)lgiee_verkracht.html
Het onderwerp is niet gal spuwen per sé. Om te spreken over 'islamisering' is gal spuwen ja. Waarom? Omdat het nergens bevorderlijk voor is. Zelfs als je alle moslims uit nederland wil werken heeft het geen zin om met lege woorden zoals islamisering te komen. Een deel van het probleem is generaliseren. Dat is een van de redenen waarom het niet meer dan gal spuwen is. Het feit dat ik deze gesprekken over 'islamisering' e.d. geen discussie noem is heus niet zo moeilijk te begrijpen. Jullie staan niet open voor alternatieve waarheden. Jullie gaan niet mee met iemand die tegen jullie in gaat. Jullie proberen niet te begrijpen waar mensen het over hebben als ze het met je oneens zijn. Jullie komen met antwoorden die niet doordacht zijn, en dat weten jullie de helft van de tijd heel goed.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Als jij het onderwerp in dit topic onder gal spuwen rekent dan kan je daar zeker wel over discussiëren (is al bewezen als je het topic doorleest). Probeer de discussie aan te gaan zou ik zeggen, zou je sieren
Ik heb geen enkel woord gelezen uit propagandaboekjes en hou mij verre van al dat soort bewegingen, omdat zij een discussie aangaan die niet gevoerd kan worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je weet helemaal niets. Niets van "onze" beweegredenen, niets van de ware aard van de Islam en ook niets van de wereld buiten je propagandaboekjes waar je al deze onzin hebt opgedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |