Ik ga graag naar concerten van artiesten, persoonlijk hebben ze daar ook meer aan, die fucking euro die ze krijgen op een cd. Naja, goed of je moet er miljoenen van verkopen natuurlijk, maar dan ben je popiejopie genoeg en dan lukt het met alles wel. Beginnende artiesten krijgen worden niet echt warmer als ze eens een keer een paar honderd cd'tjes verkopen...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nog even my 2 cents over "gratis muziek": als het je erom gaat dat artiesten meer overhouden aan jouw geld, dan kan je beter naar optredens gaan en daar een cd en/of een shirt kopen. Als je in een cdwinkel/op internet muziek koopt gaat er veel minder van naar de artiest. Wat er bij mij effectief op uitdraait dat ik practisch alleen maar bandshirts draag.. Aan de andere kant, ik ben ook niet heiliger dat Jezus. Ik download ook weleens wat. Maar, ik draag mijn steentje bij.
.
Precies. Sterker nog, mijn beste vriend moet leven van dat cdtje dat iemand een keer koopt bij een concert, dus ik kan het tegenover hem ook niet maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ga graag naar concerten van artiesten, persoonlijk hebben ze daar ook meer aan, die fucking euro die ze krijgen op een cd. Naja, goed of je moet er miljoenen van verkopen natuurlijk, maar dan ben je popiejopie genoeg en dan lukt het met alles wel. Beginnende artiesten krijgen worden niet echt warmer als ze eens een keer een paar honderd cd'tjes verkopen...
Eigenlijk ontdek ik door mijn manier van uitgaan ook alleen maar meer artiesten, zelf ga ik ook graag naar underground dance/house/techno parties, dan ontdek je nieuwe DJ's, nieuwe muziek. Helemaal iets waar je los op kunt gaan. Vervolgens ga je vragen wat voor set of wat voor nummer iemand draait/speelt en dan kun je dat ook in je hoofd knopen. Met goed zoeken op internet ontdek je weer meerdere setjes en natuurlijk via mond-mond reclame. Uiteindelijk resulteert dit in het bezoeken van een concert/optreden van zo'n Artiest/DJ.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Precies. Sterker nog, mijn beste vriend moet leven van dat cdtje dat iemand een keer koopt bij een concert, dus ik kan het tegenover hem ook niet maken..
Ik download ze gewoon via Bittorrent hoor. De term itv slaat alleen op de kabel die zo heet.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niet om je te fucken ofzo, maar die afleveringen die je in Amerika kan krijgen, zijn niet dezelfde als je in Europa/NL kan krijgen via iTunes. Dan is het leuk dat je zo'n iTv ding hebt, maar die afleveringen van Amerika, zijn ook regiogebonden en dat betekend waarschijnlijk dat je 24 Seizoen 6 nog niet "legaal" kan downloaden via iTunes, daar zul je nog even op moeten wachten
Ah, dan heb ik niks gezegd, Perian does the trick though... om het in Front Row af te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik download ze gewoon via Bittorrent hoor. De term itv slaat alleen op de kabel die zo heet.
Woei.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:14 schreef Sjoewe het volgende:
MBPRO 15/2.16/1G/120/128VRAM/SD-DL-NLD
Verwachte leverdatum:21 Mar, 2007 - 23 Mar, 2007.
Wachten op de iPhone, de combinatie van Apple en magie op de markt voor mobiele telefonie...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik haat mobiele telefoonaanbieders.
Ik haat een abonnement afsluiten.
Ik haat alle telefoons.
Ik vind het allemaal stom..
Ik wil helemaal geen iPhone. Sorry Steve. Ik wil gewoon een gewone telefoon zonder toeters en bellen en dure onzin. Ik wil gewoon goedkoop bellen met een simpel toestel en dat schijnt heel raar te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wachten op de iPhone, de combinatie van Apple en magie op de markt voor mobiele telefonie...![]()
En koffie op bed terwijl je ook nog aan het fok!ken bent, is niet echt bevorderend voor het gemak
Mooi ding; heb er ook 1.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:14 schreef Sjoewe het volgende:
MBPRO 15/2.16/1G/120/128VRAM/SD-DL-NLD
Verwachte leverdatum:21 Mar, 2007 - 23 Mar, 2007.
Nou Sjoe, je krijgt het Fanboy Seal Of Approval.quote:
Ah, je bent nog van de Nokia 3310-generatie. Robuust simpel voor bellen en SMS'en. Je kan er mee gooien/smijten/water over heen tiefen/bijna niet kapot te krijgen. In tegenstelling tot die crap van tegenwoordig waarbij je telefoons na een jaar of 2 kan wegpleuren, vanwege kuren met de joystick oid en de software-matige vastlopers door die extra internet/muziek/fotocamera toestanden. Het harde waar daar moet je het van hebben..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen iPhone. Sorry Steve. Ik wil gewoon een gewone telefoon zonder toeters en bellen en dure onzin. Ik wil gewoon goedkoop bellen met een simpel toestel en dat schijnt heel raar te zijn. [afbeelding]
Dit apparaat heb ik de afgelopen drie jaar mee gebeld. Het is oerlelijk en banaangeel, maar het doet het al drie jaar prima. Tot op nu.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, je bent nog van de Nokia 3310-generatie. Robuust simpel voor bellen en SMS'en. Je kan er mee gooien/smijten/water over heen tiefen/bijna niet kapot te krijgen. In tegenstelling tot die crap van tegenwoordig waarbij je telefoons na een jaar of 2 kan wegpleuren, vanwege kuren met de joystick oid en de software-matige vastlopers door die extra internet/muziek/fotocamera toestanden. Het harde waar daar moet je het van hebben..![]()
Met een beetje geluk hoef je alleen een vervangende accu te vinden, mits de goeie prijs natuurlijk...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dit apparaat heb ik de afgelopen drie jaar mee gebeld. Het is oerlelijk en banaangeel, maar het doet het al drie jaar prima. Tot op nu.
[afbeelding]
Nu dus naar de Media Markt, nieuwe uitzoeken..
verander jij die TT anders even. Audrey ook weer blij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |