Omg schele hondenlul ben ik ook, ik zoch al zó lang naar een wit kabeltje mini dvi -> vgaquote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
Mini DVI->DVI kabel
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=16401925&nplm=M9321
Of
[afbeelding]
Mini DVI-VGA kabel
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=16401924&nplm=M9320
Apple Only trouwens...
Frontrow rules vaak, maar gisteren had ik 'm voor het eerst aan mijn TV hangen en werd het toch wel behoorlijk minder:quote:Op maandag 19 maart 2007 19:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eens. Je kunt ook (wsl bedoeld als tegengas, maar toch) te nuchter doen hoor.
Ohja, Frontrow rules. Kan niet wachten tot m'n kabel er is (en er nieuwe afleveringen van 24 en Lost zijn).
Nee, volgens mij bedoelt -ie dat ze er alleen van Apple zijn. Als merk dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
maar wat bedoel je met Apple only? dus die vga kan niet in mijn lcd?
Pluspunt tochquote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, volgens mij bedoelt -ie dat ze er alleen van Apple zijn. Als merk dus.
Oh, mijn mening was ook alleen maar gebaseerd op wat ik nu zie hoor. Als ik 'm straks ook echt aan de tv hang zal er vast ook van alles te mopperen zijn (of hopelijk niet)... Maar wat ik nu voornamelijk geweldig vind, is de eenvoud van het hele systeem en hoe het samenwerkt met iTunes, iPhoto, etc.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Niet onverdeeld positief, het is echt niet helemaal af / goed getest wat mij betreft.
Boeien. Ik heb toch nog een 4:3 tv.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Zolang frontrow geen 16:9 over PAL ondersteund sucked het.
En een kijk-mij-eens-een-lange-lul-dan-wel-enorm-vochtig-dooschje-hebben apparaat....quote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef Jarno het volgende:
Ik zie mijn MacBook trouwens helemaal niet als 'gereedschap'. Daar heb een (HP) laptop van de baas voor. Mijn MacBook is een hangbank-internet/mail-ding. Een draagbaar media center (kennelijk). Een even-snel-een-foto-album-maken-apparaat.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:01 schreef Rockford het volgende:
hoe doe je dat die smiley met dat handje?
Frontrow ondersteund geen breedbeel over een PAl resolutie (5:4 / 4:3 oid).quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Boeien. Ik heb toch nog een 4:3 tv.
En je mening als feit verkondigen maakt het nog niet waar.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Boeien. Ik heb toch nog een 4:3 tv.
En je mening als feit verkondigen maakt het nog niet waar.
Wij zijn wel de koning hè?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Blaxje het volgende:
Hé, stelletje paupers.
Nietzman uitgezonderd.
talk to the hand.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:10 schreef Rockford het volgende:
[..]
ja, die bedoelde ik. ik zie al in de quote tekst.![]()
wat stelt het voor?
Echt, tv interesseert me niks. Ik volg een paar series (2 op het moment), die download ik, en verder weet ik geeneens wat er op dit moment allemaal leuk en tof is op tv. En films kijken heb ik toch geen tijd voor.quote:
Welnee, het zegt geen kut. Pas als elke tv zender, inclusief het analoge signaal overal ter wereld breedbeeld is zegt het iets. Nu zegt het geen kut omdat ik met mijn pauper 4:3 tv ook gewoon in normaal beeld wil kunnen genieten van een pauper tv serie of een pauper herhaling van een pauper film.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Frontrow ondersteund geen breedbeel over een PAl resolutie (5:4 / 4:3 oid).
Het feit dat het geen breedbeeld ondersteund in 2007 zegt imho heel erg veel.
Ik gok eerder dat ie bedoelt dat zo'n Mini DVI kabel alleen in een Apple kan, dat je die dus niet kan gebruiken om te wisselen of zo. Andere laptops hebben geen Mini-DVI, of er moet ergens eentje zijn die het toevallig over heeft genomen.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, volgens mij bedoelt -ie dat ze er alleen van Apple zijn. Als merk dus.
Mij niet zo.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef Geqxon het volgende:
ik kijk ook geen tv, maar voor films is breedbeeld toch wel stoerquote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, tv interesseert me niks. Ik volg een paar series (2 op het moment), die download ik, en verder weet ik geeneens wat er op dit moment allemaal leuk en tof is op tv. En films kijken heb ik toch geen tijd voor..
Hoe bedoel je dat? Je kunt geen breedbeeld-filmpjes afspelen op een PAL scherm? Of kun je geen breedbeeld-beeld krijgen via s-video of zo? Frontrow ondersteunt namelijk in 2007 prima breedbeeld, gewoon via DVI aansluiten op een breedbeeld tv en klaar.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Frontrow ondersteund geen breedbeel over een PAl resolutie (5:4 / 4:3 oid).
Mja, toen wij een tv 'nodig' hadden, was breedbeeld nog niet echt standaard (jaar of 6 geleden), moesten we nu een tv kopen zal ik waarschijnlijk ook wel thuiskomen met een breedbeeld exemplaar hoor. Gewoon omdat je haast je best moet doen iets anders te vinden (net zoals ik ook nog steeds zweer bij CRT ipv LCD voor TV).quote:Op maandag 19 maart 2007 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik kijk ook geen tv, maar voor films is breedbeeld toch wel stoer
Ah op die manier, dat komt mooi uit want mijn imac heeft een mini dvi-outquote:Op maandag 19 maart 2007 20:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat ie bedoelt dat zo'n Mini DVI kabel alleen in een Apple kan, dat je die dus niet kan gebruiken om te wisselen of zo. Andere laptops hebben geen Mini-DVI, of er moet ergens eentje zijn die het toevallig over heeft genomen.
Je kijkt je DVDs ook op 4:3 ?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welnee, het zegt geen kut. Pas als elke tv zender, inclusief het analoge signaal overal ter wereld breedbeeld is zegt het iets. Nu zegt het geen kut omdat ik met mijn pauper 4:3 tv ook gewoon in normaal beeld wil kunnen genieten van een pauper tv serie of een pauper herhaling van een pauper film.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Je kunt geen breedbeeld-filmpjes afspelen op een PAL scherm? Of kun je geen breedbeeld-beeld krijgen via s-video of zo? Frontrow ondersteunt namelijk in 2007 prima breedbeeld, gewoon via DVI aansluiten op een breedbeeld tv en klaar.
Als mijn Macbook via Mini-DVI >>> S-Video aansluit, 800*600 als resolutie kies, Frontrow opstart, en mijn TV op widescreen mode zet, dan krijg ik uitgerekte koppen.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Je kunt geen breedbeeld-filmpjes afspelen op een PAL scherm? Of kun je geen breedbeeld-beeld krijgen via s-video of zo? Frontrow ondersteunt namelijk in 2007 prima breedbeeld, gewoon via DVI aansluiten op een breedbeeld tv en klaar.
Scissor Sisters - I Dont Feel Like Dancing?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe heet dat homo nummer dat recent in de top 40 stond met de frase 'I feel like dancing, dancing, dance the night away' Beetje ABBAish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |