Hm, ik heb weinig plek maar zou toch af en toe m'n MB wel op m'n monitor enzo willen aansluiten. Zijn daar (afgezien van KVM oplossingen) handige kabels voor oid?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Apple is meer van de draadloos geloof ik: je koopt maar een BlueTooth toetsenbord en muis en een AirPort stationnetje. Dan heb je alleen nog stroom en beeld nodig. Ik kan niet zeggen dat ik een docking station echt mis, eigenlijk.
Firewire heb je ook niet persé nodig..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef Jarno het volgende:
Ja okay, maar om volledig te zijn heb je dus:
- video
- toetsenbord
- muis
- geluid
nodig, en dan gebruik je dus wlan ipv rj45. Da's een beste bende kabels bij elkaar.
Het hangt er maar vanaf wat je gebruikt. Ik heb zelf twee kabels, die van de monitor en die van stroom. Dat valt nog mee. Maar ik kan me voorstellen dat voor sommigen een docking station handig kan zijn, jaquote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef Jarno het volgende:
Ja okay, maar om volledig te zijn heb je dus:
- video
- toetsenbord
- muis
- geluid
nodig, en dan gebruik je dus wlan ipv rj45. Da's een beste bende kabels bij elkaar.
En ook handig om je USB-stick in te steken als je dat zo nodig vindt..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Trouwens, als je alleen Apple spul hebt loopt je muis via een draadje in je toetsenbord en je toetsenbord via een draadje naar je monitor.
Kun je die settings bij je telefoon niet op GMT+1:00 en bij systeemvoorkeuren->Internationaal. wijzigen? Ik heb die van mij beide gelijk staan en tot nu toe gaat het nog steeds goed dat sync'en tussen m'n macbook en SE K750iquote:Op maandag 19 maart 2007 15:54 schreef Remzz het volgende:
Als ik mijn iCal synchronieer met mijn SE W800i, staan alle tijden een uur later op mijn telefoon... Ik heb geen idee hoe dat komt zowel in de telefoon als op mijn iBook zijn er geen zomertijd settings ofzo... iemand een idee ?
Eh, ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:58 schreef Geqxon het volgende:
Jarno, heb je de iTV kabel al besteld?
Ja.quote:
Omdat ik op de Monster website deze overpriced kabel alleen maar voor de iBook en Powerbook zie staan.quote:
System Preferences?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben opeens mijn Bluetooth icoon kwijt boven in de balk
Hoe kan ik nu mijn bluetooth aanzetten?
Finder relaunchen? Even het "Toon BT status" icoon twee maal aanklikken? Opnieuw inloggen?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Swetsenegger het volgende:
hmz, bt config gevonden. toon bt status staat aan, maar ik zie geen moer in m'n statusbalk
Dat was hetquote:Op maandag 19 maart 2007 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kun je die settings bij je telefoon niet op GMT+1:00 en bij systeemvoorkeuren->Internationaal. wijzigen? Ik heb die van mij beide gelijk staan en tot nu toe gaat het nog steeds goed dat sync'en tussen m'n macbook en SE K750i
Ja heb ik ook regelmatig met mijn iBookquote:Op maandag 19 maart 2007 18:07 schreef Q. het volgende:
Ik word helemaal vrolijk van mn op mn MacBook werken. Is dat normaal.
Heb je 'm op schoot?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:07 schreef Q. het volgende:
Een vraag zonder vraagteken: the horror!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:07 schreef Q. het volgende:
Daar moet ik dus niets van hebbenquote:
steve doet nog even check check double checkquote:Op maandag 19 maart 2007 18:52 schreef Sjoewe het volgende:
En mijn developerstatus is bevestigdNu kan ik vanaf morgen tegen jullie gaan zeuren over waar m'n macbook blijft
Wat moet je nou met een normale mac?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:53 schreef TwyLight het volgende:
praat nu over normale macs, al dat gelul over *books
Mja, ene kant wel andere kant niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Leopard eigenlijk? Beetje de moeite waard om met de aanschaf van een MacBook te wachten tot hij verschijnt?
Mac is superquote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja, ene kant wel andere kant niet.
Niemand weet wanneer leopard precies komt. het kan morgen (figuurlijk) maar het kan ook nog 5 maand duren
Leopard is vet, maar Tiger is ook super
Kun je met 1 upgrade versie eigenlijk 2 macs upgraden?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef TwyLight het volgende:
Mja, ene kant wel andere kant niet.
Niemand weet wanneer leopard precies komt. het kan morgen (figuurlijk) maar het kan ook nog 5 maand duren
Leopard is vet, maar Tiger is ook super
Het is maar gereedschap hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 18:07 schreef Q. het volgende:
Jep, dat kan.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je met 1 upgrade versie eigenlijk 2 macs upgraden?
Woeiquote:Op maandag 19 maart 2007 19:06 schreef Geqxon het volgende:
Jep, dat kan.
Ik denk dat de man wiens auto door een goede fee opeens van een Fiat Panda in een Ferrari wordt veranderd dat niet met je eens is.quote:
Die zijn dan ook wel wat duurder dan ¤1099quote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik denk dat de man wiens auto door een goede fee opeens van een Fiat Panda in een Ferrari wordt veranderd dat niet met je eens is.
Ik dacht meer aan een extra 5 inches, maar het idee is hetzelfde.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik denk dat de man wiens auto door een goede fee opeens van een Fiat Panda in een Ferrari wordt veranderd dat niet met je eens is.
Je hebt een trekschuit?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Net als dat ik een steeksleutel 18 gebruik om mijn ketting te spannen.
Maar wat ik bedoel is het volgende. Het mag dan wel een stuk "gereedschap" zijn, je hebt ook goed en slecht gereedschap. En ik heb een goed stuk gereedschap, en daar ben ik elke dag weer blij mee. Ik ben gewoon erg tevreden met het gereedschap dat ik gekocht heb.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:12 schreef Geqxon het volgende:
Mijn Macbook is geen levend ding, geen lifestyle apparaat, geen elitair verlengstuk van mijn penis, maar enkel een stuk gereedschap om mijn werk uit te voeren. Net als dat ik een steeksleutel 18 gebruik om mijn ketting te spannen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar dan kun je hem net zo goed downloaden
Eens. Je kunt ook (wsl bedoeld als tegengas, maar toch) te nuchter doen hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoel is het volgende. Het mag dan wel een stuk "gereedschap" zijn, je hebt ook goed en slecht gereedschap. En ik heb een goed stuk gereedschap, en daar ben ik elke dag weer blij mee. Ik ben gewoon erg tevreden met het gereedschap dat ik gekocht heb..
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eens. Je kunt ook (wsl bedoeld als tegengas, maar toch) te nuchter doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |