Ben je ziek of gewoon gigantisch aan het uitslapen?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle lui vanuit z'n bed Mac'd...
Mijn zegen heb je. Ik vind dat de mensen in dit topic veel te moeilijk doen over mensen die op onchristelijke tijden nog in bed liggen te internetten.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle lui vanuit z'n bed Mac'd...
Whe, nu denkt straks iedereen dat ik of een of andere werkloze grafteef uit Ondiep ben die 's nachts een beetje mannen afzuigt voor geld.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn meldt zich horizontaal op de bank.
...niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Whe, nu denkt straks iedereen dat ik of een of andere werkloze grafteef uit Ondiep ben die 's nachts een beetje mannen afzuigt voor geld..
Mensen? Je bedoelt Kwekson?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je. Ik vind dat de mensen in dit topic veel te moeilijk doen over mensen die op onchristelijke tijden nog in bed liggen te internetten.
Nouja, ik sluit niet uit dat ik weleens iemand 's nachts afzuig, maar ik woon niet in Ondiep en ik vraag er geen geld voor.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:59 schreef Jarno het volgende:
...niet?
Heb je trouwens je UvAmail al aan de praat in Mail ? Daar had jij toch problemen mee ?quote:
Je zuigt oude mannetjes af in ruil voor Apple producten?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
Nouja, hoe dan ook. Bankliggen, bedliggen én afzuigen is okay. Twee van de drie doe ik sinds ik een MB heb in ieder geval veel meer..
Ja, enigszins. Ontvangen gaat prima, versturen moet ik standaard 'antwoord aan' een ander emailadres meegevenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb je trouwens je UvAmail al aan de praat in Mail ? Daar had jij toch problemen mee ?
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zuigt oude mannetjes af in ruil voor Apple producten?
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:39 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ben je ziek of gewoon gigantisch aan het uitslapen?![]()
Mwoah, beetje tot laat bezoek gehad. Vervolgens maar de wekker uitgezet. Moet vanavond nog wel werken heur!!quote:Op maandag 19 maart 2007 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je. Ik vind dat de mensen in dit topic veel te moeilijk doen over mensen die op onchristelijke tijden nog in bed liggen te internetten.
Gratisch is altijd goedquote:Op maandag 19 maart 2007 14:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, ik sluit niet uit dat ik weleens iemand 's nachts afzuig, maar ik woon niet in Ondiep en ik vraag er geen geld voor..
Mooi, daar zat ik ook aan te denken. Maar wat ik me dus afvroeg:quote:
Is het nu zo dat je bij lid worden alleen de nu current version (10.4 nu) krijgt, of krijg je post elke keer als er een nieuwe versie uitkomt (10.5 over een paar maanden)?quote:Mac OS X and Xcode Tools
Get software for development and testing. Student Members receive the current version of Mac OS X and Xcode via mail along with download access to the latest Xcode updates.
Volgens Nietz, was het elke maand weer een andere geupdate versie.. dus op een gegeven moment zwem je in de Mac OS X DVD's.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:14 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Mooi, daar zat ik ook aan te denken. Maar wat ik me dus afvroeg:
[..]
Is het nu zo dat je bij lid worden alleen de nu current version (10.4 nu) krijgt, of krijg je post elke keer als er een nieuwe versie uitkomt (10.5 over een paar maanden)?
Ik zou dat beest er allang afgeschopt hebben, maar goed ik heb geen kat/poes..quote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef AudreyHepburn het volgende:.
. Filmpje voor kat- en MBPbezitters.
.
.
We hebben de kat hier net verteld dat we op haar gaan stampen en dat ze vervolgens naar het asiel gaat als ze dit gaat proberen.. Het enige wat ze tot nu toe doet is slapen op mijn laptophoesje.
.
Yikes.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:25 schreef AudreyHepburn het volgende:.
. Filmpje voor kat- en MBPbezitters.
.
.
Ahem. Dus wel he. Ik heb weken met schrammen van het spelen op m'n armen gelopen toen we ze net hadden!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef Rock-shocker het volgende:
Tja het is een kitten. Die hebben volgens mij nog niet zulke scherpe nageltjes
En ze kunnen hun nagels ook nog niet intrekkenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ahem. Dus wel he. Ik heb weken met schrammen van het spelen op m'n armen gelopen toen we ze net hadden!
Een klassieker is natuurlijk het 'langs je spijkerbroek omhoog klimmen' gevolgd door het oud-hollandsche 'kat van je spijkerbroek meppen'.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ze kunnen hun nagels ook nog niet intrekken
Dan zal die mafkees ze wel hebben laten manicuren of zo.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ahem. Dus wel he. Ik heb weken met schrammen van het spelen op m'n armen gelopen toen we ze net hadden!
Die gast heeft echt gewoon geld teveel, blijkbaar stond z'n Macbook Pro C2D 17" widescreen alweer in bestelling, dus deze was voor em afgeschrevenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het enige dat deze hier heeft is dat ze bij mij op schoot wil komen liggen als ik op de bank zit te internetten omdat ze jaloers is dat de iBook meer aandacht krijgt dan zij.
Maar echt, bij dat filmpje. Ik voelde gewoon fysieke pijn voor die arme MBP..
Dat spijkerbroek ging nog wel totdat mijn kitten, die dat ritueel elke ochtend uitvoerde, het ook deed toen ik nog in slechts mijn geile slip gekleed bij het aanrecht stondquote:Op maandag 19 maart 2007 14:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een klassieker is natuurlijk het 'langs je spijkerbroek omhoog klimmen' gevolgd door het oud-hollandsche 'kat van je spijkerbroek meppen'..
Ohja, dat heeft vrouwlief ook een keer gehad geloof ik, maar dan met een pyamabroek ofzo. Of in ieder geval iets minder stevigs dan een spijkerbroek. Not good.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat spijkerbroek ging nog wel totdat mijn kitten, die dat ritueel elke ochtend uitvoerde, het ook deed toen ik nog in slechts mijn geile slip gekleed bij het aanrecht stond.
Nee precies... Hij kwam tot mijn knie voordat ik hem goed kon raken met de volle vuistquote:Op maandag 19 maart 2007 14:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja, dat heeft vrouwlief ook een keer gehad geloof ik, maar dan met een pyamabroek ofzo. Of in ieder geval iets minder stevigs dan een spijkerbroek. Not good.
Die 17" MBP is echt een fucking dienbladquote:Op maandag 19 maart 2007 14:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die gast heeft echt gewoon geld teveel, blijkbaar stond z'n Macbook Pro C2D 17" widescreen alweer in bestelling, dus deze was voor em afgeschreven![]()
Vrijdag op de Cebit echt bergen met 17 inch (en naar ik neem soms 19 inch!) laptops gezien. Da's toch niet leuk meer? Ik bedoel, dat neem je toch niet meer mee?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die 17" MBP is echt een fucking dienblad
Bij het bedrijf waar ik af en toe werk staan allemaal 17" VAIO's voor de 3d'ers. Wat een ondingen.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vrijdag op de Cebit echt bergen met 17 inch (en naar ik neem soms 19 inch!) laptops gezien. Da's toch niet leuk meer? Ik bedoel, dat neem je toch niet meer mee?
Ja en ik ken een meisje die hele tijd loopt te zeuren dat ze geen geld heeft en vervolgens dus een aantal maanden geleden met zo'n ding kwam aanzeulen. Onder het motto: Ja ik had em nodig voor m'n werk...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die 17" MBP is echt een fucking dienblad
Ze zegt dat ze grafisch illustrator is, maar eerlijk gezegd heb ik nog maar weinig werk van d'r gezien..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik zou echt niet zo'n ding hoeven. Als er een 13" MBP zou zijn kocht ik die wel.
Thuis hangt er toch een externe display aan.
En dat mokkel vast alleen een beetje typen, msn' en en hyves lezen op die MBP
Apple niet. 3rd party wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:03 schreef Jarno het volgende:
Een écht dockingstation kent Apple niet he? Sowieso heeft de MB hier geen connector voor, hoe zit dat met de MBP's?
Apple is meer van de draadloos geloof ik: je koopt maar een BlueTooth toetsenbord en muis en een AirPort stationnetje. Dan heb je alleen nog stroom en beeld nodig. Ik kan niet zeggen dat ik een docking station echt mis, eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:03 schreef Jarno het volgende:
Een écht dockingstation kent Apple niet he? Sowieso heeft de MB hier geen connector voor, hoe zit dat met de MBP's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |