Omg schele hondenlul ben ik ook, ik zoch al zó lang naar een wit kabeltje mini dvi -> vgaquote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
Mini DVI->DVI kabel
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=16401925&nplm=M9321
Of
[afbeelding]
Mini DVI-VGA kabel
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=16401924&nplm=M9320
Apple Only trouwens...
Frontrow rules vaak, maar gisteren had ik 'm voor het eerst aan mijn TV hangen en werd het toch wel behoorlijk minder:quote:Op maandag 19 maart 2007 19:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eens. Je kunt ook (wsl bedoeld als tegengas, maar toch) te nuchter doen hoor.
Ohja, Frontrow rules. Kan niet wachten tot m'n kabel er is (en er nieuwe afleveringen van 24 en Lost zijn).
Nee, volgens mij bedoelt -ie dat ze er alleen van Apple zijn. Als merk dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef TwyLight het volgende:
maar wat bedoel je met Apple only? dus die vga kan niet in mijn lcd?
Pluspunt tochquote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, volgens mij bedoelt -ie dat ze er alleen van Apple zijn. Als merk dus.
Oh, mijn mening was ook alleen maar gebaseerd op wat ik nu zie hoor. Als ik 'm straks ook echt aan de tv hang zal er vast ook van alles te mopperen zijn (of hopelijk niet)... Maar wat ik nu voornamelijk geweldig vind, is de eenvoud van het hele systeem en hoe het samenwerkt met iTunes, iPhoto, etc.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Niet onverdeeld positief, het is echt niet helemaal af / goed getest wat mij betreft.
Boeien. Ik heb toch nog een 4:3 tv.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Zolang frontrow geen 16:9 over PAL ondersteund sucked het.
En een kijk-mij-eens-een-lange-lul-dan-wel-enorm-vochtig-dooschje-hebben apparaat....quote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef Jarno het volgende:
Ik zie mijn MacBook trouwens helemaal niet als 'gereedschap'. Daar heb een (HP) laptop van de baas voor. Mijn MacBook is een hangbank-internet/mail-ding. Een draagbaar media center (kennelijk). Een even-snel-een-foto-album-maken-apparaat.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:01 schreef Rockford het volgende:
hoe doe je dat die smiley met dat handje?
Frontrow ondersteund geen breedbeel over een PAl resolutie (5:4 / 4:3 oid).quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Boeien. Ik heb toch nog een 4:3 tv.
En je mening als feit verkondigen maakt het nog niet waar.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Boeien. Ik heb toch nog een 4:3 tv.
En je mening als feit verkondigen maakt het nog niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |