sepoquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:
En ik?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Ze is veel te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien...vind ik.
dat zei je al. Slijmbalquote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Ze is veel te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien...vind ik.
Niemand is te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Scorpie het volgende:
*puppy eyes doetquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Ladidadida het volgende:
HahaHm, eerst even eten en nadenken..!
ja, gewoon als begroetingsritueelquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niemand is te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien.
Zou een gewoonte moeten zijn in mijn ogen.
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:
En ik?
Inderdaad, als iemand leuker is zijn de tieten ook interessanter dan als er een rotkop aan vast zit.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Lang niet zat.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
Je ziet wel een beeeetje tiet in fobo..
Pff, waar denk je dat god tieten voor gemaakt heeft? Om baby's melk te geven zeker?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef mrbomb het volgende:
Dat gaat God zeker niet goed vinden
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
staphorst?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef mrbomb het volgende:
Dat gaat God zeker niet goed vinden
waar ligt dat nou weerquote:Hazerswoude
*fobo checktquote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom zou hij ons dan de nutricia gegeven hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pff, waar denk je dat god tieten voor gemaakt heeft? Om baby's melk te geven zeker? [afbeelding].
dat mag ik dan weer welquote:Op maandag 19 maart 2007 18:05 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
idd, kansloos puberaal gedrag
waarom zou god uberhaupt bestaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij ons dan de nutricia gegeven hebben
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij ons dan de nutricia gegeven hebben
Je verliest na je puberteit toch niet de interesse in een stel goede tieten?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:05 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
idd, kansloos puberaal gedrag
Dankjequote:
quote:
gaat niet over jou. Laat jij ze maar eens zien ipv dat gemekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op maandag 19 maart 2007 18:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In dat geval is het sowieso geen probleem om tieten te laten zien.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:10 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
gaat niet over jou. Laat jij ze maar eens zien ipv dat gemekker
Jij bent niet lief. Geen tieten voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
ben ik wel lief? (*nog steeds puppy eyes doet)quote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij bent niet lief. Geen tieten voor jou!
En, hoe werkt dat tot nu toe voor je uit McD?quote:
Wel lief maar nog niet echt complimenteus..quote:Op maandag 19 maart 2007 18:12 schreef isama het volgende:
[..]
ben ik wel lief? (*nog steeds puppy eyes doet)
Ik heb er één keer succes mee gehad.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En, hoe werkt dat tot nu toe voor je uit McD?
't is handiger als je dat soort dingen ff pmtquote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef KansloosForEver het volgende:
Isama, je moet zeggen dat Assen een mooie stad is.
Vrouwen houden toch van eerlijkheid?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef KansloosForEver het volgende:
Isama, je moet zeggen dat Assen een mooie stad is.
Wat een jongen al niet doen voor een paar tieten..quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Heey isama, jij zei dat je nooit topics zou openen
hoi!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef guitarist.nl het volgende:
je kan toch gewoon spelen dat je dat meentquote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrouwen houden toch van eerlijkheid?
Jij liet je tieten zien?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb er één keer succes mee gehad.
Maar meestal gaat het zo dat één iemand (meestal ik) "JE MOET NIET LACHEN" schreeuwt, en de rest dan volgt met "JE MOET JE TIETEN LATEN ZIEN!"
Overigens was de directrice van me school er niet zo gecharmeerd van dat ik dat deed
Klopt, wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef isama het volgende:
assen is een mooie stad
Nood breekt wetten.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Dat kan, je kan ook eerlijk zijn. Ik hou niet zo van liegen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:17 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
je kan toch gewoon spelen dat je dat meent![]()
dat moest...quote:Op maandag 19 maart 2007 18:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, wat wil je daarmee zeggen?
Neuh, ik riep "je moet niet lachen", waarna 60 eerstejaars volgden met "je moet je tieten laten zien"quote:
Dan moet je juist je shirt omhoog doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neuh, ik riep "je moet niet lachen", waarna 60 eerstejaars volgden met "je moet je tieten laten zien"
Daarna stelde ze zich voor. Toen ging ik maar een beetje onderuit zitten zodat ze me niet meer zo goed kon zien
was de op niet duidelijk genoeg dan?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou, eerst maar eens die tieten he...
snijd ze eraf als je ze vies vindquote:Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef Viswijfje het volgende:
t blijft maar door kuvvelen over tieten heee
BAH!!!![]()
Scheer je weg uit mijn tietentopicquote:Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef Viswijfje het volgende:
t blijft maar door kuvvelen over tieten heee
BAH!!!![]()
wat jij zegtquote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Scheer je weg uit mijn tietentopic![]()
je hebt er gewoon geen!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Scheer je weg uit mijn tietentopic![]()
Zeker wel. Mooiere dan jij ooit zult mogen aanschouwen/bezitten.quote:
mag ik ze aanschouwen?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zeker wel. Mooiere dan jij ooit zult mogen aanschouwen/bezitten.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee joh, niet van mij in ieder gevalquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh, niet van mij in ieder geval
Pfff, dat zal ik maar nie zo hard zegge hoor!!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
post ze dan!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Pfff, dat zal ik maar nie zo hard zegge hoor!!
Met mijne mankeert ook niks!!!
Maar de mijne zijn simpelweg het mooistquote:Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Pfff, dat zal ik maar nie zo hard zegge hoor!!
Met mijne mankeert ook niks!!!
daar wil ik ook nog bewijs van zienquote:Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar de mijne zijn simpelweg het mooist![]()
Hee, dat is niet waar. Jij vroeg of je er één moest maken.quote:
quote:
en toen zei jij dat je er een wouquote:Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hee, dat is niet waar. Jij vroeg of je er één moest maken.
Je hebt geen ideequote:
Je hebt geen idee hoe trots ik op je benquote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Hejj...ik lurk niet meer, heb je dat gemerkt?
Goed he!![]()
![]()
Spoel jij je mond eens heel gauw met zeep! En blijf meteen maar op je kamer, voor jou is je bedtijd nu al ingegaan!quote:
Denk je dat dat alles is wat ervoor nodig is?quote:
Ja mamaquote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
Spoel jij je mond eens heel gauw met zeep! En blijf meteen maar op je kamer, voor jou is je bedtijd nu al ingegaan!
In ONZ? jaquote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Denk je dat dat alles is wat ervoor nodig is?
ik heb het met een heel topic nog niet voor mekaarquote:
Preutsquote:Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef isama het volgende:
[..]
ik heb het met een heel topic nog niet voor mekaar![]()
Alsof jij het wel voor elkaar krijgtquote:
.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef hardromacore het volgende:
gods wegen zijn ondergrondelijk..
En jij ookquote:
Ik had het over jouquote:Op maandag 19 maart 2007 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof jij het wel voor elkaar krijgt![]()
Geslacht: Manquote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef hardromacore het volgende:
iemand interesse in mijn tieten??
jij bent man, dus nee.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef hardromacore het volgende:
iemand interesse in mijn tieten??
Want?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:16 schreef miodzio het volgende:
Maar idd, ik krijg het ook niet voor elkaar. En das maar goed ook
Dat zou mijn beeld van jou ernstig schaden. Meisjes die zomaar hun tieten op internet posten vind ik niet respectabelquote:
zolang het niet mijn vriendin, moeder of zusje is, vind ik het wel respectabel hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat zou mijn beeld van jou ernstig schaden. Meisjes die zomaar hun tieten op internet posten vind ik niet respectabel. Jwt.
Oh, dus je bent eigenlijk best wel lief?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat zou mijn beeld van jou ernstig schaden. Meisjes die zomaar hun tieten op internet posten vind ik niet respectabel. Jwt.
ik ookquote:Op maandag 19 maart 2007 19:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
zolang het niet mijn vriendin, moeder of zusje is, vind ik het wel respectabel hoor![]()
Ja. In onzin doe ik me anders voor om respect te krijgen van mijn homiesquote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, dus je bent eigenlijk best wel lief?
Maar nu laat je een beetje je ware ik zienquote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ja. In onzin doe ik me anders voor om respect te krijgen van mijn homies![]()
ik laat al de hele dag mijn ware zelf zien!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar nu laat je een beetje je ware ik zien![]()
Dat vind ik tiet-waardig![]()
goed idee!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan zelfs die poll nog in de OP van dit topic zetten
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, heb toch gezegd dat het niet zo makkelijk ging?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, heb toch gezegd dat het niet zo makkelijk ging?
Beloofd is beloofdquote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet beloofd dat je ze kreeg. Alleen dat je een puntje hebt gescoord door lief te zijnquote:
Ah oké daar doe ik het voorquote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet beloofd dat je ze kreeg. Alleen dat je een puntje hebt gescoord door lief te zijn![]()
Zullen we anders neuken, en dan mag je je bh aanhoudenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet beloofd dat je ze kreeg. Alleen dat je een puntje hebt gescoord door lief te zijn![]()
Hahaha. Okee, jij bent grappig, ook puntje voor jouquote:Op maandag 19 maart 2007 19:59 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Zullen we anders neuken, en dan mag je je bh aanhouden
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hahaha. Okee, jij bent grappig, ook puntje voor jou
dat maakt het alweer een beetje beterquote:
Nou, Kanloos 1, miodzio 1, en vooruit, jij ook 1 voor dit topic.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef isama het volgende:
op hoeveel punten staan we nu dan?
Ja, mee eens, maar ja, wat doe je eraan?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef Obscurus het volgende:
Wel een beetje een vaag topic
Vind je ook niet Juf Ladidadida?
Niet meer reagerenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar ja, wat doe je eraan?
en dan?quote:
en een meerderheid voor.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, Kanloos 1, miodzio 1, en vooruit, jij ook 1 voor dit topic.
En verder een boel stemmen tegen tieten laten zien.
Maar een derde tegen.quote:
Fender Fan is volgens mij best omkoopbaarquote:Op maandag 19 maart 2007 20:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar ja, wat doe je eraan?
Wie?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:13 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Fender Fan is volgens mij best omkoopbaarIs je topic ook zo weg
![]()
Bengelend?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar blijven de foto's van de twee ondeugende, bengelende rakkers?
http://fotoboek.fok.nl/guitarist.nl die!quote:
hij kan geen slotjes zetten.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef Obscurus het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/guitarist.nl die!
bewijs het tegendeel!quote:
Hij kan vast wel in de database komenquote:
En dan moet ik hem omkopen dat ie dit topic dichtgooit?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:26 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Hij kan vast wel in de database komen
ja, dat kan je proberen, maar hij kan geen slotje zetten of topics weggooien, het fotoboek is zijn domein.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan moet ik hem omkopen dat ie dit topic dichtgooit?
Slaap lekker lief stalkertje van mequote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef Obscurus het volgende:
Juf Ladidadida, ik verlaat je weer voor vandaag. Tijd om de gitaar weer te pakken.
NightNight![]()
ik ga ook maar slapenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Slaap lekker lief stalkertje van me![]()
Dat kan je wel zeggenquote:Op zondag 23 september 2007 00:04 schreef miodzio het volgende:
kickkut
het gaat idd helemaal nergens overquote:Op zondag 23 september 2007 11:32 schreef Nielsch het volgende:
Dit ging toch over jouw tieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |