Denk je dat dat alles is wat ervoor nodig is?quote:
Ja mamaquote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
Spoel jij je mond eens heel gauw met zeep! En blijf meteen maar op je kamer, voor jou is je bedtijd nu al ingegaan!
In ONZ? jaquote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Denk je dat dat alles is wat ervoor nodig is?
ik heb het met een heel topic nog niet voor mekaarquote:
Preutsquote:Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef isama het volgende:
[..]
ik heb het met een heel topic nog niet voor mekaar![]()
Alsof jij het wel voor elkaar krijgtquote:
.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef hardromacore het volgende:
gods wegen zijn ondergrondelijk..
En jij ookquote:
Ik had het over jouquote:Op maandag 19 maart 2007 19:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof jij het wel voor elkaar krijgt![]()
Geslacht: Manquote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef hardromacore het volgende:
iemand interesse in mijn tieten??
jij bent man, dus nee.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef hardromacore het volgende:
iemand interesse in mijn tieten??
Want?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:16 schreef miodzio het volgende:
Maar idd, ik krijg het ook niet voor elkaar. En das maar goed ook
Dat zou mijn beeld van jou ernstig schaden. Meisjes die zomaar hun tieten op internet posten vind ik niet respectabelquote:
zolang het niet mijn vriendin, moeder of zusje is, vind ik het wel respectabel hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat zou mijn beeld van jou ernstig schaden. Meisjes die zomaar hun tieten op internet posten vind ik niet respectabel. Jwt.
Oh, dus je bent eigenlijk best wel lief?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat zou mijn beeld van jou ernstig schaden. Meisjes die zomaar hun tieten op internet posten vind ik niet respectabel. Jwt.
ik ookquote:Op maandag 19 maart 2007 19:26 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
zolang het niet mijn vriendin, moeder of zusje is, vind ik het wel respectabel hoor![]()
Ja. In onzin doe ik me anders voor om respect te krijgen van mijn homiesquote:Op maandag 19 maart 2007 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, dus je bent eigenlijk best wel lief?
Maar nu laat je een beetje je ware ik zienquote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ja. In onzin doe ik me anders voor om respect te krijgen van mijn homies![]()
ik laat al de hele dag mijn ware zelf zien!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar nu laat je een beetje je ware ik zien![]()
Dat vind ik tiet-waardig![]()
goed idee!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan zelfs die poll nog in de OP van dit topic zetten
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, heb toch gezegd dat het niet zo makkelijk ging?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, heb toch gezegd dat het niet zo makkelijk ging?
Beloofd is beloofdquote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet beloofd dat je ze kreeg. Alleen dat je een puntje hebt gescoord door lief te zijnquote:
Ah oké daar doe ik het voorquote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet beloofd dat je ze kreeg. Alleen dat je een puntje hebt gescoord door lief te zijn![]()
Zullen we anders neuken, en dan mag je je bh aanhoudenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet beloofd dat je ze kreeg. Alleen dat je een puntje hebt gescoord door lief te zijn![]()
Hahaha. Okee, jij bent grappig, ook puntje voor jouquote:Op maandag 19 maart 2007 19:59 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Zullen we anders neuken, en dan mag je je bh aanhouden
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hahaha. Okee, jij bent grappig, ook puntje voor jou
dat maakt het alweer een beetje beterquote:
Nou, Kanloos 1, miodzio 1, en vooruit, jij ook 1 voor dit topic.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef isama het volgende:
op hoeveel punten staan we nu dan?
Ja, mee eens, maar ja, wat doe je eraan?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef Obscurus het volgende:
Wel een beetje een vaag topic
Vind je ook niet Juf Ladidadida?
Niet meer reagerenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar ja, wat doe je eraan?
en dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |