sepoquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:
En ik?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Ze is veel te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien...vind ik.
dat zei je al. Slijmbalquote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Ze is veel te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien...vind ik.
Niemand is te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Scorpie het volgende:
*puppy eyes doetquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Ladidadida het volgende:
HahaHm, eerst even eten en nadenken..!
ja, gewoon als begroetingsritueelquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niemand is te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien.
Zou een gewoonte moeten zijn in mijn ogen.
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:
En ik?
Inderdaad, als iemand leuker is zijn de tieten ook interessanter dan als er een rotkop aan vast zit.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Lang niet zat.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
Je ziet wel een beeeetje tiet in fobo..
Pff, waar denk je dat god tieten voor gemaakt heeft? Om baby's melk te geven zeker?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef mrbomb het volgende:
Dat gaat God zeker niet goed vinden
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
staphorst?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef mrbomb het volgende:
Dat gaat God zeker niet goed vinden
waar ligt dat nou weerquote:Hazerswoude
*fobo checktquote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom zou hij ons dan de nutricia gegeven hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pff, waar denk je dat god tieten voor gemaakt heeft? Om baby's melk te geven zeker? [afbeelding].
dat mag ik dan weer welquote:Op maandag 19 maart 2007 18:05 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
idd, kansloos puberaal gedrag
waarom zou god uberhaupt bestaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij ons dan de nutricia gegeven hebben
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom zou hij ons dan de nutricia gegeven hebben
Je verliest na je puberteit toch niet de interesse in een stel goede tieten?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:05 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
idd, kansloos puberaal gedrag
Dankjequote:
quote:
gaat niet over jou. Laat jij ze maar eens zien ipv dat gemekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op maandag 19 maart 2007 18:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In dat geval is het sowieso geen probleem om tieten te laten zien.
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:10 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
gaat niet over jou. Laat jij ze maar eens zien ipv dat gemekker
Jij bent niet lief. Geen tieten voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
ben ik wel lief? (*nog steeds puppy eyes doet)quote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij bent niet lief. Geen tieten voor jou!
En, hoe werkt dat tot nu toe voor je uit McD?quote:
Wel lief maar nog niet echt complimenteus..quote:Op maandag 19 maart 2007 18:12 schreef isama het volgende:
[..]
ben ik wel lief? (*nog steeds puppy eyes doet)
Ik heb er één keer succes mee gehad.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En, hoe werkt dat tot nu toe voor je uit McD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |