sepoquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:
En ik?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Ze is veel te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien...vind ik.
dat zei je al. Slijmbalquote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Ze is veel te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien...vind ik.
Niemand is te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Scorpie het volgende:
*puppy eyes doetquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Ladidadida het volgende:
HahaHm, eerst even eten en nadenken..!
ja, gewoon als begroetingsritueelquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niemand is te leuk om zomaar haar tieten aan jan en allemaal te laten zien.
Zou een gewoonte moeten zijn in mijn ogen.
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef mcDavid het volgende:
En ik?
Inderdaad, als iemand leuker is zijn de tieten ook interessanter dan als er een rotkop aan vast zit.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Lang niet zat.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
Je ziet wel een beeeetje tiet in fobo..
Pff, waar denk je dat god tieten voor gemaakt heeft? Om baby's melk te geven zeker?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef mrbomb het volgende:
Dat gaat God zeker niet goed vinden
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
Je ziet wel een beeeetje tiet in fobo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |