Pff wat heb jij een mazzelquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef twi het volgende:
WTF, volgende week al beker? Ik dacht de week erop pas
[..]
2e ronde beker, here I come
gelukkig volgende week al, eigenlijk valt dat tussenseizoen best meequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe de neuk kan dat? VIII t/m plaats 5 spelen toch beker, niet meer teams?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef -J-D- het volgende:
Moet tegen een IX-team in de beker! Dat wordt aanpoten!
Dit wordt mn vijfde..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:36 schreef Yankee_One het volgende:
ik speel voor het eerst uit in de beker
Ik in VII..quote:
kansen krijg je mede over het middenveld. misschien opteren om maar één vleugel aanvallend te zetten en de andere vleugel als extra middenvelder neer te zetten om zo wat meer kansen te creeren. doe dit alleen als je met die 2e vleugel toch niet door de verdediging zou komen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Heb nu wel een vraagje... ik speelde vanavond 5-4-1 zonder counter tegen een ijzersterke verdediging... zo zal het ook in mijn eerste competitiewedstrijd gaan.... ik had mijn vleugels aanvallend gezet maar ik heb geen enkele kans gecreeerd.... in mijn competitiewedstrijd zal ik waarschijnlijk wel het middenveld net in handen hebben, maar betekent dat dan ook dat ik wel kansen krijg![]()
Of kan ik beter counteren en zorgen dat mijn middenveld zwakker is![]()
Ja dat is inderdaad een mogelijkheid... andere mogelijkheid is 5-3-2 en counterenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kansen krijg je mede over het middenveld. misschien opteren om maar één vleugel aanvallend te zetten en de andere vleugel als extra middenvelder neer te zetten om zo wat meer kansen te creeren. doe dit alleen als je met die 2e vleugel toch niet door de verdediging zou komen..
ik persoonlijk ben geen fan van 541 counter omdat je aanval zo ruk is dan, dat je middenveld sterker is kan me niet zoveel schelen danquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een mogelijkheid... andere mogelijkheid is 5-3-2 en counterendan haal ik waarschijnlijk zo'n 35 tot 40% balbezit
Nee ik ben er vanavond achtergekomen dat je aanval met 5-4-1 te zwak is.... daarom is 5-3-2 counter waarschijnlijk de beste optie...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik persoonlijk ben geen fan van 541 counter omdat je aanval zo ruk is dan, dat je middenveld sterker is kan me niet zoveel schelen dan
Het verschil tussen 35% en 40% is wel behoorlijk groot trouwens. Tegen 35% maak ik me als PM-trainer eigenlijk weinig zorgen, ook al is de verdediging iets sterker. Meestal probeer ik dan één goede vleugelkant te ritselen, wat niet zo heel moeilijk is, en dan kom ik er wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ben er vanavond achtergekomen dat je aanval met 5-4-1 te zwak is.... daarom is 5-3-2 counter waarschijnlijk de beste optie...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 06:47 schreef Garudo het volgende:
Hattrick gaat straks down tot ongeveer 12 uur s'middags. Ik geloof vanwege de nieuwe jeugdteams en opleiding![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:47 schreef sjakie007 het volgende:
Misschien een uur en één kwartier. Afwachten geblazen dus. Ik zit nog net niet met een bak popcorn te verkneukelen achter de pc maar het hangt er tegenaan.
lucker..quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig jaar, toen had ik pas geluk. Iets van 190 hatstats tegen de 100 van mij, en ik won met 4-2 ofzoquote:
Als ik et zo bekijk is de nieuwe jeugdopleiding nog niet beschikbaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig jaar, toen had ik pas geluk. Iets van 190 hatstats tegen de 100 van mij, en ik won met 4-2 ofzoDie gast was helemaal beteuterd, hij wilde als 5e klasser eindelijk ver komen in de beker
Zou de nieuwe jeugdopleiding straks na de downtime toegankelijk zijn?Of zullen we moeten wachten tot maandag
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef Lennox het volgende:
22-03-2007
Je bent van training veranderd.
Bijna de koei award in de wacht kunnen slepen. Met 2-3-5 schiet verdedigen trainen niet echt op.
wel weer leuk jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
speaking of which, komen er awards dit seizoen?
is dat niet hetzelfde?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wel weer leuk ja
misschien even een brainstorm sessie houden op het forum?
koei natuurlijk
schlemiel van het seizoen
meeste vooruitgang
beste performance
leukste trainees
...
pechvogel ipv schlemiel danquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde?
suggesties:
-meest creatieve trainingsaanpak
-meeste nederlanders (in de basiself zou ik dan doen) (PVV award?)
-meest rendabeld gespeeld (weinig hatstats tov je tegenstander, over een heel seizoen gezien) (PSV award?)
Dat is mijn grootste hekelpunt richting de hattrickdevs... zo slecht qua informatie... ja kan geen lange termijn planning doen, want op de een of andere manier weten ze het altijd weer te verneuken....quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef sjakie007 het volgende:
Ik zie er ook nog niks over staan. Erg jammer de informatievoorziening zo slecht is eigenlijk.
Helemaal mee eensch.. Ik heb echt nog verder helemaal geen informatie gezien over die nieuwe jeugdopleiding of wat dan ook... Die informatie wordt zooo slecht verspreid.. waarom kan dat niet op de hoofdpagina of zo ipv zo iets sufs als dat de hattricknacht ook een uurtje korter wordt...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste hekelpunt richting de hattrickdevs... zo slecht qua informatie... ja kan geen lange termijn planning doen, want op de een of andere manier weten ze het altijd weer te verneuken....
2e fokcup is goede concurrentie lijkt me zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik win de award van relatief beste performance wel
Eerste seizoen in de V en gelijk 2e
heb van de week een friendly met 10-0 verloren is dat ook goed voor de award?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef Lennox het volgende:
22-03-2007
Je bent van training veranderd.
Bijna de koei award in de wacht kunnen slepen. Met 2-3-5 schiet verdedigen trainen niet echt op.
Eerste seizoen ooit en gelijk 2e.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef -J-D- het volgende:
Ik win de award van relatief beste performance wel
Eerste seizoen in de V en gelijk 2e
Dat was ik ook.. in IX.. en daarna 3x 1e en 3x gepromoveerd (VIII, VII, VI) ....quote:
idd... suffe zomertijdquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch.. Ik heb echt nog verder helemaal geen informatie gezien over die nieuwe jeugdopleiding of wat dan ook... Die informatie wordt zooo slecht verspreid.. waarom kan dat niet op de hoofdpagina of zo ipv zo iets sufs als dat de hattricknacht ook een uurtje korter wordt...
meeste buitenlanders? --> Aboutaleb award?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef Yankee_One het volgende:
PVV award is wel een mooie trouwens![]()
Fróði á Gørðunum van de Faroer eilanden of zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef rompompom het volgende:
Ik vond die award voor belachelijkste spelersnaam wel grappig, of heeft JD die IJslander nog steeds in de gelederen? Dan is het niet zo spannend namelijk..
Ik was er dichtbij.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Fróði á Gørðunum van de Faroer eilanden of zo
quote:923 van de 923 berichten door CHF-phmpruim [Hattrick Supporter] 22-03-2007 om 21:11
Gefeliciteerd, je hebt de Unofficial Dutch Hattrick Cup veroverd.
zolang je geen wedstrijden van Nederlandse ploegen verliest (alle wedstrijden tellen), blijft de cup in je bezit.
zie voor meer info het Nederland-forum.
Wtf is dit voor een onzin?quote:geinspireerd door (3312527.1) op global heb ik de Unofficial Dutch Hattrick Cup uitgezocht.
Wat houdt dat in?
ik heb de eerste wedstrijd die er in HT gespeeld is tussen 2 Nederlandse teams genomen. Ik heb naar de volgende wedstrijd van de winnaar gekeken. Vervolgens naar de winnaar van die wedstrijd, enz. Steeds als je verliest gaat de cup naar het team waar je van verliest.
De eerste Nederlandse HT-wedstrijd is:
21-03-2001 (friendly) Stiphout Vooruit – Exotics 2-1
ik heb 1 beperking gemaakt: wedstrijden van botteams (computergestuurde teams) tellen niet mee (ook niet als slechts 1 van de teams bot is).
Daarnaast tellen logischerwijs ook de internationale friendlies niet mee...
als iedereen een beetje geduld heeft dan komen de resultaten zodadelijk hieronder te staan. Ga in de tussentijd het topic op Global maar lezen
mijn countervaardigheid is goed, creeer je dan kansen ongeacht het percentage balbezit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef Yankee_One het volgende:
counter 532
Nieuwe spits die m'n counters er in moet schoppen,quote:Vytautas Kyburys
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Lietuva
Total Skill Index (TSI): 7 040
Loon: 3 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: matig
quote:Massimiliano Lanzarini
TSI = 4 510, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend +5
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Dan daalt-ie maandag vast weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:50 schreef Grumpey het volgende:
bij mijs is iedereen flink gestegen in stamina....1 middenvelder zelfs van passable naar excellent, dus dat is nog eens tof
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:58 schreef Lennox het volgende:
1 stijger in passen, maar wel gelijk een hele lekkere:
[..]
heeft die u20 gast sinds zijn blessure nog wel eens gespeeld voor Andorra?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef maniack28 het volgende:
Conditie: 17 (+17/-)
TSI: 26920 (+27360/-440)
Vorm: -2 (+3/-5)
Nog 1 week conditie, want mn basismids zitten op goed conditie nu en dat is te laag
Een conditietraining beïnvloed de achtergrond vorm niet volgens mij, dus dat zal wel loslopen allemaal. Mijn vorm is bij m'n basis nog 6.1 na de eerste conditietraining, dus ik heb er vertrouwen in dat ik met een fatsoenlijke vorm aan de competitie kan beginnen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
sinds tijden weer een fatsoenlijke vormstijging, +6/-1, hoewel de vorm er wel goed af zal gaan volgende week, ga nu een weekje conditie doen
en scoren +2
dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een conditietraining beïnvloed de achtergrond vorm niet volgens mij, dus dat zal wel loslopen allemaal. Mijn vorm is bij m'n basis nog 6.1 na de eerste conditietraining, dus ik heb er vertrouwen in dat ik met een fatsoenlijke vorm aan de competitie kan beginnen!.
Same here, 3x formidabel en 1x uitstekend..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef -J-D- het volgende:
Na 1 weekje conditietraining is het weer genoeg2 op uitstekend, 2 op formi op het middenveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |