HT Ratings.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef Zwoerd het volgende:
Welk programma kun je trouwens het beste gebuiken om je trainingsresultaten enzo te bekijken?
Ze komen pas donderdag terug.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:12 schreef truStie het volgende:
Die van mij zijn vast alweer op de terugweg vanuit Griekenland.. 1-1 gelijk gespeelt en even m'n nieuwe opstelling geprobeerd.
Transaviaquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:17 schreef truStie het volgende:
Oh dan chille ze vast ff op het strand ofzo
is dat geen onnatuurlijke opstelling waardoor je training verliestquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:18 schreef Lennox het volgende:
2-5-3 vandaag. Hopen op een paar leuke stijgers. Meesten gaan naar +2![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
is dat geen onnatuurlijke opstelling waardoor je training verliest
Beter Transavia dan Onur Air, die zitten daar ook in de buurt namelijk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Transavia![]()
= vertraging
![]()
2-5-3 vandaag. Hopen op een paar leuke stijgers. Meesten gaan naar +2![]()
Nee, je kan alleen geen ervaring doen met die opstelling en er kan verwarring ontstaan. Maar voor de trainig is dit een geldige opstelling.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
is dat geen onnatuurlijke opstelling waardoor je training verliest
En voor je tegenstander wordt t waarschijnlijk een makkelijke..quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen geen ervaring doen met die opstelling en er kan verwarring ontstaan. Maar voor de trainig is dit een geldige opstelling.
quote:The Reina's - The Yanks (20 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Ach ja, daarvoor is het een vriendschappelijke wedstrijd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef MacMauser het volgende:
[..]
En voor je tegenstander wordt t waarschijnlijk een makkelijke..![]()
![]()
Haha... Waarschijnlijk heette de scheids Braamhaar, die een juichend gebaar maakte toen jouw supporter het veld op rende.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef Lennox het volgende:
Ik krijg net het bericht dat een gestoorde F.K. Partizan fan de scheidsrechter en de gehele selectie van Maus United heeft uitgemoord.
Nieuwe teksten of zo?quote:Miep, miep, mwhieuuwwww... daar gaat roadrunner Zbyszek Rzeszutko vlot voorbij Diyan Mihaylov om daarna de 3 - 0 binnen te leggen in de 37e minuut.
Wat een discriminatie...quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:48 schreef -J-D- het volgende:
Het gaat van hoog naar laag.
Eerst krijgen de thuisteams die in de I, II en III spelen verslag, daarna de IV en V, en dan V en VI en als laatste de laagste divisies.
Vandaar dus.
Als je dus snel verslag wil, moet je tegen een hoog team spelen en dan in hun stadion.
Daar gaan mn trainies :quote:Smilings
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
en dit :quote:na een gemene trap tegen zijn schenen moest RKDEO-speler Stefan Ståhlbo in de 73e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Gunnar Erik Nordby.
Hey SW Roep je spelers ff tot de ordequote:RKDEO-speler Petricã Avram kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 77e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Vic Le Clercq moest laten vervangen.
Daar lijkt het inderdaad op. Ik heb een veel sterkere tegenstander dan alltid had voorspeld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Lennox het volgende:
Godver. Die bekerloting van Altid klopte dan niet?
Ik zit in hetzelfde schuitje. Alleen van bekende klopt ie wel weer gewoonquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Ik heb een veel sterkere tegenstander dan alltid had voorspeld.
En terecht!!quote:Trappers moest in de 87e minuut met een man minder door, omdat Jan-Piet Paulides rood kreeg na een zware, volkomen onnodige overtreding
bij mij wel gewoon...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Lennox het volgende:
Godver. Die bekerloting van Altid klopte dan niet?
waar zie je je hatstatsquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:53 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb 1-1 gespeeld tegen KaheemSaid. Wel verrassend dat ik in het tussenseizoen een hatstatrecord haal:
HatStats 173
Verdediging 92
Middenveld 39
Aanval 42
Ik heb Foxtrick geinstalleerd, dat is een plugin van firefox. Is echt een mooie pluginquote:
Speel in de beker tegen een VIII, AFC The Championkillers (504218). Werd afgelopen seizoen 5e dus moet lukken.quote:The team played a match. Spectator income amounted to 14 747 ¤.
heb ik ook, es ff zoeken dan maarquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb Foxtrick geinstalleerd, dat is een plugin van firefox. Is echt een mooie plugin
truStopia Ballersquote:
Ik ook maar dan kan ik ze nog niet vinden die hatstats.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb Foxtrick geinstalleerd, dat is een plugin van firefox. Is echt een mooie plugin
bar slecht dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
truStopia Ballers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: goed (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 143
Verdediging 80
Middenveld 30
Aanval 33
Dit was je wedstrijd van daarnet![]()
In firefox -> Extra -> Hattrick -> Configureer Foxtrick kun je de opties van foxtrick instellen. Zo kun je bijvoorbeeld in het tabblad Koppelingen&Ratings de optie Hatstats aanvinken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook maar dan kan ik ze nog niet vinden die hatstats.![]()
Hoe wat en waar???
bvd
Bij "Extra" (in je bovenbalk) , dan naar "Hattrick" en dan naar ratings, dan moet je hem even aanvinken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook maar dan kan ik ze nog niet vinden die hatstats.![]()
Hoe wat en waar???
bvd
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In firefox -> Extra -> Hattrick -> Configureer Foxtrick kun je de opties van foxtrick instellen. Zo kun je bijvoorbeeld in het tabblad Koppelingen&Ratings de optie Hatstats aanvinken.
Als je dat hebt gedaan, kun je je hatstats vinden rechts naast je wedstrijdverslag
Thx!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Lennox het volgende:
[..]
Bij "Extra" (in je bovenbalk) , dan naar "Hattrick" en dan naar ratings, dan moet je hem even aanvinken.
quote:HatStats 70
Verdediging 32
Middenveld 9
Aanval 29
hier ook... ik mag aantreden tegen een bot-team...quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef Daemon19 het volgende:
Eerste bekerwedstrijd wordt een makkie, zie ik al weer..
2e ronde beker, here I comequote:RNLMC (150983)
Land: Nederland
Regio: Utrecht
Stadion: VBHKAZ
Competitie: # 1 in VII.385
Dit is een 'bot'-team. Dit betekent dat het team met een standaardopstelling speelt totdat het een nieuwe eigenaar krijgt. Dit is een 'bot'-team sinds 03-10-2006.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |