quote:Massimiliano Lanzarini
TSI = 4 510, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend +5
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Dan daalt-ie maandag vast weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:50 schreef Grumpey het volgende:
bij mijs is iedereen flink gestegen in stamina....1 middenvelder zelfs van passable naar excellent, dus dat is nog eens tof
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:58 schreef Lennox het volgende:
1 stijger in passen, maar wel gelijk een hele lekkere:
[..]
heeft die u20 gast sinds zijn blessure nog wel eens gespeeld voor Andorra?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef maniack28 het volgende:
Conditie: 17 (+17/-)
TSI: 26920 (+27360/-440)
Vorm: -2 (+3/-5)
Nog 1 week conditie, want mn basismids zitten op goed conditie nu en dat is te laag
Een conditietraining beïnvloed de achtergrond vorm niet volgens mij, dus dat zal wel loslopen allemaal. Mijn vorm is bij m'n basis nog 6.1 na de eerste conditietraining, dus ik heb er vertrouwen in dat ik met een fatsoenlijke vorm aan de competitie kan beginnen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
sinds tijden weer een fatsoenlijke vormstijging, +6/-1, hoewel de vorm er wel goed af zal gaan volgende week, ga nu een weekje conditie doen
en scoren +2
dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een conditietraining beïnvloed de achtergrond vorm niet volgens mij, dus dat zal wel loslopen allemaal. Mijn vorm is bij m'n basis nog 6.1 na de eerste conditietraining, dus ik heb er vertrouwen in dat ik met een fatsoenlijke vorm aan de competitie kan beginnen!.
Same here, 3x formidabel en 1x uitstekend..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef -J-D- het volgende:
Na 1 weekje conditietraining is het weer genoeg2 op uitstekend, 2 op formi op het middenveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |