Zegt Brian. Alsof hij geloofwaardig isquote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar er gaat ook een verhaal dat Huub tijdens het bezoek aan de dokter (waar hij samen met Brian heen moest) ook door is gegaan met klieren. Duw tegen de schouder en een stoot in de zij van Brian. Dit omdat er toch geen camera bij waren. En aangezien de chauffeur/begeleiding dit niet gezien heeft is er ook niks mee te doen.
En jaap vorige week dan ???? Die deed hetzelfde en nog veel irritanter. Het gaat niet om Huub het gaat om meten met 2 maten.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Das gewoon fysiek proforceren...daar kregen Huub en NL ook al is een waarschuwing voor. Dus zo vreemd is het niet dat Huubje er nu ook weer eentje krijgt.![]()
Maar er gaat ook een verhaal dat Huub tijdens het bezoek aan de dokter (waar hij samen met Brian heen moest) ook door is gegaan met klieren. Duw tegen de schouder en een stoot in de zij van Brian. Dit omdat er toch geen camera bij waren. En aangezien de chauffeur/begeleiding dit niet gezien heeft is er ook niks mee te doen.
Maar dat geklier is allemaal leuk, maar de redactie begrijpt ook wel dat het een keer goed mis gaat als ze dit zo door laten gaan. Exit of niet...huub in een bodybag naar buiten zal ook niet de bedoeling zijn.Probleem is eigenlijk dat het Huub allemaal een beetje naar de kop is gestegen...hij lijkt zelfs te denken dat hij partij is voor Brian als het op een handgemeen aan komt.
![]()
Oh ja, armpje drukken.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar dat geklier is allemaal leuk, maar de redactie begrijpt ook wel dat het een keer goed mis gaat als ze dit zo door laten gaan. Exit of niet...huub in een bodybag naar buiten zal ook niet de bedoeling zijn.Probleem is eigenlijk dat het Huub allemaal een beetje naar de kop is gestegen...hij lijkt zelfs te denken dat hij partij is voor Brian als het op een handgemeen aan komt.
![]()
Nee, en nu gaat het er zeker niet van komen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun jij iig even bijslapen. Heb je inmiddels al geslapen?
hij had toch niet veel gedronken?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Hij zal wel een alcohol verbod krijgen.
Nou das dan lekker, kun je gelijk aan een nieuwe denken. En ik hoop dat hdnkkk het uit zijn eigen zak moet betalen....quote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef monique.t het volgende:
[..]
Brian ging race op jaap's rug met de helm van syl op (waar hij zo wie zo af moet blijven) vervolgens is hij ergens hard tegen aan gelopen en de helm is beschadigt
Syl heeft het laten zien aan eric
Tsja, regels konden altijd veranderen he. Vaag spel is het ook eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:51 schreef AnTjUh het volgende:
ik wor een beetje moe van dat gesol met de regels
en ook dat ze niet consequent zijn
Dit verhaal vertelde Braaajen aan Zdngmw.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Juistquote:Op maandag 19 maart 2007 15:51 schreef AnTjUh het volgende:
ik wor een beetje moe van dat gesol met de regels
en ook dat ze niet consequent zijn
Ik heb zitten kijken en er is echt niet geslagen hoor ..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:53 schreef Crush65 het volgende:
Als ik die foto's zo zie is Huub gewoon de lul....
OP de heenweg zat Huub voorin, ik heb niet gezien hoe ze terugkwamen, maar kandus niet op de heenweg zijn gebeurd.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit verhaal vertelde Braaajen aan Zdngmw.
Ja, hij kan dat wel vertellen , maar of het waar is, er komt alleen stront uit zijn mond.
Zdngmw zei tegen Braaaaaaaaajen, dat hij terug had moeten slaan, maar dat deed hij niet.
Hoe geloofwaardig kun je zijn.
Brian is de grootste leugenaar die er is. Het "there are no Americans in Baghdad!" en "We have proof of weapons of mass destruction present in Iraq" valt er bij in het niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Zegt Brian. Alsof hij geloofwaardig is![]()
.
Je wilt niet weten hoe vaak ik al gemaild heb naar DGK_REDACTIE, en denk je dat ik ooit antwoord heb gekregen?????quote:Op maandag 19 maart 2007 15:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, en nu gaat het er zeker niet van komen.
Ik kan niet tegen onrecht en de laatste dagen / weken heeft Tien keer op keer bewezen niet echt rechtlijnig de regels toe te passen waardoor Huub nu waarschijnlijk een sanctie of nog erger krijgt en de werkelijke overtreders er zonder een melding vanaf komen en zich echt de koning te rijk gaan voelen.
Als er een sanctie komt voor Huub wil ik een actie opstarten om Tien te laten weten dat wij of in ieder geval ik .. dan maar als eenling .. het er niet mee eens zijn.
Waat gaat dat verhaal precies? Is dat ergens opgevangen op de streams of komt het elders vandaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zou ik echt belachelijk vinden, Huub drinkt nu gewoon gelijk op met Erik en afgelopen nacht ging hij ook over op fris. Hij heeft zich het voorval van de vorige keer heus wel ter harte genomen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef schatje het volgende:
Hij zal wel een alcohol verbod krijgen.
Hoor hem nog zeggen dat hij in handboeien afgevoerd moet worden. Ik ga hem meer en meer geloven.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit verhaal vertelde Braaajen aan Zdngmw.
Ja, hij kan dat wel vertellen , maar of het waar is, er komt alleen stront uit zijn mond.
Zdngmw zei tegen Braaaaaaaaajen, dat hij terug had moeten slaan, maar dat deed hij niet.
Hoe geloofwaardig kun je zijn.
We zien de redactie ook nooit meer hier reageren, trouwens ook niet bij vol.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik al gemaild heb naar DGK_REDACTIE, en denk je dat ik ooit antwoord heb gekregen?????
Eigenlijk geloof ik ook helemaal niets van het verhaal van Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:54 schreef petraa het volgende:
[..]
OP de heenweg zat Huub voorin, ik heb niet gezien hoe ze terugkwamen, maar kandus niet op de heenweg zijn gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |