Blijkbaar. Ze is ex-Endemol en komt van Big Brother. Maar buiten "het land van Maas en Geel" kon ik geen andere programma's vinden die ze geproduceerd heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef Suikeroom het volgende:
en ze is nog gewoon in dienst van Talpa?![]()
dat was het dieptepunt in de nederlandse tv-geschiedenis
Bedankt voor deze opheldering. Ik snap het nuquote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is makkelijk te snappen... Als een "incident" de redaktie goed uitkomt, dan mag het. Komt het niet goed uit, dan mag het niet... Regel #1: De redaktie bepaalt de regels...
owh ja verrek, Sylvia ging ineens ook meedoen. Helemaal vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, voor de acteerlessen die ze hebben volgens mij
Huub heeft vorige week telefonische een waarschuwing gehad voor het cola gooien over jaap heen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef jacqjacq het volgende:
waren alle waarschuwingen laatst niet ingetrokken?
dus als huub al een waarschuwing gaat krijgen, dan zal dit dus weer de eerste zijn en niet de 2e.
overigens stond op schelden ook al niet een straf?
en wat gaan ze doen met al die verbale dreigementen over fysiek geweld.
Als ik iemand bij mij op mijn werk had die zo over zijn collega's zou spreken (als brian doet over eric, huub, sylvia en zelfs amanda) dan had ik die persoon al lang aangesproken in een functioneringsgesprek en als ie dan door ging nog een laatste gesprek en dan gewoon ontslag.
Ja en eigenlijk slaat het nergens op, want bij uitzetting door fysiek geweld komt er nieuwe voor terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:42 schreef Kinga het volgende:
Sowieso, hoe dat tegenwoordig gaat daar. Alleen maar bezig met het uitlokken van fysiek geweld, want op een andere manier kunnen ze elkaar niet eruit krijgen. Bah bah.
Hier dito, wat denk je trouwens van morgen gaan ze hele dag naar beautycentrum. Dus als we dan mensen op straat zien lopen die met witte blik donkere wallen en trillende handen rondlopen, weten we dat het streamers zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef Ashrak het volgende:
Jongens voordat ik een actieve houding moet aannemen ....
Als Huub eruit moet of als DGK stopt heb ik echt nieuwe doelen nodig. Zonder gein.
En ik heb het acteerscript nog niet mogen ontvangen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier dito, wat denk je trouwens van morgen gaan ze hele dag naar beautycentrum. Dus als we dan mensen op straat zien lopen die met witte blik donkere wallen en trillende handen rondlopen, weten we dat het streamers zijn.
Ik hoop zo dat je gelijk hebt ...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef Yollie het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt en dat het een waarschuwing is. Huub had het net al in ene over een andere tactiek, dus dat komt van achter. Alles zal recht kommen.
Das gewoon fysiek proforceren...daar kregen Huub en NL ook al is een waarschuwing voor. Dus zo vreemd is het niet dat Huubje er nu ook weer eentje krijgt.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:23 schreef CartWOman het volgende:
De Oldenzaler begint Brian uit te dagen met kleine tikjes op zijn gezicht. “Niet doen, niet knijpen, dat is fysiek geweld”, zegt Brian. “Sla me niet in m’n gezicht, dit is fysiek geweld”, herhaalt Brian. Als Huub doorgaat met treiteren, raken de twee verstrengeld in een ‘net niet gevecht’ en houden elkaars armen vast. Huub daagt Brian verder uit door met een pakje sigaretten en een sok naar de Antilliaan te gooien.
Bron: Tien
Hier zal het wel om gaan, heb het zelf niet gezien, maar zal dan wel onder licht fysiek geweld vallen?
Nee joh kunnen we morgen hele dag, zijn ze er toch niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun jij iig even bijslapen. Heb je inmiddels al geslapen?
Dat is wel een interessant gegeven. Hoewel het feit dat het format inmiddels toch verkocht is, en dus een commercieel succes, een reden zal zijn om het nog even te rekken.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net effe gegoogled op de naam "Deborah Flens", en zag wat leuke info:
#2 - Als het programma niet scoort kan het stopgezet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |