abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47437118
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Wel jammer dat ze elkaar nu dus zo'n beetje weg moeten staren.
Discussies kunnen de groepen onderling niet voeren, dus dat wordt lekker een rustoord.
Vraag me nu ook af via welke middelen je elkaar nu nog WEL het huis uit kan werken
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 15:32:40 #152
128220 Peter6000
pi_47437120
Maar goed, het zal wel weer uitdraaien op het zoveelste alcoholverbod voor onze alcoholist in spe.

En waar ik ook moe van word is dat alle spraakmakende beelden altijd ergens tussen 1 en 3 `s nachts zijn.
pi_47437151
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Wel jammer dat ze elkaar nu dus zo'n beetje weg moeten staren.
Discussies kunnen de groepen onderling niet voeren, dus dat wordt lekker een rustoord.
Precies dat is zo jammer, Eric en Huub proberen het zo vaak, om via een discussie iets op gang te brengen. Jaap en Brian lopen beide weg als leeghoofden.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:33:35 #154
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47437153
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Vraag me nu ook af via welke middelen je elkaar nu nog WEL het huis uit kan werken
Alleen door een stemming
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_47437174
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waar las je dat dan, ik kan niks vinden?
En wat gebeurt er? Ik kom op het punt waar ik mezelf ga slaan omdat ik helemaal doordraai!”, zegt een boze en verdrietige Miljonair. Zal Brians verhaal gevolgen hebben voor Huub?

Dit stond in het stukje links boven op de 10 site bij jankende brian
pi_47437189
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, het zal wel weer uitdraaien op het zoveelste alcoholverbod voor onze alcoholist in spe.

En waar ik ook moe van word is dat alle spraakmakende beelden altijd ergens tussen 1 en 3 `s nachts zijn.
Nou, die van vanmorgen waren boeiender dan ik de laatste tijd in de nacht heb gezien eigenlijk. Dat was pas tv.
Wil die beelden ook echt op breedbeeld zien.
Go hard or go home
pi_47437220
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef robert2006 het volgende:

[..]

schijnbaar is iedereen die niet direct idolaat is van huub een smerige hufter of hoer, tja dat zijn de huub-disciples
Ik ben Huub fan en weet jehet gaat me nu niet om Huub, maar om het principe, vorige week deed Jaap precies hetzelfde en geen waarschuwing, Brian gooit persoonlijke spullen kapot, trekt silvia aan haar benen om haar wakker te maken (zonder toestemming) dat mag wel????
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47437253
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef monique.t het volgende:

[..]

En wat gebeurt er? Ik kom op het punt waar ik mezelf ga slaan omdat ik helemaal doordraai!”, zegt een boze en verdrietige Miljonair. Zal Brians verhaal gevolgen hebben voor Huub?

Dit stond in het stukje links boven op de 10 site bij jankende brian
Als het dit is dan ga ik toch wel heel erg boos worden. Voor Huub? Ze moeten Brian in bescherming nemen tegen zichzelf.
Go hard or go home
pi_47437259
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef Alfaro het volgende:

[..]

Wat heeft hij met de helm gedaan dan, want een ieder weet dat als een helm een keer goed op de grond valt er geen garantie meer is dat de helm nog betrouwbaar is. Zou dit gebeurd zijn betekend dat, dat er een persoonlijke eigendom is vernield, net als de fotolijstjes en volgens mij was er een onlangs een brief geweest dat er sancties staan op het misbruiken van andermans eigendommen
Brian ging race op jaap's rug met de helm van syl op (waar hij zo wie zo af moet blijven) vervolgens is hij ergens hard tegen aan gelopen en de helm is beschadigt
Syl heeft het laten zien aan eric
pi_47437269
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:35 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik ben Huub fan en weet jehet gaat me nu niet om Huub, maar om het principe, vorige week deed Jaap precies hetzelfde en geen waarschuwing, Brian gooit persoonlijke spullen kapot, trekt silvia aan haar benen om haar wakker te maken (zonder toestemming) dat mag wel????
Ik snap er ook werkelijk waar geen hout van. Wat mag nou wel wat mag niet.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:36:22 #161
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47437272
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:35 schreef petraa het volgende:

[..]

Blijkbaar wel en ik moet zeggen dat ik me kapot zit te ergeren achter mijn scherm.
Werkelijk waar
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47437288
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:33 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Alleen door een stemming
Ik zie met de huidige verhoudingen niemand eruit gaan op die manier.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47437291
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Als het dit is dan ga ik toch wel heel erg boos worden. Voor Huub? Ze moeten Brian in bescherming nemen tegen zichzelf.
Brian moet gewoon op een nette manier exit a.s. donderdag
pi_47437301
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef Kinga het volgende:
Van mij mogen ze Huub eruit gooien. Ben hem kotsbeu.

Spijt me zeer
En ik ben Brian kots en kots beu!
pi_47437304
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:

De "brief van Fok" kwam meerdere malen aan bod bij Jaap en Brian...dat Huub absoluut niet populair meer is...
en Jaap fans heeft.........

maar toen sliep jij natuurlijk.....
pi_47437334
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef noekje het volgende:

[..]

Nou, die van vanmorgen waren boeiender dan ik de laatste tijd in de nacht heb gezien eigenlijk. Dat was pas tv.
Wil die beelden ook echt op breedbeeld zien.
Wat is er gebeurd.. je bedoelt dat Brian door het lint ging?
  maandag 19 maart 2007 @ 15:38:25 #167
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47437339
Sorry voor deze ontzettend domme vraag..

maar zitten ze nou een script van DGK te lezen?
pi_47437364
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef Yollie het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel door 'achter' te bewerkstelligen
  maandag 19 maart 2007 @ 15:39:36 #169
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47437385
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Prosac het volgende:

Nee, voor de acteerlessen die ze hebben volgens mij
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_47437388
quote:

Voor de acteerlessen.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:39:47 #171
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47437397
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net effe gegoogled op de naam "Deborah Flens", en zag wat leuke info:

#1 - Er is was een serieus "Kandidaten tekort", al van voordat het programma begon. Er waren wel genoeg kandidaten die zich opgaven, maar vrijwel niemand word geschikt bevonden. Dit verklaard waarom mensen die zich opgaven als "personeel" uiteindelijk bewoner werd, zoals Brainless.

#2 - Als het programma niet scoort kan het stopgezet worden.

#3 - Uitspraak: "ik ben pas tevreden als er dagelijks een half miljoen mensen kijken".

#4 - "In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp". Dit is uiteindelijk Sylvia geworden. Qua uiterlijk kan ik me er wel wat bijvoorstellen.

#5 - Deborah Flens wordt genoemt als 1 van de redenen waarom "Het land van Maas en Geel" geflopt is.

#6 - "We zijn geen onmensen. Ik heb ook moeten huilen om dat huilende meisje van 9".
en ze is nog gewoon in dienst van Talpa? dat was het dieptepunt in de nederlandse tv-geschiedenis
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 19 maart 2007 @ 15:39:55 #172
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47437400
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef Yollie het volgende:

[..]

Zou erg leuk zijn, maar ben bang dat dat er niet in zal zitten.
Of ze moeten de PP er weer bij gaan betrekken.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47437405
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef Ning het volgende:
Ik snap er ook werkelijk waar geen hout van. Wat mag nou wel wat mag niet.
Het is makkelijk te snappen... Als een "incident" de redaktie goed uitkomt, dan mag het. Komt het niet goed uit, dan mag het niet... Regel #1: De redaktie bepaalt de regels...
  maandag 19 maart 2007 @ 15:40:17 #174
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_47437413
quote:

Domme vragen bestaan niet..... .
pi_47437419

Binnenkort bij de DGK!
pi_47437455
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef Suikeroom het volgende:
en ze is nog gewoon in dienst van Talpa? dat was het dieptepunt in de nederlandse tv-geschiedenis
Blijkbaar. Ze is ex-Endemol en komt van Big Brother. Maar buiten "het land van Maas en Geel" kon ik geen andere programma's vinden die ze geproduceerd heeft.
pi_47437457
"u bent de zwakste kabouter, tot ziens"
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_47437474
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Het is makkelijk te snappen... Als een "incident" de redaktie goed uitkomt, dan mag het. Komt het niet goed uit, dan mag het niet... Regel #1: De redaktie bepaalt de regels...
Bedankt voor deze opheldering. Ik snap het nu
pi_47437476
waren alle waarschuwingen laatst niet ingetrokken?
dus als huub al een waarschuwing gaat krijgen, dan zal dit dus weer de eerste zijn en niet de 2e.

overigens stond op schelden ook al niet een straf?
en wat gaan ze doen met al die verbale dreigementen over fysiek geweld.
Als ik iemand bij mij op mijn werk had die zo over zijn collega's zou spreken (als brian doet over eric, huub, sylvia en zelfs amanda) dan had ik die persoon al lang aangesproken in een functioneringsgesprek en als ie dan door ging nog een laatste gesprek en dan gewoon ontslag.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:41:54 #180
49811 MrJones
Hopeloos.
pi_47437483
Ik vrees het ook waxmask.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:42:00 #181
130755 Kinga
versier hier
pi_47437485
Sowieso, hoe dat tegenwoordig gaat daar. Alleen maar bezig met het uitlokken van fysiek geweld, want op een andere manier kunnen ze elkaar niet eruit krijgen. Bah bah.
pi_47437491
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef waxmask het volgende:
[afbeelding]

Binnenkort bij de DGK!
(eigenlijk niet leuk)
  maandag 19 maart 2007 @ 15:42:12 #183
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47437493
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Nee, voor de acteerlessen die ze hebben volgens mij
owh ja verrek, Sylvia ging ineens ook meedoen. Helemaal vergeten
pi_47437531
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef jacqjacq het volgende:
waren alle waarschuwingen laatst niet ingetrokken?
dus als huub al een waarschuwing gaat krijgen, dan zal dit dus weer de eerste zijn en niet de 2e.

overigens stond op schelden ook al niet een straf?
en wat gaan ze doen met al die verbale dreigementen over fysiek geweld.
Als ik iemand bij mij op mijn werk had die zo over zijn collega's zou spreken (als brian doet over eric, huub, sylvia en zelfs amanda) dan had ik die persoon al lang aangesproken in een functioneringsgesprek en als ie dan door ging nog een laatste gesprek en dan gewoon ontslag.
Huub heeft vorige week telefonische een waarschuwing gehad voor het cola gooien over jaap heen.
pi_47437568
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:42 schreef Kinga het volgende:
Sowieso, hoe dat tegenwoordig gaat daar. Alleen maar bezig met het uitlokken van fysiek geweld, want op een andere manier kunnen ze elkaar niet eruit krijgen. Bah bah.
Ja en eigenlijk slaat het nergens op, want bij uitzetting door fysiek geweld komt er nieuwe voor terug.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:43:54 #186
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47437569
Jongens voordat ik een actieve houding moet aannemen ....
Als Huub eruit moet of als DGK stopt heb ik echt nieuwe doelen nodig. Zonder gein.

En ik heb het acteerscript nog niet mogen ontvangen.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:44:05 #187
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_47437580
hehe Jaap: is een liedje voor Huub dit
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_47437583
Maar hoe dan?
Alleen al dat berichtje of het gevolgen voor Huub heeft als Brian zichzelf keihard op z'n snuitje slaat.
Sinds wanneer is een eigen verantwoording een overbodige luxe geworden?
Meneer slaat zichzelf omdat hij zichzelf gek maakt, dat doet niemand anders.
Go hard or go home
pi_47437631
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef Ashrak het volgende:
Jongens voordat ik een actieve houding moet aannemen ....
Als Huub eruit moet of als DGK stopt heb ik echt nieuwe doelen nodig. Zonder gein.

En ik heb het acteerscript nog niet mogen ontvangen.
Hier dito, wat denk je trouwens van morgen gaan ze hele dag naar beautycentrum. Dus als we dan mensen op straat zien lopen die met witte blik donkere wallen en trillende handen rondlopen, weten we dat het streamers zijn.
pi_47437635
Ik zat net te denken (bij gebrek aan iets beters te doen te hebben):

Hoewel de redaktie al vanaf het begin de regels niet al te nauw neemt, is het in de laatste 3 weken wel heel erg gesteld met het opvolgen van het regelboek. Ik kan me goed voorstellen dat de geruchten omtrent RTL en SBS die momenteel uitgelekt zijn bij het grote publiek, al enkele weken eerder bekend waren bij het personeel van Talpa/Tien (lijkt me vrij logisch). Misschien interesseert het de werknemers allemaal niet meer omdat ze er vanuit gaan dat het programma binnenkort toch stopt? Zou in ieder geval wel veel verklaren...
pi_47437681
Ik denk dat het allemaal wel meevalt en dat het een waarschuwing is. Huub had het net al in ene over een andere tactiek, dus dat komt van achter. Alles zal recht kommen.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:46:37 #192
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47437694
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:45 schreef petraa het volgende:

[..]

Hier dito, wat denk je trouwens van morgen gaan ze hele dag naar beautycentrum. Dus als we dan mensen op straat zien lopen die met witte blik donkere wallen en trillende handen rondlopen, weten we dat het streamers zijn.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:47:00 #193
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47437712
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef Yollie het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt en dat het een waarschuwing is. Huub had het net al in ene over een andere tactiek, dus dat komt van achter. Alles zal recht kommen.
Ik hoop zo dat je gelijk hebt ...
  maandag 19 maart 2007 @ 15:47:48 #194
130755 Kinga
versier hier
pi_47437738
Maar zoals het nu gaat zie ik niemand meer eruit gestemd worden bij die ontslagrondes... Geen enkele vooruitgang in dat programma omdat iedereen elkaar dekt. Zo komt er natuurlijk nooit een eind aan...
pi_47437753
Ik ben echt pissed!!!!

Dat dikke zwijn van een Jaap deed vorige week minstens zoveel als huub vannacht deed,maar die kreeg geen straf of waarschuwing.
Ik word kotsmisselijk van dat Talpa/tien,zij meten met twee maten.laten zij die smerige huichelaar van een Brian eens aanpakken.Hetgeen hij allemaal uitkraamt is complete stemmingmakerij in de hoop dat Natasia en/of jaap voor hem het vuile werk doen.
Wat een mietje trouwens,ik ben zo bang dat zij mij van de trap af gooien en dergelijke,ja hoor ze gaan je vermoorden in een donker hoekje.

Hij uit altijd de ergste dreigementen maar doet nooit iets,ik kende ook zo iemand vroeger,altijd een grote mond maar puntje bij paaltje rende hij weg,zo mannetje is Brain.

De enige waar hij wat tegen durft te doen zijn meisjes van onder de zestig kilo zoals Nena en Amandahoer.
pi_47437763
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Kun jij iig even bijslapen. Heb je inmiddels al geslapen?
Go hard or go home
pi_47437794
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:23 schreef CartWOman het volgende:
De Oldenzaler begint Brian uit te dagen met kleine tikjes op zijn gezicht. “Niet doen, niet knijpen, dat is fysiek geweld”, zegt Brian. “Sla me niet in m’n gezicht, dit is fysiek geweld”, herhaalt Brian. Als Huub doorgaat met treiteren, raken de twee verstrengeld in een ‘net niet gevecht’ en houden elkaars armen vast. Huub daagt Brian verder uit door met een pakje sigaretten en een sok naar de Antilliaan te gooien.

Bron: Tien

Hier zal het wel om gaan, heb het zelf niet gezien, maar zal dan wel onder licht fysiek geweld vallen?
Das gewoon fysiek proforceren...daar kregen Huub en NL ook al is een waarschuwing voor. Dus zo vreemd is het niet dat Huubje er nu ook weer eentje krijgt.

Maar er gaat ook een verhaal dat Huub tijdens het bezoek aan de dokter (waar hij samen met Brian heen moest) ook door is gegaan met klieren. Duw tegen de schouder en een stoot in de zij van Brian. Dit omdat er toch geen camera bij waren. En aangezien de chauffeur/begeleiding dit niet gezien heeft is er ook niks mee te doen.

Maar dat geklier is allemaal leuk, maar de redactie begrijpt ook wel dat het een keer goed mis gaat als ze dit zo door laten gaan. Exit of niet...huub in een bodybag naar buiten zal ook niet de bedoeling zijn. Probleem is eigenlijk dat het Huub allemaal een beetje naar de kop is gestegen...hij lijkt zelfs te denken dat hij partij is voor Brian als het op een handgemeen aan komt.
pi_47437814
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef noekje het volgende:

[..]

Kun jij iig even bijslapen. Heb je inmiddels al geslapen?
Nee joh kunnen we morgen hele dag, zijn ze er toch niet.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:49:35 #199
16715 Mylene
*schatje*
pi_47437819
Hij zal wel een alcohol verbod krijgen.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:50:00 #200
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_47437841
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net effe gegoogled op de naam "Deborah Flens", en zag wat leuke info:

#2 - Als het programma niet scoort kan het stopgezet worden.
Dat is wel een interessant gegeven. Hoewel het feit dat het format inmiddels toch verkocht is, en dus een commercieel succes, een reden zal zijn om het nog even te rekken.

Kan ook zo zijn dat ze para brodda gaan gebruiken als excuus om de stekker er uit te trekken op een lekker senastionele, dramatische manier: "1 vd bewoners was geestelijk zo in de war geraakt dat het gevaar voor de rest van de bewoners te groot werd om het spel voort te zetten", en hup, de toneelhaak voor heel DGK.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')