Vraag me nu ook af via welke middelen je elkaar nu nog WEL het huis uit kan werkenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze elkaar nu dus zo'n beetje weg moeten staren.
Discussies kunnen de groepen onderling niet voeren, dus dat wordt lekker een rustoord.
Precies dat is zo jammer, Eric en Huub proberen het zo vaak, om via een discussie iets op gang te brengen. Jaap en Brian lopen beide weg als leeghoofden.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze elkaar nu dus zo'n beetje weg moeten staren.
Discussies kunnen de groepen onderling niet voeren, dus dat wordt lekker een rustoord.
Alleen door een stemmingquote:Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vraag me nu ook af via welke middelen je elkaar nu nog WEL het huis uit kan werken
En wat gebeurt er? Ik kom op het punt waar ik mezelf ga slaan omdat ik helemaal doordraai!”, zegt een boze en verdrietige Miljonair. Zal Brians verhaal gevolgen hebben voor Huub?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar las je dat dan, ik kan niks vinden?
Nou, die van vanmorgen waren boeiender dan ik de laatste tijd in de nacht heb gezien eigenlijk. Dat was pas tv.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, het zal wel weer uitdraaien op het zoveelste alcoholverbod voor onze alcoholist in spe.
En waar ik ook moe van word is dat alle spraakmakende beelden altijd ergens tussen 1 en 3 `s nachts zijn.
Ik ben Huub fan en weet jehet gaat me nu niet om Huub, maar om het principe, vorige week deed Jaap precies hetzelfde en geen waarschuwing, Brian gooit persoonlijke spullen kapot, trekt silvia aan haar benen om haar wakker te maken (zonder toestemming) dat mag wel????quote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schijnbaar is iedereen die niet direct idolaat is van huub een smerige hufter of hoer, tja dat zijn de huub-disciples
Als het dit is dan ga ik toch wel heel erg boos worden. Voor Huub? Ze moeten Brian in bescherming nemen tegen zichzelf.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef monique.t het volgende:
[..]
En wat gebeurt er? Ik kom op het punt waar ik mezelf ga slaan omdat ik helemaal doordraai!”, zegt een boze en verdrietige Miljonair. Zal Brians verhaal gevolgen hebben voor Huub?
Dit stond in het stukje links boven op de 10 site bij jankende brian
Brian ging race op jaap's rug met de helm van syl op (waar hij zo wie zo af moet blijven) vervolgens is hij ergens hard tegen aan gelopen en de helm is beschadigtquote:Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Wat heeft hij met de helm gedaan dan, want een ieder weet dat als een helm een keer goed op de grond valt er geen garantie meer is dat de helm nog betrouwbaar is. Zou dit gebeurd zijn betekend dat, dat er een persoonlijke eigendom is vernield, net als de fotolijstjes en volgens mij was er een onlangs een brief geweest dat er sancties staan op het misbruiken van andermans eigendommen
Ik snap er ook werkelijk waar geen hout van. Wat mag nou wel wat mag niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben Huub fan en weet jehet gaat me nu niet om Huub, maar om het principe, vorige week deed Jaap precies hetzelfde en geen waarschuwing, Brian gooit persoonlijke spullen kapot, trekt silvia aan haar benen om haar wakker te maken (zonder toestemming) dat mag wel????
Blijkbaar wel en ik moet zeggen dat ik me kapot zit te ergeren achter mijn scherm.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben Huub fan en weet jehet gaat me nu niet om Huub, maar om het principe, vorige week deed Jaap precies hetzelfde en geen waarschuwing, Brian gooit persoonlijke spullen kapot, trekt silvia aan haar benen om haar wakker te maken (zonder toestemming) dat mag wel????
Ik zie met de huidige verhoudingen niemand eruit gaan op die manier.quote:
Brian moet gewoon op een nette manier exit a.s. donderdagquote:Op maandag 19 maart 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Als het dit is dan ga ik toch wel heel erg boos worden. Voor Huub? Ze moeten Brian in bescherming nemen tegen zichzelf.
En ik ben Brian kots en kots beu!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef Kinga het volgende:
Van mij mogen ze Huub eruit gooien. Ben hem kotsbeu.
Spijt me zeer![]()
De "brief van Fok" kwam meerdere malen aan bod bij Jaap en Brian...dat Huub absoluut niet populair meer is...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, het zal wel weer uitdraaien op het zoveelste alcoholverbod voor onze alcoholist in spe.
En waar ik ook moe van word is dat alle spraakmakende beelden altijd ergens tussen 1 en 3 `s nachts zijn.
Wat is er gebeurd.. je bedoelt dat Brian door het lint ging?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, die van vanmorgen waren boeiender dan ik de laatste tijd in de nacht heb gezien eigenlijk. Dat was pas tv.
Wil die beelden ook echt op breedbeeld zien.
Dat lijkt me ook wel door 'achter' te bewerkstelligenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Brian moet gewoon op een nette manier exit a.s. donderdag
Nee, voor de acteerlessen die ze hebben volgens mijquote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Prosac het volgende:
Sorry voor deze ontzettend domme vraag..
maar zitten ze nou een script van DGK te lezen?![]()
Voor de acteerlessen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Prosac het volgende:
en ze is nog gewoon in dienst van Talpa?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net effe gegoogled op de naam "Deborah Flens", en zag wat leuke info:
#1 - Er is was een serieus "Kandidaten tekort", al van voordat het programma begon. Er waren wel genoeg kandidaten die zich opgaven, maar vrijwel niemand word geschikt bevonden. Dit verklaard waarom mensen die zich opgaven als "personeel" uiteindelijk bewoner werd, zoals Brainless.
#2 - Als het programma niet scoort kan het stopgezet worden.
#3 - Uitspraak: "ik ben pas tevreden als er dagelijks een half miljoen mensen kijken".
#4 - "In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp". Dit is uiteindelijk Sylvia geworden. Qua uiterlijk kan ik me er wel wat bijvoorstellen.
#5 - Deborah Flens wordt genoemt als 1 van de redenen waarom "Het land van Maas en Geel" geflopt is.
#6 - "We zijn geen onmensen. Ik heb ook moeten huilen om dat huilende meisje van 9".
Zou erg leuk zijn, maar ben bang dat dat er niet in zal zitten.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Brian moet gewoon op een nette manier exit a.s. donderdag
Het is makkelijk te snappen... Als een "incident" de redaktie goed uitkomt, dan mag het. Komt het niet goed uit, dan mag het niet... Regel #1: De redaktie bepaalt de regels...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef Ning het volgende:
Ik snap er ook werkelijk waar geen hout van. Wat mag nou wel wat mag niet.
Domme vragen bestaan niet.....quote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Prosac het volgende:
Blijkbaar. Ze is ex-Endemol en komt van Big Brother. Maar buiten "het land van Maas en Geel" kon ik geen andere programma's vinden die ze geproduceerd heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef Suikeroom het volgende:
en ze is nog gewoon in dienst van Talpa?![]()
dat was het dieptepunt in de nederlandse tv-geschiedenis
Bedankt voor deze opheldering. Ik snap het nuquote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is makkelijk te snappen... Als een "incident" de redaktie goed uitkomt, dan mag het. Komt het niet goed uit, dan mag het niet... Regel #1: De redaktie bepaalt de regels...
owh ja verrek, Sylvia ging ineens ook meedoen. Helemaal vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, voor de acteerlessen die ze hebben volgens mij
Huub heeft vorige week telefonische een waarschuwing gehad voor het cola gooien over jaap heen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef jacqjacq het volgende:
waren alle waarschuwingen laatst niet ingetrokken?
dus als huub al een waarschuwing gaat krijgen, dan zal dit dus weer de eerste zijn en niet de 2e.
overigens stond op schelden ook al niet een straf?
en wat gaan ze doen met al die verbale dreigementen over fysiek geweld.
Als ik iemand bij mij op mijn werk had die zo over zijn collega's zou spreken (als brian doet over eric, huub, sylvia en zelfs amanda) dan had ik die persoon al lang aangesproken in een functioneringsgesprek en als ie dan door ging nog een laatste gesprek en dan gewoon ontslag.
Ja en eigenlijk slaat het nergens op, want bij uitzetting door fysiek geweld komt er nieuwe voor terug.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:42 schreef Kinga het volgende:
Sowieso, hoe dat tegenwoordig gaat daar. Alleen maar bezig met het uitlokken van fysiek geweld, want op een andere manier kunnen ze elkaar niet eruit krijgen. Bah bah.
Hier dito, wat denk je trouwens van morgen gaan ze hele dag naar beautycentrum. Dus als we dan mensen op straat zien lopen die met witte blik donkere wallen en trillende handen rondlopen, weten we dat het streamers zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef Ashrak het volgende:
Jongens voordat ik een actieve houding moet aannemen ....
Als Huub eruit moet of als DGK stopt heb ik echt nieuwe doelen nodig. Zonder gein.
En ik heb het acteerscript nog niet mogen ontvangen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier dito, wat denk je trouwens van morgen gaan ze hele dag naar beautycentrum. Dus als we dan mensen op straat zien lopen die met witte blik donkere wallen en trillende handen rondlopen, weten we dat het streamers zijn.
Ik hoop zo dat je gelijk hebt ...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:46 schreef Yollie het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt en dat het een waarschuwing is. Huub had het net al in ene over een andere tactiek, dus dat komt van achter. Alles zal recht kommen.
Das gewoon fysiek proforceren...daar kregen Huub en NL ook al is een waarschuwing voor. Dus zo vreemd is het niet dat Huubje er nu ook weer eentje krijgt.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:23 schreef CartWOman het volgende:
De Oldenzaler begint Brian uit te dagen met kleine tikjes op zijn gezicht. “Niet doen, niet knijpen, dat is fysiek geweld”, zegt Brian. “Sla me niet in m’n gezicht, dit is fysiek geweld”, herhaalt Brian. Als Huub doorgaat met treiteren, raken de twee verstrengeld in een ‘net niet gevecht’ en houden elkaars armen vast. Huub daagt Brian verder uit door met een pakje sigaretten en een sok naar de Antilliaan te gooien.
Bron: Tien
Hier zal het wel om gaan, heb het zelf niet gezien, maar zal dan wel onder licht fysiek geweld vallen?
Nee joh kunnen we morgen hele dag, zijn ze er toch niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun jij iig even bijslapen. Heb je inmiddels al geslapen?
Dat is wel een interessant gegeven. Hoewel het feit dat het format inmiddels toch verkocht is, en dus een commercieel succes, een reden zal zijn om het nog even te rekken.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:26 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net effe gegoogled op de naam "Deborah Flens", en zag wat leuke info:
#2 - Als het programma niet scoort kan het stopgezet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |