Dat wil ik geloof ik niet wetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef Lemmeb het volgende:
Mensen die na jaren posten op dit forum nog nooit geband zijn en een vrijwel leeg blad met notes hebben vertrouw ik bij voorbaat al niet.
Ook dat hangt er maar weer vanaf. Elke user zal zo zijn eigen verhaal hebben over de ban, en dat verhaal is vaak heel anders dan dat van de moderators.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de ban af vind ik. Als je ooit geband bent omdat je niet normaal kon doen tegen andere users ben je wmb niet geschikt als POL-mod, meer materiaal voor ONZ dan.
Je wilt jezelf toch niet op dezelfde hoogte zetten als kastanova, eh?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:58 schreef Lemmeb het volgende:
Op zo'n beetje elk subforum al eens geband volgens mij, maar in zijn tijd een uitstekend moderator.
Mezelfquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Je wilt jezelf toch niet op dezelfde hoogte zetten als kastanova, eh?
Totdat hij ging lekken uit de crewfora toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ook dat hangt er maar weer vanaf. Elke user zal zo zijn eigen verhaal hebben over de ban, en dat verhaal is vaak heel anders dan dat van de moderators.
Bovendien, je kunt natuurlijk ook geband zijn in SEX. Waarom zou je dan geen polmod kunnen worden? En neem nou iemand als kastanova. Op zo'n beetje elk subforum al eens geband volgens mij, maar in zijn tijd een uitstekend moderator.
Inderdaad een waardig opvolger van modfenomeen Tafkahs.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:18 schreef Aoristus het volgende:
echtgaaf zal het maar moeten doen denk ik.
Volgens mij was jij m'n banfavorietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Inderdaad een waardig opvolger van modfenomeen Tafkahs.
Dat weet ik eigenlijk niet meer. Maar daar snijd je op zich wel een interessant probleem aan, en alleen daarom zou ik het al nooit doen: als moderator word je geacht je slaafs te voegen naar de grillen van de admins.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totdat hij ging lekken uit de crewfora toch?![]()
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij was jij m'n banfavoriet
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Inderdaad een waardig opvolger van modfenomeen Tafkahs.
hihihi, nu zou ik dat heel anders doen natuurlijk. Sigme had gelijk, die kliekvorming moet aangepakt wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.Zal alleen niet vaak gebeurd zijn, erg vaak gepost heb ik niet onder jouw auspiciën.
Jezus, laat je nu al je klonen zeggen dat je een toffe peer bent?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gert! Hoe is het er mee? Lang niet gezien jongen!
Nu is sigme een allemansvriendinnetje, dus vertrouw er maar niet teveel op.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hihihi, nu zou ik dat heel anders doen natuurlijk. Sigme had gelijk, die kliekvorming moet aangepakt worden
En jij was het van Yvonne.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij was jij m'n banfavoriet
Want die heeft laten zien wat een goede discussie voeren is?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:33 schreef Aoristus het volgende:
is Autodidact al gepeild eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |