quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad te weinig volwassen om dit op je te nemen.
toaal ongeschikt. ook puntje 3 oaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef sigme het volgende:
WeirdMickey is er volgens mij niet zo vaak, verder denk ik dat het wel een prima mod zou kunnen zijn.
Dat jij dit denkt zegt alweer genoeg over je ongeschiktheid. Mensen zoals ik accepteren geen 'opvoeder', die moet je anders aanpakken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met helaas heb je met kinderen zoals jij een opvoeder nodig.....
Mijn prioriteiten op dat front liggen bij SCH.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Helaas heb je met kinderen zoals jij een opvoeder nodig.....
Je gaat je op laten voeden door SCH?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mijn prioriteiten op dat front liggen bij SCH.
Een wonder van redelijkheid en doordachte argumentatie tussen het inhoudsloze geschreeuw.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef du_ke het volgende:
ooit eens een post van jezelf teruggelezen toevallig?
Wie zegt dat we allemaal die criteria onderschrijven?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
toaal ongeschikt. ook puntje 3 oa
Ja, zo heb ik er ook nog wel een paar........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mijn prioriteiten op dat front liggen bij SCH.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef du_ke het volgende:
Je gaat je op laten voeden door SCH?
Dank.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef sigme het volgende:
WeirdMickey is er volgens mij niet zo vaak, verder denk ik dat het wel een prima mod zou kunnen zijn.
Want?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef sigme het volgende:
EchtGaaf, gezien je posts, ook hier weer, heb ik nou niet de indruk dat jij anderen de maat kan nemen.
Ah moet ik dat tussen de regels doorlezen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een wonder van redelijkheid en doordachte argumentatie tussen het inhoudsloze geschreeuw.
Gert! Hoe is het er mee? Lang niet gezien jongen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:03 schreef GertvanderVolk het volgende:
PJORourke lijkt me wel een goeie.
Want je speelt op de man, argumenteert slecht, kortom: je voldoet zo weinig aan de eisen die je stelt aan een goed debator. Dat geeft je weinig recht van spreken, bij het anderen de maat nemen op die punten.quote:
Natuurlijk kan het, alleen is jouw maat zo weinig maatgevend. Er is geloof ik niemand die zich laat beinvloeden door jouw oordeel over een ander.quote:Iedereen kan iedereen de maat nemen. of je het er mee eens bent of niet.![]()
Och, wel aardig. Beetje druk geweest met andere dingen. Demonsteren enzo, dit weekend nog in Rotterdam.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gert! Hoe is het er mee? Lang niet gezien jongen!
Dus dat is je bedoeling met dit topic? Dat we elkaar allemaal even de maat nemen? Een soort flamehoek dus, zoals Aaahikwordgek die voorstelde, alleen dan voor ongebanden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Want?
Iedereen kan iedereen de maat nemen. of je het er mee eens bent of niet.![]()
Waar? Jij bent de respectgoddelijke zelve?quote:
Roepen is 1.....quote:argumenteert slecht, kortom:
Ik mag geen eisen stellen aan anderen waarvan ik moet vinden waaraan deze moet voldoen, en tegelijkertijd er zelf aan voldoen. Zou dat voor werkgevers ook zo zijn als ze een vacature in de organisatie hebben. Dat wordt dan erg lastig. Ik ben bovendien niet beschikbaar.quote:je voldoet zo weinig aan de eisen die je stelt aan een goed debator. Dat geeft je weinig recht van spreken, bij het anderen de maat nemen op die punten.
spreek lekker voor de ander. Overtuigend is het niet.quote:Natuurlijk kan het, alleen is jouw maat zo weinig maatgevend. Er is geloof ik niemand die zich laat beinvloeden door jouw oordeel over een ander.
Nou je brengt me wel op boze ideeen....Nee hoor, dan had ik de OP wel op andere toon en inhoud geschreven. En ik ben zeker niet voor geflame...Integendeel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dus dat is je bedoeling met dit topic? Dat we elkaar allemaal even de maat nemen? Een soort flamehoek dus, zoals Aaahikwordgek die voorstelde, alleen dan voor ongebanden?
Nou, lekkere moderator zou jij zijn zeg.
Een goede relkloon? Dat zeker!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:03 schreef GertvanderVolk het volgende:
PJORourke lijkt me wel een goeie.
ben ik het helemaal niet eens. Waarom zou een ban niet acceptabel zijn? Dan weet diegene tenminste ook hoe dat in z'n werk gaat, hoe dat voelt en hoe voorzichtig je met zo'n machtsmiddel om moet springen.quote:6 De kandidaat is van onbesproken gedrag. Een note-je een keer is niet erg, maar een ban is niet acceptabel.
Zoals?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, zo heb ik er ook nog wel een paar........
Een intro in de linkse mannenliefdequote:
Hangt een beetje van de ban af vind ik. Als je ooit geband bent omdat je niet normaal kon doen tegen andere users ben je wmb niet geschikt als POL-mod, meer materiaal voor ONZ dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:27 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens met
[..]
ben ik het helemaal niet eens. Waarom zou een ban niet acceptabel zijn? Dan weet diegene tenminste ook hoe dat in z'n werk gaat, hoe dat voelt en hoe voorzichtig je met zo'n machtsmiddel om moet springen.
Mensen die na jaren posten op dit forum nog nooit geband zijn en een vrijwel leeg blad met notes hebben vertrouw ik bij voorbaat al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |