Volgens mij ben jij dus wel geschikt.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef TrenTs het volgende:
Nou, gezien de keuzes van Fok! moet het iemand worden die nooit in POL komt, iemand die geen reet om POL geeft, iemand die zelf geen interesse heeft in politiek, iemand die een ander binnen de crew kent maar dat is dan 'toevallig', iemand die niet zelfstandig kan denken en iemand die een gepolariseerde politieke visie heeft.
Bij voorkeur ook nog zo lelijk als de nacht, maar daar kan over onderhandeld worden.
Ging ik op je schaamlippen staan, ex-crewmember?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dus wel geschikt.
Je hebt inderdaad wel lange tenenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ging ik op je schaamlippen staan, ex-crewmember?
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef du_ke het volgende:
Meki.
Beetje jammer als een topdebator zich terughoudend moet opstellen, denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
In mijn ogen zou een goed mod aan het volgende moeten voldoen:
1 De mogelijke mod is een topper in de discussie, en heeft dat al een poos laten zien;
2 De toegevoegde waarde van de user aan het debat staat buiten kijf;
3 Is gebleken respectvol user te zijn. Respect voor andermans opvattingen, en bovenals respect vol in de richting van andere users;
4 Is een echter Fok!ker, die vol overgave en enthousiastme deelneemt aan dit Forum. Hij/zij is dan ook veelvuldig hier aanwezig.
5 De kandidaat is in staat zich terughoudend op te stellen en weet wat zijn/haar rol is: de discussie te "modereren" en dus in goede banen te leiden....
Reya lijkt mij uitstekendquote:Hoe denken jullie daarover? Wie is in julie ogen geschikt voor de evt vacature?
Ik geef zelf een schot voor de boeg: REYA, beantwoordt wat mij betreft aan alle eisen.....
tijd voor een kloon danquote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje jammer als een topdebator zich terughoudend moet opstellen, denk ik.
[..]
Reya lijkt mij uitstekend, al kan ik slecht overzien hoeveel hij aanwezig is.
Maar aangezien er nog geen vacature gesteld is lijkt het me waarschijnlijk dat deze voorlopig ook niet komt. Misschien heeft men al iemand op het oog, of zijn ze achter de schermen bezig met een grote subforumhussel, waarbij POL met iets anders wordt samengevoegd oid.
ja, dat is eingelijk ook zo. Ik zie zelfs de rol van een discussieleider toch een beetje als terughouden....Nou ja, zoals Cees Grimbergen het bij Rondom 10 doet vind ik prima.....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje jammer als een topdebator zich terughoudend moet opstellen, denk ik.
Nou ik ben benieuwd.quote:Reya lijkt mij uitstekend, al kan ik slecht overzien hoeveel hij aanwezig is.
Maar aangezien er nog geen vacature gesteld is lijkt het me waarschijnlijk dat deze voorlopig ook niet komt. Misschien heeft men al iemand op het oog, of zijn ze achter de schermen bezig met een grote subforumhussel, waarbij POL met iets anders wordt samengevoegd oid.
Een hoop geziek, gezeik & kritiek.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef buachaille het volgende:
Wat schuift het?
Ik val zowiezo al af op de punten 1,2 en 5quote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Een hoop geziek, gezeik & kritiek.
Hebben?
Een mod is geen discussieleider.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ja, dat is eingelijk ook zo. Ik zie zelfs de rol van een discussieleider toch een beetje als terughouden....Nou ja, zoals Cees Grimbergen het bij Rondom 10 doet vind ik prima.....
Dat kan in principe, een mod kan ook prima met (felle) discussies meedoen en hoeft eigenlijk alleen in actie te komen als de policy overschreden wordt. Voor de rest is een mod een gewone user.quote:De kernvraag is eigenlijk kan je tegelijkertijd goed debator en moderator zijn? Je moet als moderator namelijk ook een beetje onafhanklijk opstellen tov andere users...Toch?
Ik ookquote:Nou ik ben benieuwd.
Overdreven veel criteria. Een moderator hoeft geen topper te zijn in discussiëren, aangezien het nogal subjectief is wat een topper is. Een moderator hoeft ook geen toegevoegde waarde te hebben en hoeft zelfs niet 'vol overgave en enthousiasme' deel te nemen aan dit forum. Ook hoeft een moderator niet per definitie terughoudend te zijn en mag hij/zij dus best zelf ook discussiëren.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
In mijn ogen zou een goed mod aan het volgende moeten voldoen:
1 De mogelijke mod is een topper in de discussie, en heeft dat al een poos laten zien;
2 De toegevoegde waarde van de user aan het debat staat buiten kijf;
3 Is gebleken respectvol user te zijn. Respect voor andermans opvattingen, en bovenals respect vol in de richting van andere users;
4 Is een echter Fok!ker, die vol overgave en enthousiastme deelneemt aan dit Forum. Hij/zij is dan ook veelvuldig hier aanwezig.
5 De kandidaat is in staat zich terughoudend op te stellen en weet wat zijn/haar rol is: de discussie te "modereren" en dus in goede banen te leiden....
Eigenlijk gewoon een politie-agent? Zou je het niet goed vinden dat een mod de discussie gaat leiden, voortrekken? .....Als een het verkeer strubbelt (zonder dat daarbij policy wordt overschreden)...nan grijpt politie toch ook in ? Dat is toch ook een beetje de taak van een discussie leider.......quote:Op maandag 19 maart 2007 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Een mod is geen discussieleider.
Dat kan in principe, een mod kan ook prima met (felle) discussies meedoen en hoeft eigenlijk alleen in actie te komen als de policy overschreden wordt. Voor de rest is een mod een gewone user.
[..]
[..]
Ik ook![]()
Dat vind ik jammer....Maar je komt sowieso niet aanmerking, je hebt volgens mijn een strafblad hier op fok! Kandidaat moet van onbespoken gedrag zijn.... (heb ik er gauw ff bijgezetquote:
Mwoah, politie-agent bemoeit zich in principe niet met de discussie.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een politie-agent?
Nee, in principe kan iedereen een discussie leiden, in eerste instantie is dat over het algemeen de TS.quote:Zou je het niet goed vinden dat een mod de discussie gaat leiden, voortrekken?
Dat wordt diegen hooguit gemaand om on-topic te blijven, overigens wordt de policy dan al snel overtreden.quote:.....Als een het verkeer strubbelt (zonder dat daarbij policy wordt overschreden)...nan grijpt politie toch ook in ? Dat is toch ook een beetje de taak van een discussie leider.......
Nee, het lijkt me niet wenselijk dat wij (de mods) de onderwerpen gaan bepalen.quote:Vind je het geen goed idee om de functie te verbreden tot discussieleider?
dat wordt dan toch solliciteren.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:58 schreef sanni het volgende:
Yo TS, ik voldoe niet aan alles eisen maar ik vind imo me wel geschikt voor de job.![]()
doemscenarioquote:Op maandag 19 maart 2007 13:56 schreef kLowJow het volgende:
sizzler gaat zich naast KPD weer meer met POL bemoeien.
Mutant weer op NWS, oude tijden herleven. Kan jij niet ook weer wat worden?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:56 schreef kLowJow het volgende:
sizzler gaat zich naast KPD weer meer met POL bemoeien.
Niet gek dat je dat vindt. Uit de oude doos:quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:55 schreef Tafkahs het volgende:
misschien zou je de voordelen van het mod zijn eens op moeten noemen, Sidekick. Ik denk dat het helpt
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet gek dat je dat vindt. Uit de oude doos:
ik ook nietquote:
Mensen die vragen worden overgeslagen...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef PJORourke het volgende:
Deze functie is me op het lijf geschreven.
nee doe maar niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:54 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik offer mezelf hier graag voor op.
Waarschijnlijk omdat je geen jankzak bent.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:01 schreef WeirdMicky het volgende:
En waarom niet?
Omdat jouw opoffering denk ik niet zoveel bijdraagt aan het wel en wee op dit forum. Dan kan je moeite beter besparen.quote:
Ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef descendent1 het volgende:
Wie heeft daar uberhaupt tijd voor dan?
Jij bent dan ook niet zo'n geweldige denker, dus je mening laat mij koud.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Omdat jouw opoffering denk ik niet zoveel bijdraagt aan het wel en wee op dit forum. Dan kan je moeite beter besparen.
Dus als Mod moet je in feite puberale users die grote bekken tegen elkaar opzetten in bedwang zien te houden?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik.![]()
Maar ik heb niet zoveel met POL eigenlijk.
De keren dat ik er kom zie ik ongeacht het onderwerp altijd dezelfde discussie. Iemand zinspeelt op Lenin of Hitler en vervolgens vliegen de twee kampen elkaar in de haren. Men blijft tot vervelens toe dezelfde punten herhalen en is niet meer bezig om tot een constructieve discussie te komen maar probeert alleen nog maar elkaar verbaal de baas te worden.
Ik stel voor dat de POL users het voor eens en voor altijd uitvechten met een potje knikkeren en dat POL geïntegreerd wordt in NWS.
Een lijf zonder ruggegraat komt er niet voor in aanmerkingquote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef PJORourke het volgende:
Deze functie is me op het lijf geschreven.
Lijkt me geen goed planquote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef Nielsch het volgende:
du_ke
Op Fok! lijkt mij het ook niet zo leuk, maar opzich is moderator of admin zijn op een forum heel erg leuk om te doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kom kom mensen, met het huidige gezeur is de positie als moderator nu niet bepaald te benijden.
Ik ben van de vrije meningsuiting. U ook?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef SCH het volgende:
Een lijf zonder ruggegraat komt er niet voor in aanmerking
Weet je ook wanneer je die in moet perken, in het belang van discussie, rascime, bedreigingen, etc. ?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:52 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben van de vrije meningsuiting. U ook?
Eens, maar dat ligt ook erg aan hoe het gedaan wordt.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer je die in moet perken, in het belang van discussie, rascime, bedreigingen, etc. ?
Als het antwoord "niet" is, lijkt mij moderator geen geschikte taak voor je.
Bedreigingen. Punt.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Weet je ook wanneer je die in moet perken, in het belang van discussie, rascime, bedreigingen, etc. ?
Je bent ongeschikt als je niet aan censuur wilt doen.quote:Als het antwoord "niet" is, lijkt mij moderator geen geschikte taak voor je.
Nouja, censuur lijkt mij een groot woord. Op fok is er sowieso nergens absolute vrijheid van menigsuiting, dat kan ook niet met de hoeveelheid mensen die hier zitten.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
Je bent ongeschikt als je niet aan censuur wilt doen.Right. Vrijheid is niet voor bange mensen. Kennelijk ben je bang.
Je begin aardige Bos neigingen te krijgenquote:
Ah de kutkloon bemoeit zich er ook weer tegenaanquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Je begin aardige Bos neigingen te krijgen![]()
Ik wil Moderator worden van POL
Maar ja wie met pek omgaat.........![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lemmeb
Heeft ook niets te melden. Kan niet discussieren. Voegt weinig toe: puntje 1,2,3,4,5.quote:of PJO of een andere realistisch ingestelde rechtse mod.
Nou, nou.....Ga nou eens een keer die vete met Sidekick uitpratenquote:Verder ben ik nog steeds van mening dat de mods in huidige vorm geen toegevoegde waarde hebben.
Zij leven nauwelijks de "code of conduct" na en verzinnen lustig hun eigen regeltjes die ze ook niet consequent toepassen.![]()
Zij is bij uitstek iemand die de mening van anderen respecteert.quote:
Daar heb ik dan donders weinig van gemerkt....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zij is bij uitstek iemand die de mening van anderen respecteert.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen hier. Want als er iemand "rezzzepctloos" is, dan ben jij het wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft ook niets te melden. Kan niet discussieren. Voegt weinig toe: puntje 1,2,3,4,5.
Respect moet je ook eerst verdienenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar heb ik dan donders weinig van gemerkt....
Respect begint bij jezelf. Door het te geven. Elk mens verdient respect , Chewie. Zelfs als je zijn of haar opvattingen niet deelt.....quote:
Je zou ook iemand kunnen aanspreken op iemands gedrag ipv iemands persoon. Dan kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet ieder mens verdient respect. Je weet klaarblijkelijk niet wat dat woord betekent.
Ja, jij bent echt respectvol hier...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen hier. Want als er iemand "rezzzepctloos" is, dan ben jij het wel.
Iemands persoon vloeit niet voort uit zijn gedrag en vice versa?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je zou ook iemand kunnen aanspreken op iemands gedrag ipv iemands persoon. Dan kom je al een heel eind.
Volgens mij ben jij degene die het niet snapt. Maar ik kom met jou ook geen streep verder.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Iemands persoon vloeit niet voort uit zijn gedrag en vice versa?
Ontwijk je alweer mijn vraag. Als ik het niet snap, waarom leer je het me dan niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die het niet snapt. Maar ik kom met jou ook geen streep verder.
Als dat nodig zou zijn, kan je beter terug naar school gaan om daarna hier terug te kunnen komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ontwijk je alweer mijn vraag. Als ik het niet snap, waarom leer je het me dan niet?
Zwaktebod. Waarom discussieer je als je niks mag leren? Je bent meer tijd kwijt aan het ontwijken van de vragen dan aan het beantwoorden ervan. Oftewel, je bent er zelf niet capabel genoeg voor, maar je zit constant over 'school dit, school dat' te praten. Terwijl je overal de meest absurde spelfouten maakt. Dát is pas echt basiskennis zou je denken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als dat nodig zou zijn, kan je beter terug naar school gaan om daarna hier terug te kunnen komen.
Als je basiskennis ontbreekt, dan heb je hier gewoon echt niets te zoeken. Dat je zeikt over mijn tikfouten zegt meer over jou dan over mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zwaktebod. Waarom discussieer je als je niks mag leren? Je bent meer tijd kwijt aan het ontwijken van de vragen dan aan het beantwoorden ervan. Oftewel, je bent er zelf niet capabel genoeg voor, maar je zit constant over 'school dit, school dat' te praten. Terwijl je overal de meest absurde spelfouten maakt. Dát is pas echt basiskennis zou je denken.
Kap eens met dat geouwehoer, EG, en vertel eens wat je van yvonne vindt. Ze is weliswaar een outsider, maar naast de voordelen die ik reeds aanhaalde, zeg ik erbij dat ze ook nog eens liefhebber is van een bepaalde biersoort die in België gebrouwen wordt, wat nooit verkeerd kan zijn; historisch redelijk goed onderlegd is en naast vrouw dus 38 is. Verder munt ze uit in de geestige oneliners die ze gebruikt om nare users hun plaats te leren kennen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je basiskennis ontbreekt, dan heb je hier gewoon echt niets te zoeken. Dat je zeikt over mijn tikfouten zegt meer over jou dan over mij.
OK. Ja, ik vind yvonne is echt helemaal top. Een probleem, ze alleen doet niet wat ik zeg..En in het ene topic geeft Yvonne zich jammerlijk niet echt bloot...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kap eens met dat geouwehoer, EG, en vertel eens wat je van yvonne vindt. Ze is weliswaar een outsider, maar naast de voordelen die ik reeds aanhaalde, zeg ik erbij dat ze ook nog eens liefhebber is van een bepaalde biersoort die in België gebrouwen wordt, wat nooit verkeerd kan zijn; historisch redelijk goed onderlegd is en naast vrouw dus 38 is. Verder munt ze uit in de geestige oneliners die ze gebruikt om nare users hun plaats te leren kennen.
Afgezien van het feit dat dit ook niet bij de door jouw opgesomde criteria staat, kun je een voorbeeld geven?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
OK. Ja, yvonne is echt top. Een probleem, ze alleen doet niet wat ik zeg.....![]()
Ja, hij zij is het met mij eens dat PeRi het topic helemaal doodmodereert.......Dat maakt veel goed natuurlijk.....Yvonne en ik zijn het politiek meestal ook goed eens....Eigenlijk moet ik maar niet moeiijk doen. Yvonne moet gewoon mod worden. Zeker weten...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat dit ook niet bij de door jouw opgesomde criteria staat, kun je een voorbeeld geven?
Okee, wat moet ik nu denken? Je bent al een keer met haar naar bed geweest en je dacht dat ze jonger was?quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, wat moet ik nu denken? Je bent al een keer met haar naar bed geweest en je dacht dat ze jonger was?
Je moet helemaal niks hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, wat moet ik nu denken? Je bent al een keer met haar naar bed geweest en je dacht dat ze jonger was?
PeRi??? Ik vrees dat me dat niets zegt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, hij zij is het met mij eens dat PeRi het topic helemaal doodmodereert.......Dat maakt veel goed natuurlijk.....Yvonne en ik zijn het politiek meestal ook goed eens....Eigenlijk moet ik maar niet moeiijk doen. Yvonne moet gewoon mod worden. Zeker weten...
En logisch dat hij zij zegt dat ie niet beschikbaar is. Als je dat wel zegt, dan wordt je het niet.....
je begrijpt niet eens waarom dat topic is geopendquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Je begin aardige Bos neigingen te krijgen![]()
Ik wil Moderator worden van POL
Maar ja wie met pek omgaat.........![]()
Van US........quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
PeRi??? Ik vrees dat me dat niets zegt.
Poeh....Ik kan iedereen hier overtuigen,maar Yvonne vrees ik niet...Hij zij wil het niet maar eigenlijk wil hij zij het degelijk wel.....quote:Ik denk dat yvonne met één gevatte oneliner zal aangeven dat ze afziet van de eer. En daarom zal ze moeten worden overgehaald middels een krachtig pleidooi dat haar over de streep trekt. Misschien iets voor jou om te doen?
O, kijk eens aan.quote:
Volgens mij denk je nu dat yvonne een man is hè. (Het gebruk van het persoonlijk voornaamwoord 'hij' om yvonne mee aan te duiden, gaf dat weg). Ben je misschien in de war met lucille? Die schijnt ondanks de vrouwelijk nickname idd man te zijn, hoewel ik 't mijne er ook allemaal niet van weet.quote:Poeh....Ik kan iedereen hier overtuigen,maar Yvonne vrees ik niet...Hij zij wil het niet maar eigenlijk wil hij zij het degelijk wel.....
Ze zou eigenlijk ertoe verplicht moeten worden om mod te worden![]()
Twee paspoorten hè.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:40 schreef gronk het volgende:
Meki for mod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |