Aanstaande dinsdag zou het OK moeten zijn om te kiten, anders woensdag.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef master_X het volgende:
Nog nooit geweest maar heb super reacties gehoord daar
Bedoel je niet als de wind wel goed is?quote:Op donderdag 25 september 2008 07:50 schreef master_X het volgende:
Haha ja ik weet, super groot. Zelf vaar ik altijd in Noordwijk 5 min fietsen. Mocht de wind niet okee zijn dan kunnen we altijd even afspreken.
Regen, kom opquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:50 schreef master_X het volgende:
Vandaag kan ik helaas niet, succes nog man jammer van de regen....
Kijk eens aan je bent al aan het beulenquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Regen, kom opJe bent in het water, die regen scheelt 0,niks.
Ik heb toch 3-4 meter hoog gesprongen!Helaas een paar niet kunnen landen
1-2 meter sprongen waren wel een succes.
Dat board vloog wel es gewoon uit mn poten. Word ik met mn kop bijna tegen het board geramd![]()
Toen nog ff snelheid gemaakt, ging lekker hard, net als de klap bij de crash.
En nog 2 min hoesten vanwege een slechte landing van 5 meter
Het laatste stukje ging er een gozer echt 10 meter de lucht in. Ik vaar er langs en zo onze kites in elkaar.
Deja vu, dus snel aan mn safety getrokken en los was de kite. Maar toen brak mn safety leash (letterlijk er af gerukt). Kreeg wel een nieuwe van em gelukkig
(Kankerleash
)
K heb gehoord dat Ruben er morgen is, dus kijk maar.
Ik skip er een dagje school voor
Hmm, kan je er misschien achter komen of Ruubje morgen gaat beulen op Ijmuiden? Ik wil wel dat et het spijbelen waard isquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:45 schreef master_X het volgende:
[..]
Kijk eens aan je bent al aan het beulenSprongen niet goed landen zijn niet zo fijn, vooral zeewater binnen krijgen haha. Morgen wordt wel extreem kleinste kite is 10 meter.... dus even aankijken ben morgen middag vrij. Misschien even op Noordwijk rocken
quote:Mannen op planken
voer voor fetisjisten | 12 Januari 2007 | 17:45:02
Ik heb een zwak voor jongens op een plank. Een surfplank wel te verstaan. En ik discrimineer niet. Windsurfers (old school!) acht ik net zo stoer als wave surfers of kite surfers (alhoewel ik dat natuurlijk nooit hardop tegen de surfer in kwestie zal zeggen. Laten we wel wezen. Windsurfers zijn een beetje de nerds van het gezelschap, aldus de kitesurfers. En kitesurfers zijn de surfers die te weinig techniek hebben om te golfsurfen, aldus de wavesurfers. En golfsurfers houden weer te weinig van snelheid, aldus de wind- en kitesurfers. O ja, en kitesurfers zijn volgens windssurfers ook nog eens allemaal Gay. Volgt u het nog?)
Zonder aanzien des type surfer: mannelijke surfers beschikken over een fijn lijf, frisse uitstraling en een hang naar vrijheid. Heel aantrekkelijk. Vooral in een wetsuit.
Maar de meeste surfers zijn alleen geschikt voor een fling. Niet voor een relatie.
Het duurde even voor ik daar achter kwam.
Allereerst: de wind gaat altijd voor het meisje. Als er aanlandige wind is, wordt een surfer bizar vroeg wakker. Lanceert jou het bed uit. Belt zijn surfbuddies en verdwijnt (hoezo romantisch wakker worden of ochtendseks). Als er aflandige wind is, en je hebt te maken met een uiterst fanatiek geval, zijn er nog altijd twee of drie plekken in Nederland waar men op een plank kan staan (de Maasvlakte bijvoorbeeld, dank u wel Rotterdamse Haven).
Romantische strandvakanties kan je ook op zijn wasbordje schrijven. Strand= wind en water. Niet dat er iets mis is met loeren naar aantrekkelijke mannen terwijl je aan je bruine kleurtje werkt, maar een romantisch samenzijn en elkaar insmeren zit er niet in.
Maar goed, afgezien van deze minor details, die meer afdoen aan de romantiek dan de relatie, zijn er ook serious issues die je in je achterhoofd moet houden als je tegen een surfer opbotst.
Om te beginnen bij de kitesurfer: Kitesurfers zijn thrillseekers. Een brave Hendrik heeft er geen behoefte aan om ondersteboven 6 meter boven de golven een handstand op een plank te doen terwijl hij met één hand aan een vlieger hangt. Je kan er met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vanuit gaan dat dit thrillseeken zich niet beperkt tot zijn capriolen in de lucht. Kitesurfers zijn materialistisch en eigenwijs ingesteld. Ze hebben vaak een beroep waar ze hun eigen agenda kunnen bepalen, waar ze met veel geld en/of verantwoordelijkheid te maken hebben en waar ze genoeg mee verdienen (zelfstandig ondernemer, chirurg, advocaat). Dus tenzij je geen problemen hebt met een open relatie (of vreemdgaan) en kinky handstanden in bed, moet je dergelijke surfers links laten liggen.
Golfsurfers daarentegen zijn curieuze combinaties van goeduitziende hippies met gevoel voor esthetiek en spiritualiteit. Golfsurfers hebben veel gemeen met slow food liefhebbers. Ze huldigen het standpunt dat je er langzaam en volledig van moet genieten (go with the flow) en het moet er goed uitzien. Die esthetische neigingen beperken zich niet alleen tot de waves, maar ook de moves, de girls en de stranden. Daar waar een kiter en een windsurfer uit de voeten kunnen op binnenwateren, is voor een golfsurfer het strand absoluut noodzakelijk. Bovendien zijn de golven in Nederland eigenlijk onder de maat. Nee, voor echte golven heb je minstens Brazilië, Hawaï of Australië nodig. Een golfsurfer met professionele aspiraties is dan ook het hele jaar door gebruind (denk Kelly Slater, zucht!). Loopt in driekwart broeken met bloemmotieven. Versiert her en der eens een model (denk aan Amber Valetta, voormalig surfmodel Laetitia Casta enz.), luistert naar Motown en laat zich met geen mogelijkheid binden. Een golfsurfer heeft geen accessoires nodig. Zijn plank is voldoende.
Tot slot de windsurfer. Windsurfers zijn de old school dudes. Ze lopen op vintage gympen, pogoën op Cypress hill en de Beastie boys en willen niet volwassen worden. Ze gruwelen van een vaste baan, vrezen voor verantwoordelijkheden en willen best een vriendinnetje. Maar dan wel een meisje dat het prima vindt om haar geliefde slechts twee keer in de week te zien. Mits het niet waait natuurlijk op die dagen.
Nee, aan surfers moet je niet beginnen, hou ik mezelf voor
Maar ach, een blik op een wetsuit en ik ben weer om.
Het moest maar eens zomer worden.
Zucht.
de wetsuit paradequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:49 schreef master_X het volgende:
Mooi is het een leuke vrouw die het geschreven heeft, want dan loop ik wel een keertje in mijn wetsuit langs haar huis haha
Nee ook nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:19 schreef master_X het volgende:
Haha, catwalk maken en dan rond lopenreken maar dat er veel vrouwen komen.
Vandaag nog kite? Ik ben nog niet geweest man deze week ... elke keer te hard gewoon....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |