Heb je de C4 2012 en de Bandit5 ook gevaren? Zo ja, wat vond je ervanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:45 schreef Faxie het volgende:
Huh ik had hier toch al eens gepost![]()
Hm nouja blijkbaar niet dus....
Bij deze dan
Morgen (straks) testdag Ozone en F-One bij Neeltje Jans.
Ik zit meestal in Zeeland.
Dat lees ik ook inderdaad. Ook geen lycra van de kiteclub, dus die gast wist denk ik niet goed waar hij mee bezig was..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 03:47 schreef Faxie het volgende:
Die ene uit Belgie schijnt trouwens nogal eigenwijs geweest te zijn. Iemand had 'm gewaarschuwd, en die mocht het lekker bekijken. Staat op hanglos/kitehigh.
Tja eigen schuld dikke bult dan...
Zaterdag op Workum hetzelfde verhaal, super druk. Maar heerlijk zonnetje hadden we erbij en na 16:00 uur werd het veel rustiger, dus was het helemaal topquote:Op zondag 24 juni 2012 23:12 schreef Godtje het volgende:
Heeeeeeel druk in schellinkhout maar het was heerlijk!
Ja heb ze allebei gevarenquote:Op maandag 25 juni 2012 00:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb je de C4 2012 en de Bandit5 ook gevaren? Zo ja, wat vond je ervan
[..]
Dat lees ik ook inderdaad. Ook geen lycra van de kiteclub, dus die gast wist denk ik niet goed waar hij mee bezig was..
[..]
Zaterdag op Workum hetzelfde verhaal, super druk. Maar heerlijk zonnetje hadden we erbij en na 16:00 uur werd het veel rustiger, dus was het helemaal top
Jepquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:20 schreef werkman1 het volgende:
Omdat ik graag wil winnen post ik de volgende link:)
Lijkt me super chill om zo'n kite te hebben
Ok, ik zit zelf ook altijd een beetje te kijken naar nieuwe kites en zo. Die Bandit is natuurlijk interessant omdat die zich wel bewezen heeft als goede kite. Alleen bij de bouwkwaliteit en de bar heb ik zo m'n twijfels. Misschien kan ik zelf nog eens testen ergens.quote:Op maandag 25 juni 2012 05:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja heb ze allebei gevaren![]()
Ik heb zelf een Bandit 4 8m, en heb de Bandit 5 7m getest, en die was echt een heel stuk sneller. Alleen de bar vond ik ruk, en ik twijfel of de kite echt heel duurzaam zal zijn. Allebei m'n Bandits zijn een keer utigescheurd geweest, en de 5 zag er kwa afwerking hetzelfde uit dustja...
De Ozone heb ik niet echt heel lang mee gevaren, maar vaarde wel fijn verder. Stabieler in de vlagen dan een Bandit, wat ik belangrijk vind. Goede relaunch ook. En een hele fijne bar met een lekkere bardruk, iets minder dan m'n Bandits maar niet te weinig. Uithaken doe ik nog niet dus daar kan ik weinig over zeggen verder, maar je kon wel aardige pop krijgen.
Ook een F-One boardje getest, en dat was een verademing tov m'n Naish Haze. Ding lag als een blok op het water zeg, heel comfortabel. Met m.n Haze stuiter ik over de golven en heb ik minder grip op het water bij m'n achterste voet. M'n eerste upgrade zal een nieuw board worden in ieder geval.
Wel lekkere hoge bakken daar op het einde van de dag, net een achtbaanAlleen jammer dat de wind afnam, kon geen hoogte meer houden en had geen zin om de andere kite te halen.
Eerste keer op Neeltje, en het lopen viel me op zich wel mee trouwens, dus ga d'r zeker vaker naartoe
Enjoy itquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:52 schreef Perzephone het volgende:
Pff bizar veel stress en lekker windje..
Afreageren op schell zo
Was heerlijk! Wat onzeker in 't begin door drukte, maar damn..quote:
Neuh te ver.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Was heerlijk! Wat onzeker in 't begin door drukte, maar damn..![]()
Hier nog wat 'vaste' schellinkhouters?
Klinkt goed! Waar in Portugal zit je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:05 schreef RRD_kiter het volgende:
heyho, allemaal een zonnige groet vanuit portugal: twee weken keigoeie wind gehad en heerlijk op zee gekite. Wel weer ff wennen aan de golven, paar keer flink wat water gedronken na een frontaaltje met een golf maar het blijft fantastisch. Zelfs een dolfijn gezien (tenminste men vertelde me dat er dolfijnen waren, maar ik ben direct omgedraaid bij het zien van de rugvin en ben ook niet meer gestopt totdat mijn bordje in het zand bleef steken). Morgen laatste dag en de verwachtingen zijn goed, dus ik ga er nog even optimaal van genieten voordat ik weer in de kou/regen op Horst sta.
leuk is wel dat alle kiters die ik hier ken jaloers zijn op Nederland: veel water, veel wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |