Denk dat dat wel meevalt. Zo hard sneeuwt het nu ook weer niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
dan zie ik nog geen sneeuwnet wel regen, nu ist droog maar grijs.
No sneeuw
ik moet zo treinen van Den Helder naar Emmen, ik hoop niet dat de NS weer voorzorgsmaatregels gaat treffen
thank god!!quote:Op maandag 19 maart 2007 08:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is geen herhaling van vorig jaar maart.![]()
Iddquote:Op maandag 19 maart 2007 08:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Filippijnen... Zie onderschrift...![]()
Groningenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:20 schreef Qwea het volgende:
maar maar maar, waar wonen jullie dan?
*weten wilt waar het sneeuwt
Daar staat niets over de Filipijnenquote:Op maandag 19 maart 2007 08:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Filippijnen... Zie onderschrift...![]()
hij bedoelt de sigquote:Op maandag 19 maart 2007 08:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar staat niets over de Filipijnen![]()
Niet die van mij, wel die van hem...quote:Op maandag 19 maart 2007 08:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar staat niets over de Filipijnen![]()
Broertje, kom je nog naar mijn huwelijk? Nu met sneeuw...quote:Op maandag 19 maart 2007 08:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
IddMensen moeten eens leren sigs te lezen
Zussie
Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
Van mij mag er nog wel een laagje van 30 cm bijvallen, maar dat zit er niet meer in denk ik
dat zou zo lekker zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
Van mij mag er nog wel een laagje van 30 cm bijvallen, maar dat zit er niet meer in denk ik
afwisseling is leukquote:Op maandag 19 maart 2007 09:32 schreef Stevie_ het volgende:
Koel, zo zat je vorige week nog in je t-shirtje een witbiertje te nuttigen op het terras, en vandaag houden we dan maar even een sneeuwgevechtje voor huis
:S
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |