Er is toch nog niet zo heel veel bekend over 13?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef Ixnay het volgende:
Als je FF12 klote vindt omdat het on-finalfantasy is, dan vraag ik me af wat je van FF13 gaat vinden.
Dat heeft bijna niks meer met FF te maken.
Ok, doei.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
13 koop ik geeneens, wat mij betreft is FF dood.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef seto het volgende:
Nee, je verziekt het topic met je domme gezeik voor de mensen die er nog wel plezier in kunnen vinden.
Probeer dat in die botte kop van je te rammen en kom het daarna nog eens proberen.
Precies wat ik ervan vind, het is enkel de titel van final fantasy, verder hadden ze het gewoon baldurs gate kunnen noemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben nu in de 2de grote stad en ik vind FF 12 helemaal anders qua sfeer dan de oude FF.
Ze hadden er beter een andere naam voor kunnen bedenken.
Ik heb er het gevoel bij dat de boel erg is uitgestippeld.
Op de weg daarheen vind je weer een shop die net de wapens heeft die je nodig hebt en qua level up gaan gaat het ook goed zonder dat ik ervoor hoef te trainen.
Spel is zo wel leuk om te doen door het vechten
Als je ziet hoeveel mario spellen er zijn zal het me niks verbazen als FF ook nog een hele tijd door gaat. En van mij mogen zequote:Op donderdag 22 maart 2007 17:59 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me af hoe lang die FF reeks doorgaat.
Zal er een deel 20 of 30 komen?
Persoonlijk denk ik dat het bij 14 of 15 ophoudt.
Het richt zich steeds meer op een grotere doelgroep. Niet alleen RPG-liefhebbers spelen het tegenwoordig.
De status super-RPG gaat verloren, en dan wordt het door niemand meer gehyped en dan hoeft niemand het meer.
En gezien al die spinoffs en remakes, blijkt het alleen maar om geld te gaan. Als Square over 5 jaar ophoudt met FF zal niemand dat nu wat interesseren.
Zo'n klassiek en enigzins voorspelbaar plot maakt voor mij nou net een leuke RPG. Het 'verhaal' in FFXII is in feite alleen maar een politiek spelletje. Sowieso is het verhaal zelf erg kort. Je rent je in feite helemaal de pleures over grote vlaktes/gebieden (tjezus, vooral die Rhidorana toren en dat stuk wanneer je voorbij Salikawood moet zijn gigantisch groot en moeizaam) om naar een nieuwe dungeon/stad te komen waar je een héél klein beetje verhaal onthuld krijgt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:26 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En al dat gezeur over de sfeer en het verhaal van FF12 is echt overdreven. Het verhaal is best goed en ook behoorlijk uitgebreid. Alleen hebben ze deze keer meer de nadruk gelegd op de gebeurtenissen in de wereld zelf dan op de characters. En het is wat veel meer politiek getint. Het verhaal is iedergeval heel wat beter dan zo'n DQ verhaaltje van vind het magische zwaard/object om het kwade monster te verslaan.
Exodus neem ik aan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef AirwiN het volgende:
Bwech, ik ben zonet in elkaar getimmerd door een Esper in de Mosphoran Highwaste. Wat de verkeerde magic voorhanden hebben al niet voor gevolgen kan hebben. En ik had al 1,5 uur niet gesaved ofzo...
Baaj heeft gelijk, wat een kutspel.
Baldurs Gate en FInal Fantasy is een wereld van verschil.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Precies wat ik ervan vind, het is enkel de titel van final fantasy, verder hadden ze het gewoon baldurs gate kunnen noemen.
Juist, het begin ging vrij aardig. Tot hij de eerste maal met Scathe kwam en mijn hele party platgooide. Toen dacht ik, dat kan ik ook, ik gooi er een berg Quickenings tegenaan. Wordt 'ie physical attack resist op 't eind...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:15 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Exodus neem ik aan?![]()
Het enige waar je voor moet oppassen is dat hij niet je hele party wiped met Scathe.
Meestal is het een Physical Paling, dus Magic werkt gewoon nog.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat paling gebeuren is ook gewoon rete-irritant en alleen maar tijdrovend. Ook leuk dat de meeste bosses dat hebben. Lig je wat 5 minuten te wachten tot je weer damage kan doen. Echt zo'n lame ding wat ze wat mij betreft helemaal nooit in het spel hoefden te zetten.
Heb je op de gambits wel acties gezet wat ze moeten doen, want anders kun je ze ook niet activeren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:39 schreef LuQas het volgende:
Ik heb een beetje een stomme vraag misschien, maar kan er nergens een antwoord op vinden.
Ik zit nu al zeker op 40 uur (ben bij de Photon Coast), maar hoewel er bij bijvoorbeeld Vaan wel 8 gambits beschikbaar zijn, kan ik er maar twee op 'on' zetten. De andere zes blijven grijs, wat ik ook doe. Dit klopt toch niet? Wat doe ik er aan?
Soms is het niet zo moeilijk...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Heb je op de gambits wel acties gezet wat ze moeten doen, want anders kun je ze ook niet activeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |