Haha ik lig dubbel .quote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef Ashrak het volgende:
Net alsof het helpt als je zelf een ontslagronde voor de hele SHE-groep aanvraagt. Hoe kun je de stemmen verspreiden, zodat je het minste risico loopt om op de stoel te komen.
Een echte stunt betekent je eigen groep op de stoel zetten...
Wat een koekebakkers zeg ...
Hij is alleen vergeten te vertellen dat er voor haar ook een ontslagronde is aangevraagdquote:Op maandag 19 maart 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk heeft Wilgo verteld dat ze voor alle SHE moeten aanvragen. Alleen waarom heeft hij niet uitgelegd. Ze doen het wel maar weten niet waarom.
Dan moeten we de populariteitspoll maar gaan meerekenenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef FSR het volgende:
dat ze zelf nou niet snappen dat er in deze verstandhoudingen er nooit iemand uit gaat....
het staat 3 vs 3 dus als er geen regels veranderen, gaat nooit iemand meer naar huis...
Dus zijn deze gespreken geheel nutteloos....
Volgens mij wel .... de logica is mij totaal ontgaan, maar ik ben dan ook blondtquote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Ontlsagronde begint. Er zijn meerdere aangevraagd, dus eerst stemming over wie op de stoel komt.
Brian heeft stemming voor bv Huub aangevraagd, dus stemt automatisch Huub. Amanda heeft Sylvia aangevraagd, dus stemt automatisch Sylvia. Natasia heeft Eric aangevraagd, dus stemt automatisch op Eric. SHE stemt alledrie op bv Natasia. Alle pogingen van Amanda, Natasia en Brian zijn dan dus voor niets, want Natasia zit op de stoel met 3 stemmen. Zo zal het gaan toch?
Ja, zo zal het zeker gaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Ontlsagronde begint. Er zijn meerdere aangevraagd, dus eerst stemming over wie op de stoel komt.
Brian heeft stemming voor bv Huub aangevraagd, dus stemt automatisch Huub. Amanda heeft Sylvia aangevraagd, dus stemt automatisch Sylvia. Natasia heeft Eric aangevraagd, dus stemt automatisch op Eric. SHE stemt alledrie op bv Natasia. Alle pogingen van Amanda, Natasia en Brian zijn dan dus voor niets, want Natasia zit op de stoel met 3 stemmen. Zo zal het gaan toch?
En die drie dombo's hebben dat dus niet doorquote:Op maandag 19 maart 2007 00:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies.
Dus SHE stemt 3 keer voor Natasia
BAN kiezen 3 verschillende mensen, en moeten die stemmen dus verdelen.
Dus Natasia zit op de schopstoel, en blijft.
Er gaat niemand uit.
Ja je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb ze er trouwens even bijgezocht, maar ze komen wel tot 7 uit 7:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdzonde
Geen wonder dat ze elkaar opzoeken... Slechtheid zoekt slechtheid op. En dan nog vragen ze zichzelf af waarom er maar weinig mensen steun bij hun zoekenquote:1. Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid - trots)
2. Avaritia (hebzucht - gierigheid)
3. Luxuria (onkuisheid - lust - wellust)
4. Invidia (nijd - gramschap - jaloezie - afgunst)
5. Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht)
6. Ira (woede - toorn)
7. Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)
Ja..2 uur is natuurlijk heel erg weinig tijd om Nasty aan het verstand te brengen dat ze ontslagrondes moet aanvragen...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:28 schreef Ning het volgende:
[..]
Hij is alleen vergeten te vertellen dat er voor haar ook een ontslagronde is aangevraagd
Klopt, maar hou m maar onder Ctrl-V want die uitleg zal tot donderdagavond 22.00 uur nog wel tig keer nodig zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Soort zoekt soort?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:28 schreef Tissik het volgende:
Als dit inderdaad de geweldige info is die Natas buiten heeft weten te scoren, dan ontbreekt het haar achterban ook aan iedere vorm van intelligentie.
een hiellelikkerquote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef Prosac het volgende:
Jaap is een vieze meeloper.
Ik weet ook al wat mij zo aan hem ergert
1. Het meelachen om de "grapjes" van Brian
2. Zijn zeurderige manier van praten
3. Weeeeeeeeeeeet je
Neequote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef anno-i-mus het volgende:
Ben ik echt de enige die niks begrijpt waarom BANJ voor iedereen in SHE een ontslagronde te geven????
Wij ook niet hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef anno-i-mus het volgende:
Ben ik echt de enige die niks begrijpt waarom BANJ voor iedereen in SHE een ontslagronde te geven????
De conclusie ....'stemt dus automatisch voor XXXXX' klopt niet. Je mag aanvragen en toch de stemming voor een ander steunen. Het automatisme dat je noemt, bestaat niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Mensen die zo lelijk als Jaap zijn hebben weinig rechten, laat staan stemmen, laat staan stemmen in De Gouden Kooi.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Die idioot denkt dat Jaap mee mag stemmen![]()
![]()
Zo inderdaad geen probleem moeten zijn voor hem, met zijn wetenschappelijke benaderingquote:Op maandag 19 maart 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
Jaap begreep het net wel, maar drukt zijn opvatting niet door.
Bron 10quote:Doordat Brian niet tevreden wordt gesteld door Eric besluit hij kinderachtig terug te doen, en gooit het lijstje kapot in de kamer van Eric en Huub. Eric veegt de glasscherven vervolgens weer bij elkaar en gooit het bij Brian in zijn bed. Hoelang zal dit nog door blijven gaan.
Ze snappen het zelf ook niet, maar het is geinstrueerd door Wilgo. En die snapt het spel niet. Erg handig als adviseur.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef anno-i-mus het volgende:
Alsof dat voor SHE uit te houden is. Dat ranzige stemmetje alleen al.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:32 schreef schizolientje het volgende:
Ik snap van het she groepje niet dat ze niet afspreken dat er continu iemand bij brian in de buurt blijft, dat houdt hij geen dag uit
Ze begrijpen het zelf nietquote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef anno-i-mus het volgende:
brain ookquote:Op maandag 19 maart 2007 00:30 schreef neferhone het volgende:
[..]
een hiellelikkerik denk ook dat hij niets anders heeft
Go Amandaquote:Op maandag 19 maart 2007 00:33 schreef anno-i-mus het volgende:
lol ... amanda twijfelt .... oooooooohhhh die gaat zwaar vallen in BNJ
Nee ze deed het niet, ze komt er later op terug zei ze.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:33 schreef solara4 het volgende:
amanda twijfelt en toch doet ze het.... stomme doos
Haha zo krijgen ze nog ruzie ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Let op, dit gaat stuklopen op Amanda ............![]()
En dus gaat er niemand unaniem uit. Simpel toch?!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:34 schreef Prosac het volgende:
dan is het uiteindelijk toch nog altijd 3 vs 3..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |